Novas por contido

Recibimos listado de postos para a escolla de destino provisional dos seguintes procesos selectivos:

- Corpo superior da Administración Xeral, subgrupo A1. Descargar

- Corpo de xestión, escalala de enxeñeiros/as, especialidade de enxeñaría técnica industrial, subgrupo A2. Descargar

- Corpo superior, escala de enxeñeiros/as, especialidade de enxeñaría industrial, subgrupo A1. Descargar (*)

- Corpo administrativo, escala de axentes de inspección, especialidade de vixilancia de estradas, subgrupo C1. Descargar

(*) 07/11/24. Recibimos novo documento en substitución do anterior de data 06/11/24, por conter erros.

Outras novas recentes

Venres, 24 Outubro 2025

A CIG reclama unha suba do 5% para o persoal empregado público e unha cláusula de garantía salarial vinculada ao IPC

A Área Pública da CIG (Administración, Ensino e Saúde) vén de iniciar a recollida de sinaturas da Proposición Non de Lei (PNL) para blindar por lei a revalorización salarial na administración xeral, o ensino e a sanidade  A Área Pública da CIG  compareceu en rolda de prensa este luns para reiterar as demandas para garantir a recuperación da capacidade adquisitiva do...
Martes, 21 Outubro 2025

RPT IGVS (para CP 24/10/25)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocou unha xuntanza da Comisión de Persoal para o día 24 de outubro, co seguinte punto da orde do día: Proposta de modificación da Relación de Postos de Traballo (RPT) do Instituto Galego da Vivenda e Solo (iGVS) Esta proposto pasou pola Mesa Sectorial de Negociación de Persoal Funcionario (MSF) o pasado...
Mércores, 29 Outubro 2025

Boletín CIG Saúde Laboral nº 63: radón nos centros de traballo

Poñemos ao teu dispor o Boletín CIG Saúde Laboral Nº 63, publicación en materia de prevención de riscos laborais e saúde laboral, elaborada polo Gabinete Técnico Confederal de Saúde Laboral da Confederación Intersindical Galega. Contidos:         O radón Municipios prioritarios Metodoloxía Medicións Informes de resultados Descarga boletín 63 de Saúde laboral Está a túa...