Novas por contido

Nunha reunión informativa, Función Pública trasladounos á CIG e ao resto de organizacións sindicais varias cuestións de relevancia que afectan ao persoal do Consorcio e de Política Social.

RPTs de Política Social e toma de posesión dalgunhas escalas da OPE social

Van levar ás mesas xerais varias pequenas modificacións de aquí a xaneiro de 2024. Agora anuncian a creación de prazas de escalas que compoñen os equipos de valoración de dependencia e de discapacidade. Con esta modificación van crear prazas de traballadores/as sociais que lles permitan sumalas ás existentes para a toma de posesión provisional desta escala que se pode realizar sobre esas prazas incluso antes de que se modifique a RPT se é preciso. Anuncia o director xeral que iso é para que a toma de posesión evite que salten as persoas interinas pendentes dos procesos de consolidación da lei 20.

A seguinte modificación de RPT desta consellería será a das prazas que se amplían pola aplicación do Acordo de Política Social, 140 (xa que as 5 restantes ou se crearon xa na recente modificación e que solo falta a publicación de 2).

Acordo de condicións de traballo de Política Social

Imos proceder nun prazo breve á sinatura, rexistro e publicación do acordo para formalizar a sua aprobación ante Relacións Laborais e que comece a súa vixencia, e poder comezar a cobrar en novembro as compensacións de 2023.

Curso sobre carteleiras

Ante a queixa que lle fixemos por facer cursos de carteleiras de directores/as de centros sen antes convocar sequera a comisión de seguimento para pactar o modelo de carteleira, dende Función Publica asumen a responsabilidade e din que van convocar a comisión e ademais facer unha nova edición do curso (xaneiro) ante o grande número de persoas interesadas. Recalcamos a necesidade de pactar e logo formar ao cadro de delegados e delegadas e de directores/as para evitar conflitos por diferentes interpretacións.

RPT do Consorcio

Seguen a traballar nela e teñen que actualizar os posibles cambios dende 2021 (supresións, creacións, xubilacións… e actualización de niveis) Houbo risada xeral porque a inutilidade do Consorcio sona e a cachondeo total, mais non nos cremos que sexa casual. FP dixo que “debera estar” para a semana.

Integración do persoal laboral fixo do Consorcio

Para que o persoal laboral fixo do Consorcio poida concursar xunto co resto de persoal funcionario da Xunta de todas as escalas é necesario o seguinte:

PRIMEIRO. Que se integren como persoal laboral fixo da Xunta de Galiza.
SEGUNDO. Que se funcionaricen como o resto do persoal laboral da Xunta (isto é voluntario).

Todo isto vai ser un proceso expres que compre realizalo con axilidade, de aí que a indolencia do Consorcio pareza xa non incapacidade conxénita senón boicot intencionado.

Non son quen de enviar correctamente e con toda a documentación os expedientes das súas traballadoras a Función Pública (e iso que son pouco mais de 200 as fixas do Consorcio). E ata que non se teña toda a documentación non se vai reunir a Comisión de integración.

Función Pública vai requirirlle toda a documentación ao Consorcio, pero nós recomendamos a todo o persoal laboral fixo que estea pendente e que lle esixa ao Consorcio que teña o seu expediente actualizado especialmente no relativo aos procesos selectivos superados e á publicidade dos mesmos.

Sobre todos estes asuntos anuncia xuntanza previa entre finais de outubro e a primeira semana de novembro e será unha negociación rápida.

Tamén se tratará nesa negociación

-Itinerancias.
-Procedemento para o nomeamento das directoras/es das escolas infantís.
-Coordinadores/as.
-Medias xornadas.

Outras novas recentes

Luns, 28 Xullo 2025

Caos nas probas visuais da Consellería do Medio Rural

Tras dous anos agardando pola creación das listas de escalas de persoal funcionario do Servizo de Prevención e Incendios Forestais (SPIF), fixeron unha apertura extraordinaria destas listas en xaneiro, seica pola urxencia, pero as probas non as fixeron ata a semana pasada, en plena campaña de alto risco. Na proba visual, realizada na EGAP o 23 de xullo, houbo unha...
Martes, 22 Xullo 2025

O noxento complemento específico do persoal das asesorías xurídicas e da escala técnica e superior de finanzas segue o seu trámite!

Sen ningún tipo de negociación, sen achegar nin un só documento que indique en que se modificou substancialmente o traballo das asesorías xurídicas, intervencións e xefaturas de servizo ocupadas polas escalas superior e técnica de finanzas, a suba a través do complemento específico de entre 3.500 € e 6.100 € segue adiante, sen pudor nin rubor. Créase unha pseudocaste…...
Luns, 28 Xullo 2025

Apertura de postos de enx. agronómica e agrícola a montes e forestal (MSF 28/07/25)

A DXEP retira a proposta de modificar os 12 postos das oficinas agrarias. Mantén o resto da proposta A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) anunciou na Mesa Sectorial que tivemos o luns 28 de xullo, que retiraban a proposta de modificación dos 12 postos das oficinas agrarias comarcais, que pasaban de ser para as escalas de enxeñaría...