Novas por contido

No DOG do 04/02/2025 publican a Resolución do 28 de xaneiro de 2025, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería do Medio Rural, pola que se publican as persoas aspirantes que deberán realizar as probas físicas e visuais dos integrantes das listas reguladas polo Decreto 37/2006, do 2 de marzo, correspondentes a determinadas categorías do servizo de prevención contra incendios forestais.

Publican a relación de aspirantes que deberán realizar as probas físicas Field Test ou visuais nas categorías do servizo de prevención contra incendios forestais seguintes: – Técnico/a superior de defensa contra incendios forestais (grupo I - categorías 38). – Técnico/a forestal de defensa contra incendios forestais, (grupo II - categoría 039). – Bombeiro/a forestal xefe/a de brigada, (grupo III - categoría 100). – Bombeiro/a forestal condutor/a de motobomba, (grupo IV - categoría 033) – Bombeiro/a forestal condutor (grupo V - categoría 14A). – Bombeiro/a forestal (grupo V - categoría 14) – Vixilante fixo/a (grupo V - categoría 10B).

As relacións de aspirantes convocados a presentar o certificado médico ou informe sobre o estado de saúde, e do persoal admitido para a realización das probas visuais, relaciónanse no seguinte enderezo electrónico: https://ovmediorural.xunta.gal/gl/areas-tematicas/ prevencion-incendios

As persoas aspirantes que vaian realizar Field Test deberán remitir no prazo de 5 días hábiles desde o seguinte ao da publicación desta resolución un certificado médico oficial ou informe sobre o estado de saúde, asinado por un colexiado en exercicio no que se faga constar que non presenta enfermidade ou discapacidade que impida o correcto desenvolvemento dunha proba de esforzo físico. O dito certificado deberá ter unha antigüidade máxima de 3 meses respecto da data de publicación desta resolución. Non se terán en conta certificados médicos que non recollan o sinalado anteriormente. O certificado dirixirase a través da sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal, onde está dispoñible o formulario normalizado correspondente ao procedemento administrativo PR004A.

Están exentos da realización da proba física ou visual e, polo tanto, da presentación do certificado médico ou informe sobre o estado de saúde, aqueles integrantes das listas que resulte acreditado que superaron certas probas convocadas polas resolucións que se indican no DOG.

Unha vez que se revisen os certificados médicos referidos no punto segundo, convocarase a realización das correspondentes probas físicas, mediante resolución do secretario xeral técnico que se publicará no Diario Oficial de Galiza.

Outras novas recentes

Mércores, 09 Abril 2025

Concurso traslados arqueoloxia, restauracion, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos, nautico-pesqueiras, extensión pesqueira (MSF 11...

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a unha xuntanza da Mesa Sectorial de Persoal Funcionario que será o venres 11/04/25, na que se tratarán as bases dos seguintes concursos de traslados: 1. Arqueoloxía, restauración, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos. No borrador anterior incluían temen a lingüístas, pero desaparece nesta...
Venres, 11 Abril 2025

A dirección da EGAP aposta agora pola «externalización» dos temarios

As persoas á fronte da EGAP escúndanse na falta de medios para a privatización da elaboración dos temarios de promoción interna e libre do persoal da Xunta de Galiza, un antigo compromiso que a EGAP incumpre ano tras ano. Na CIG levamos moitos anos lembrándolle á EGAP o compromiso de elaboración dos temarios, tanto no referido á promoción interna como á libre. Até o de...
Luns, 14 Abril 2025

Concursos traslados, carreira profesional, sentenzas destinos, concurso específico, teletraballo (MSF 11/04/25)

O pasado venres 11 de marzo, tivo lugar unha xuntanza da Mesa Sectorial de Negociación de Persoal Funcionario, na que se trataron os seguintes asuntos: 1) concurso de traslados de profesores e mestres de escolas náutico-pesqueiras, e de axentes de extensión pesqueira, 2) concurso de traslados de arqueólogos/as, delineantes, arquivos, bibliotecas e museos. Na rolda aberta de...