Novas por contido

Por unha atención á cidadanía “de calidade e sen discriminación”, mañá mércores 26 de abril ás 11 horas está prevista unha nova mobilización da CIG, neste ocasión diante da delegación do goberno na Coruña

Coa escusa conxunta da transformación dixital e a cita previa, a parte máis vulnerable da cidadanía está a ser expulsada sen pudor das nosas administracións e servizos públicos.

O primeiro paso para ser atendido polas administracións, o acceso a unha cita, supón dificultades porque nin todo o mundo usa internet, nin o público xeral ten acceso á linguaxe técnica, nin é doada a comunicación con máquinas en lugar de con persoas, a maiores que, en moitos casos, supón un custo económico para algúns sectores da sociedade que, por diversas causas, como idade, formación ou dispoñibilidade de medios técnicos, só poden acceder aos servizos públicos se contan coa axuda de familiares ou pagando a asesorías pola realización de tarefas que corresponden recibir das administracións e do seu persoal.

Na CIG levamos anos denunciando que estamos asistindo a unha inquietante conxunción de desmantelamento e privatización de servizos e a un proceso de dixitalización e dificultades de acceso físico aos organismos para realizar trámites que están a provocar un distanciamento nunca visto da administración coa cidadanía.
Esta situación vese agravada pola conxelación de ofertas de emprego público e o mantemento da taxa de reposición de efectivos, o que está a provocar unha situación de falta de persoal nas administracións públicas, afondando aínda máis no problema actual da atención presencial.

Dende a CIG reclamamos a recuperación da atención presencial sen cita previa para as persoas que o precisen, unha xestión de ratios de cita previa que se axusten á demanda e non supoñan un retraso de semanas, posibilidade de xestionar a cita previa de forma presencial; eliminación da obrigatoriedade para a cidadanía de realizar ningún trámite de forma electrónica exclusivamente; cobertura 100% das vacantes; incremento das prazas nas ofertas de emprego e axilidade na súa cobertura; creación de postos de atención telemática á cidadanía; formación en aptitude dixital ao persoal público e á cidadanía; simplificación da administración electrónica e unificación dos trámites e da linguaxe nos portais electrónicos e interoperabilidade efectiva entre as administracións para non exixir documentos que xa estean en poder da administración.

 

Outras novas recentes

Venres, 21 Febreiro 2025

RPTs do IET e Vivenda, e outros (CP 20/02/25)

O xoves 20/02/25 participamos na Comisión de Persoal, na cal se votaron os seguintes asuntos tratados nas mesas de negociación previas do día 14/02/25: RPT do Instituto de Estudos do Territorio (IET) Xuntanza inicial: outubro de 2024. Fora unha xuntanza con documentación incompleta. Proposta (Mesa Xeral de Empregadas Públicas 14/02/25): creación de 3 postos, amortización de...
Venres, 14 Febreiro 2025

A Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático anuncia que convocará ás centrais sindicais para a creación das UICON (MX 14/02/25)

O anuncio foi feito no transcurso da Mesa Xeral de Persoal Empregado Público de hoxe ás 12 horas. A preguntas da CIG sobre a posta en marcha das UICON (Unidades de Intervención de Conservación da Natureza), a  vicesecretaria xeral da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático adiantou que para a vindeira semana convocará ás centrais sindicais para unha modificación de...
Mércores, 19 Febreiro 2025

A directora da EGAP di que non suprimiu os actos conmemorativos oficiais do Día das Letras Galegas 2024 porque enviou un vídeo por email

Ante a denuncia da CIG a responsábel da EGAP manifestou que non suprimiu nada, só cambiou o «xeito» no que se celebran as nosas Letras con respecto a anos anteriores.  A xuntanza complementaria (06/02/25) ao consello reitor de 26 de decembro de 2024 trouxo cola e temos que ir por capítulos. Dado que a dinámica habitual da dirección da EGAP é dar a calada por resposta, por...