Novas por contido

Por unha atención á cidadanía “de calidade e sen discriminación”, mañá mércores 26 de abril ás 11 horas está prevista unha nova mobilización da CIG, neste ocasión diante da delegación do goberno na Coruña

Coa escusa conxunta da transformación dixital e a cita previa, a parte máis vulnerable da cidadanía está a ser expulsada sen pudor das nosas administracións e servizos públicos.

O primeiro paso para ser atendido polas administracións, o acceso a unha cita, supón dificultades porque nin todo o mundo usa internet, nin o público xeral ten acceso á linguaxe técnica, nin é doada a comunicación con máquinas en lugar de con persoas, a maiores que, en moitos casos, supón un custo económico para algúns sectores da sociedade que, por diversas causas, como idade, formación ou dispoñibilidade de medios técnicos, só poden acceder aos servizos públicos se contan coa axuda de familiares ou pagando a asesorías pola realización de tarefas que corresponden recibir das administracións e do seu persoal.

Na CIG levamos anos denunciando que estamos asistindo a unha inquietante conxunción de desmantelamento e privatización de servizos e a un proceso de dixitalización e dificultades de acceso físico aos organismos para realizar trámites que están a provocar un distanciamento nunca visto da administración coa cidadanía.
Esta situación vese agravada pola conxelación de ofertas de emprego público e o mantemento da taxa de reposición de efectivos, o que está a provocar unha situación de falta de persoal nas administracións públicas, afondando aínda máis no problema actual da atención presencial.

Dende a CIG reclamamos a recuperación da atención presencial sen cita previa para as persoas que o precisen, unha xestión de ratios de cita previa que se axusten á demanda e non supoñan un retraso de semanas, posibilidade de xestionar a cita previa de forma presencial; eliminación da obrigatoriedade para a cidadanía de realizar ningún trámite de forma electrónica exclusivamente; cobertura 100% das vacantes; incremento das prazas nas ofertas de emprego e axilidade na súa cobertura; creación de postos de atención telemática á cidadanía; formación en aptitude dixital ao persoal público e á cidadanía; simplificación da administración electrónica e unificación dos trámites e da linguaxe nos portais electrónicos e interoperabilidade efectiva entre as administracións para non exixir documentos que xa estean en poder da administración.

 

Outras novas recentes

Martes, 11 Xuño 2024

RPTs da extinta Cultura e de Atriga, modificación do decreto 165/2019 e da RPT de funcionarización (MSF e MXEP 14/06/24)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) vén de convocarnos para o 14 de xuño de 2024 á Mesa Xeral e á Mesa Sectorial, onde se tratarán os seguintes asuntos: Mesa Sectorial de Funcionarios Públicos Proposta de modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT) da extinta consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e...
Martes, 11 Xuño 2024

Dereito á acumulación parcial nos permisos de lactación

A CIG esíxelle á Xunta que respecte tanto o Acordo asinado o 5 de decembro de 2023 como a propia Lei de emprego público e a Resolución de permisos e licenzas O Acordo sobre as condicións de traballo do persoal dos centros de xestión propia da Consellería de Política Social e Xuventude, asinado o 5 de decembro de 2023, élle de aplicación tanto á Consellaría de Política...
Martes, 11 Xuño 2024

Souto de Leixa: "o público é servizo, o privado beneficio"

O goberno de Alfonso Rueda volve a ofertar a mans privadas a xestión do centro ocupacional Souto de Leixa, que atende a persoas adultas discapacitadas, e que xa leva varios lustros dunha desastrosa xestión privada. Agora unha concesión por 12,7 millóns en 4 anos. Unha das acepcións que o diccionario da RAG da para a o termo desleixar é o “non ter coidado dun mesmo ou das...