Novas por contido

No DOG do 15/12/2023 publican a RESOLUCIÓN do 5 de decembro de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se ditan instrucións para regular o contido, uso e acceso ao expediente persoal electrónico do persoal empregado público da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia e das súas entidades públicas instrumentais.

A Canle de emprego público de Galicia (FIDES) constituirá a plataforma de acceso ao expediente persoal electrónico.

O expediente persoal electrónico (en diante, expediente) é o instrumento onde se integran todos os datos e documentos persoais e profesionais do persoal incluído no ámbito de aplicación destas instrucións, nun soporte electrónico interoperable e multidisciplinar, que posibilita a xestión integral do seu currículo nun contorno propio, flexible, áxil e actualizable ao longo do tempo.

O expediente incluirá datos persoais e identificativos, así como académicos ou profesionais, e calquera outro dato que se considere necesario para a xestión dos procedementos de persoal. Os datos de contacto que figuren no expediente usaranse de xeito preferente para as comunicacións e notificacións que teñan que realizar os órganos competentes, salvo que a normativa específica na materia estableza outras canles ou criterios.

As persoas interesadas poderán solicitar a actualización ou modificación dos datos que consten no seu expediente. As persoas interesadas terán que iniciar este proceso electronicamente a través da Canle do emprego público de Galiza (FIDES) para actualizar a información nas epígrafes correspondentes a cada mérito e xerar o documento de solicitude a través do sistema.

Outras novas recentes

Mércores, 15 Xaneiro 2025

Apertura do prazo de solicitude das listas para o desempeño transitorio de prazas do Servizo de Prevención de Incendios Forestais

Abren o prazo de presentación de solicitudes para a elaboración da lista para o nomeamento de persoal interino para o desempeño transitorio de postos reservados a funcionarios do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios...
Martes, 14 Xaneiro 2025

A CIG solicita información á EGAP e á Consellaría de Facenda sobre presuntas sentenzas condenatorias por falsos/as autónomos/as e cesión ...

Nos últimos meses chegaron informacións á CIG, por diferentes condutos e con publicacións nos medios de comunicación (véxase https://i.gal/falsosautonomosegap), da existencia de sentenzas xudiciais contra a Escola Galega de Administración Pública (EGAP) polas contratacións de falsas/os autónomas/os ou cesión ilegal. Por este motivo, o pasado 26 de decembro de 2024, durante...
Martes, 14 Xaneiro 2025

Por un novo modelo de carreira profesional: liñas básicas das alegacións da CIG

Hai unha semana a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP), achegounos unha proposta de “acordo” polo que convocan os graos I, II e III extraordinarios da carreira administrativa e do complemento de desempeño (de aquí en diante referirémonos a eles como carreira profesional). O documento pretende reeditar os acordos anteriores sen apenas...