Novas por contido

O DOG do 08/03/2021 publica a convocatoria de actividades de formación continua da EGAP en materia de igualdade e violencia de xénero para o persoal ao servizo das administracions territoriais, institucionais e entes públicos instrumentais do sector público da Comunidade Autónoma, así como para o persoal da Administración de xustiza de Galiza e de administracións e servizos das tres universidades galegas.

O prazo de presentación de solicitudes será de dez días a partir do seguinte ao da publicación no DOG.

Case a totalidade dos cursos son mediante teleformación, agás tres que serán presenciais en Santiago de Compostela.

Outras novas recentes

Luns, 02 Xuño 2025

A CIG pide á Valedora do Pobo que garanta que o persoal cociñeiro teña titulación técnica

A CIG acode á Valedora do Pobo ante a negativa da Administración de rectificar sobre a contratación de persoal sen titulación nas cociñas escolares. Coa presentación dunha queixa ante a Valedora do Pobo pedimos que interveña para que as persoas responsables da Consellería de Educación, Ciencia, Universidade e Formación Profesional se senten a negociar unha saída xusta á...
Venres, 30 Mai 2025

Concurso de axentes ambientais e forestais: un ano para sacar as listas de persoas admitidas

Dende a convocatoria do anterior concurso de traslados en decembro do ano 2012, e posterior resolución en febreiro de 2014, non houbo máis concursos de traslados ordinario das escalas de axentes facultativos ambientais e axentes forestais, ata o actual, convocado o 05/12/2023. Toda unha década que forza a buscar comisións de servizos como a única maneira de solucionar os...
Luns, 02 Xuño 2025

EGAP: convoctoria do programa de autoformación

No DOG do 02/06/2025 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 30 de maio de 2025 pola que se convoca o programa de autoformación para o persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma, das entidades públicas instrumentais, da Administración institucional de Galiza, da Administración de xustiza, das entidades locais e o persoal técnico, de xestión e de...