Novas por contido

A Consellería de Medio Ambiente segue a recorrer a contratación externa para a realización de traballos permanentes e de reforzo no Parque Nacional das Illas Atlánticas e nos Parques Naturais na vez aumentar o cadro de persoal propio.

A empresa pública estatal EMPRESA DE TRANSFORMACIÓN AGRARIA SA, SME, MP. (TRAGSA) a que se lle deu a encarga, na práctica, a día de hoxe esta a realizar funcións propias de persoal empregado público. Por exemplo, contratou persoal para a vixilancia nos espazos, guía e información, tarefas de mantemento, etc…

Aínda que xa máis 20 anos que a Xunta comezou coa contratación con TRAGSA nestes espazos, agora o aumento de persoal e de funcións é destacable xuntando en catro encargas máis de 3,7 millóns de euros, sendo a duración dun mínimo 2 anos e para traballos que consideramos necesidades permanentes, pois lévanse a termo todos os anos.

As instalacións, moito do material, funcións e tarefas son compartidas co persoal empregado público: temos guías de TRAGSA e guías da consellería, vixiantes de TRAGSA e vixiantes da consellería, persoal de mantemento de TRAGSA e da consellería… Auméntase o persoal coa empresa e non se trata de traballos novos, son os reforzos de tempada.

Ante esta situación a CIG ven de solicitar á consellería a información completa destas encargas cos pregos de condicions e especificación do número de  contratos por categoría, espazo e funcións para facer a análise xurídica da súa legalidade. Ademais esiximos delimitar as tarefas e funcións para evitar problemas de descoordinación, e saber quen son as persoas supervisoras nomeadas pola Dirección Xeral de Patrimonio Natural.

Rexeitamos que os reforzos de persoal se fagan por TRAGSA polo que, instamos a Vicepresidencia 2ª e Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda a que abra un proceso negociador para dimensionar e axustar as necesidades e crear os postos xa na RPT.

Lembramos que outros servizos externalizados doutras consellerías pasaron a xestión directa sen problemas (non computan taxa de reposición) e que os reforzos se fan coas figuras previstas na LEPG ou aumentando o cadro de persoal propio como demandamos dende a CIG.

E preguntámonos, cal e a razón pola que a consellería teima na contratación con TRAGSA se os servizos externos son máis caros e producen maiores problemas na coordinación do persoal nos espazos de xestión propia?


https://www.contratosdegalicia.gal/encargo?OP=55&E=706&OR=417&ID=801&S=E&lang=gl

https://www.contratosdegalicia.gal/encargo?OP=55&E=681&OR=417&ID=801&S=E&lang=gl

https://www.contratosdegalicia.gal/encargo?OP=55&E=607&OR=417&ID=801&S=E&lang=gl

https://www.contratosdegalicia.gal/encargo?OP=55&E=540&OR=417&ID=801&S=E&lang=gl

 

 

Outras novas recentes

Xoves, 17 Outubro 2024

Penalización para o persoal interino ou temporal que non supere o período de proba e modificación do decreto de listas

Na mesa xeral do día 15/10/2024 a Xunta declara que vai introducir na LEPG (art 24.2) unha penalización para o persoal temporal ou interino que non supere o período de proba consistente en 6 meses de baixa nas listas de contratación. Non nos parece serio que dun día para outra nos traian modificacións deste calado. Queremos datos sobre canto persoal non supera o período de...
Luns, 21 Outubro 2024

Reiteración de solicitude de reunión coa conselleira do Medio Rural

O pasado 9 de maio de 2024 a CIG solicitou unha reunión coa conselleira do Medio Rural. Nesa solicitude pedíase manter unha reunión de xeito urxente para tratar varios compromisos acadados polo goberno galego que de seguido se enumeran. Redacción do regulamento de funcións da nova escala de Axente Técnico en Xestión Ambiental. Grupo B. No momento que se chegara ao 40% de...
Xoves, 17 Outubro 2024

Integración do persoal laboral fixo do Consorcio: ampliación de prazos

No DOG do 14/10/2024 publican a ORDE do 1 de outubro de 2024 pola que se resolve o procedemento de integración como persoal laboral da Xunta de Galiza do persoal laboral fixo do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar. Nesta orde se establecía un prazo de 6 días hábiles para a toma de posesión, pero NON SE INDICABA COMO PROCEDER. Despois da inhibición do...