Novas por contido

Outra vez mais o persoal do SPIF queda sen cobrar a nocturnidade. ESta vez a escusa é o 0,5 % e que pecharon as nominas antes de tempo.

Esta comunicación fíxonola a consellería do Medio Rural por teléfono, negándose a facela por correou ou informando no propio web. Ese proceder é totalmente inadmisible. Queren que os sindicatos fagamos de altofalantes da sua competencia e non recoñecer os erros de xestión que eles memos provocan.

Con isto, a nocturninade cobraríase na nomina seguinte, acumulando atraso, na vez de febreiro.

Outras novas recentes

Venres, 21 Novembro 2025

OEP 2025: E repíteno outra vez, unha oferta de emprego ridícula e sen apenas promoción interna

Mentres o Presidente da Xunta xa anunciou a OEP 2025 no Parlamento o luns 17 de novembro, a directora xeral de Emprego Público convoca unha Mesa para a semana seguinte sen os anexos das prazas A CIG-Autonómica denunciamos que a directora xeral de Emprego Público pretende levar á Mesa Xeral de Persoal Empregado Público do luns 24 un borrador de Oferta de Emprego Público...
Martes, 18 Novembro 2025

Oposicións a corpor xerais, PSX, psicoloxía, aux. de clínica e estatística (libre e/ou P.I.). Concursos pendentes. Gas radón (CP e MSF 18...

O martes 18 quedaron aprobadas en Comisión de Persoal as bases das convocatorias dos seguintes procesos selectivos: Acceso libre a corpos xerais (superior-A1, xestión-A2, administrativo-C1 e auxiliar-C2) Acceso libre e promoción interna a psicoloxía-A1 Acceso libre e promoción interna a auxiliar de clínica-C2 Promoción interna separada a persoal de servizos xerais (PSX)-C2...
Xoves, 20 Novembro 2025

Funcionarización do persoal laboral da categoría III-99

Chapuza para consolidar a rebaixa retributiva de 17 postos de traballo Na mesa sectorial celebrada o pasado venres día 14/11 evidenciáronse as costuras rotas do Acordo de concertación social do emprego público de Galiza, asinado pola Administración da Xunta mais CC.OO e UXT,  no que  a funcionarización do persoal laboral se refire. Dezasete postos de traballo de persoal...