Novas por contido

Na Comisión de Persoal do 17 de abril aprobouse a RPT de funcionarización do persoal de limpeza e cociña cos votos a favor de CCOO, UGT, abstención da CSIF e o voto en contra da CIG. Aprobarase no Consello da Xunta o xoves 20 de abril, publicarase no DOG do luns 24 de abril e aplicarase o 1 de maio.

O pasado mes de agosto a Xunta modificaba o Decreto 93/1991, do 20 de marzo para crear “ad hoc” o nivel 9 como nivel mínimo para a Agrupación Profesional, que ata entón era o 10.

Polo tanto, a primeira proposta da Xunta para esta RPT foi a adxudicación deste novo e máis baixo nivel a todo o persoal de limpeza e cociña que como laboral non ten recoñecido ningún plus. Ao persoal que tiña recoñecido algún plus de singularidade de posto (especial dedicación, perigosidade, toxicidade ou penosidade) adxudícalle un nivel superior ata o máximo (nivel 14) en función dos pluses recoñecidos.

Dende o primeiro intre, para a CIG esta proposta de rebaixar ao persoal de limpeza e cociña ao nivel 9 foi inaceptable por discriminatoria (créase este nivel expresamente para este persoal cando xa se levou a cabo a funcionarización doutro persoal do mesmo grupo V ao que se lle adxudicou o nivel 10) e sexista (a maioría do persoal destas categorías son mulleres).

A contraproposta da CIG foi que se establecera o nivel 10 como mínimo e atendendo a iso, os complementos de singularidade de posto se abonaran correlativamente a partir dese mínimo.

Na derradeira proposta a Xunta recuou e fixo o correcto, adxudicando como nivel mínimo o 10. Isto supón un pequeno incremento retributivo dunha media de 260 € anuais (estando arredor dos 740 € anuais para o persoal sin ningún complemento e arredor dos 160 € anuais para aquel persoal que ten tres complementos), mais non aplica ningunha diferenza entre o persoal que traballa a quendas e ten recoñecido o plus de especial dedicación e o persoal que non fai quendas.

A CIG foi a única organización sindical que solicitou a rectificación da situación na que queda o persoal que traballa a quendas, propoñendo unha diferenciación no complemento específico tal e como se fixo noutras funcionarizacións ou de xeito similar ao que se lle aplica ao persoal subalterno e administrativo dos centros de ensino, pero a Xunta non acepta.

Tamén quedaron fóra desta RPT reivindicacións importantes para a CIG como a de que todos os postos de media xornada, fins de semana, de 4 e 2 horas, persoal fixo-descontinuo... se reconverteran en postos de xornada completa.

A CIG propuxo unha RPT de funcionarización máis ambiciosa e xusta para o persoal afectado, pero a Xunta, coa connivencia de CCOO e UGT, desbotou as nosas propostas.

Aínda así, nesta negociación grazas á CIG mudáronse cuestións moi lesivas da primeira proposta e acadáronse certas melloras (nivel 10, homoxeneización das retribucións do persoal que realiza as mesmas funcións nun centro de traballo), mais é insuficiente.

Para a CIG é importante todo o persoal e non podemos admitir que traballar a quendas supoña o mesmo que traballar de luns a venres no mesmo horario.

Outras novas recentes

Xoves, 30 Xaneiro 2025

Apertura do prazo de solicitudes de segunda actividade do persoal das categorías de bombeira/o forestal

No DOG do 30/01/2025 publican o ANUNCIO do 24 de xaneiro de 2025 polo que se abre o prazo para presentar solicitudes para o ano 2025 de pase á segunda actividade do persoal das categorías de bombeiro/a forestal do Servizo de Defensa contra Incendios Forestais, derivado do publicado pola Resolución do 9 de xaneiro de 2017, da Secretaría Xeral de Emprego da Consellería de...
Martes, 21 Xaneiro 2025

Orde de confección de nóminas para o ano 2025

No DOG do 21/01/2025 publican a ORDE do 17 de xaneiro de 2025 pola que se ditan as instrucións sobre a confección de nóminas do persoal ao servizo da Administración autonómica para o ano 2025. Estas retribucións manteranse para o ano 2025 nas contías vixentes en 31 de decembro de 2024, sen prexuízo do establecido na disposición adicional oitava da Lei 4/2024, do 27 de...
Martes, 21 Xaneiro 2025

Comisión de seguimento do acordo de SPIF (17/01/25)

Na xuntanza do 17 de xaneiro para o seguimento do acordo do SPIF a Consellería do Medio Rural ven de propor: Reagrupar as brigadas con 7 compoñentes e libranzas conxuntas (de maneira unilateral en contra da opinión das organizacións asistentes a reunión). A CIG mantense na postura inicial da proposta, de brigadas de 5 compoñentes (1 xefe/a de brigada e 4 bombeiros/as),...