Novas por contido

Este sindicato ten constancia de que non se está a convocar a Comisión de Listas, en prexuízo da transparencia e seguridade xurídica destes procedementos de selección de persoal e da xestión de chamamentos para a cobertura con carácter temporal.

O procedemento que regula a cobertura temporal de postos de persoal funcionario da escala de saúde pública e administración sanitaria figura na Resolución do 20 de setembro de 2016, da Dirección Xeral de Recursos Humanos, e afecta ás seguintes listas de colectivos profesionais do ámbito da comunidade autónoma galega:

  • Lista de persoal inspector médico
  • Lista de persoal inspector farmacéutico
  • Lista de persoal farmacéutico/inspector de saúde pública
  • Lista xeral de persoal licenciado sanitario: licenciaturas en Medicina e Cirurxía, Farmacia, Ciencias Químicas, Ciencias Biolóxicas e Psicoloxía
  • Lista de persoal subinspector sanitario
  • Lista de ATS/DUE

A Administración está a incumprir este prodecemento, dado que non está funcionando a comisión para o seu seguimiento e control, a cal corresponde á representación legal das/os traballadoras/es.

Esiximos que no prazo máis breve posíbel se convoque a xuntanza da Comisión de Listas, permitindo así que este órgano actúe dentro do ámbito das competencias que ten atribuídas, teña coñecemento de todas as decisións adoptadas e poida velar pola correcta xestión destas listas e dos correspondentes chamamentos, garantindo rigorosamente o cumprimento do procedemento e a máxima transparencia no acceso a estes postos.

Outras novas recentes

Martes, 16 Xullo 2024

Función Pública altera os criterios da estabilización, sen dar moitas explicacións

Cando a Dirección Xeral do Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) publicou o pasado 9 de xullo o baremo provisional do proceso de estabilización da categoría de xefe/a de brigada, saltaron as alarmas polo feito de que a experiencia profesional que se lle asignaba a moito persoal era superior á esperada, mesmo por riba da declarada polas propias persoas afectadas...
Venres, 19 Xullo 2024

Carreira profesional de persoal laboral e funcionario (graos I e II): requirimentos de emenda de documentación

No DOG do 19/07/2024 publican: - RESOLUCIÓN do 5 de xullo de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se publican os requirimentos de emenda de documentación das solicitudes presentadas ao abeiro da Orde do 29 de decembro de 2023 pola que se publica o Acordo entre a Xunta de Galiza e as organizacións sindicais CC.OO. e UGT polo que...
Mércores, 17 Xullo 2024

RPT de Educación (proposta 16/07/24)

A Consellaría de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, convocounos a unha xuntanza para o día 18/07/24, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Ao coincidir con outras xuntanzas para o mesmo día, as organizacións sindicais solicitamos mudar a data. Descargar a proposta. De entrada, na proposta queren...