Novas por contido

No desenvolvemento do último comité de seguridade e saúde da consellería de Medio Rural (área de Medio Rural) celebrado o 6 de abril, analizáronse distintos temas e tomáronse diversos acordos de interese para o persoal que traballa nesta consellería. A continuación detállanse os distintos asuntos que se trataron:

1.- Revisáronse os informes de sinistrabilidade e accidentes correspondentes aos anos 2014 e 2015. Solicitamos un maior grao de detalle dos datos.

2.- Informouse sobre as avaliacións dos centros de traballo realizadas en 2015 e comunicadas aos repectivos centros. Podedes solicitar a avaliación do voso centro e posto de traballo (no caso de existir) ao responsable do centro ou a calquera dos delegados de prevención.

3.- Vanse revisar os protocolos de vixiancia da saúde que se realiza ao persoal de Medio Rural, especialmente ao persoal vinculado ás labores de extinción de incendios. Esta revisión demandada pola CIG pretende acomodar a concordancia da vixiancia da saúde coas funcións que se desempeña e incorporar os antecedentes médicos de cada persoa (este último elemento é unha das advertencias feitas pola inspección de traballo no accidente mortal de Quique Casanova).

4.- A CIG presentou un informe técnico sobre a avaliación de riscos relativos aos traballos de campo desenvolvidos polo persoal laboral veterinario da consellería de Medio Rural. O comité acordou trasladarllo ao servizo de prevención para que o incorpore ás avaliacións que se fagan especificamente destes postos no segundo semestre do ano (para consultar o informe íntegro, podes pulsar aquí para descarregalo).

5.- Acordouse formar un grupo de traballo para revisar o estado das taquillas nos distintos centros de traballo da consellería do Medio Rural, establecer os criterios de priorización para a súa cobertura e definir o modelo de taquilla.

6.- Desde a CIG solicitouse o subministro de roupa de abrigo para o persoal de incendios ao levar máis de oito anos sen facer ningunha reposición. Neste punto acordouse trasladar esta petición ao grupo de traballo de roupa do comité de extinción de incendios. Ao mesmo tempo traballarase de forma paralela coa orde de uniformidade de axentes facultativos medioambientais para que os contratos de subministro desta roupa contemplen as indicacións que estableza a orde de uniformidade.

7.- Nun dos últimos puntos, tratáronse distincas cuestións vinculadas aos vehículos. Ante o estado do parque móbil, desde a CIG solicitouse unha avaliación individualizada dos vehículos e acordouse que a consellería trasladaría un informe do parque móbil co seguinte detalle para cada vehículo: ano de matriculación, km, nº de averías e coste acumulado, destino e tipo (propio ou alugado). Solicitouse tamén a incorporación de prioritarios nos vehículos de axentes e técnicos que traballan en incendios forestais. Neste punto indicousenos que non había ningunha norma obrigatoria ao respecto e desde a CIG matizouse que son elementos preventivos no ámbito de emerxencias e que se deberían incorporar cando menos nas novas contratacións. Finalmente solicitamos un protocolo específico de limpeza e desinfección dos vehículos de traballo, especialmente os vinculados ao persoal veterinario polos riscos biolóxicos.

8.- No punto de rogos e preguntas, informouse que non se podían facer cursos de aplicador/manipulador específicos para o persoal da consellería por problemas co financiamento do PDR. Indicouse que o distrito de Lugo se trasladaría para a nova ubicación no prazo dun mes e facilitouse información sobre os casos de dous traballadores que se revisaran no comité de outubro de 2015.

Outras novas recentes

Luns, 14 Abril 2025

Concurso de traslados de consumo

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal remitiunos a información de que o mércores 16 de abril publicarán no Diario Oficial de Galiza as seguintes resolucións para o concurso ordinario de traslados das escalas de inspección e de axentes de inspección de consumo: Relación definitiva de persoas admitidas e excluídas Puntuacións provisionais das...
Mércores, 16 Abril 2025

Concurso de traslados de inspección de consumo: relación definitiva de admitidas e puntuacións provisionais

No DOG do 16/04/2025 publican: - RESOLUCIÓN do 14 de abril de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación definitiva de persoas admitidas e excluídas do concurso para a provisión de postos de traballo vacantes do corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala de inspectoras e...
Luns, 14 Abril 2025

Concursos traslados, carreira profesional, sentenzas destinos, concurso específico, teletraballo (MSF 11/04/25)

O pasado venres 11 de marzo, tivo lugar unha xuntanza da Mesa Sectorial de Negociación de Persoal Funcionario, na que se trataron os seguintes asuntos: 1) concurso de traslados de profesores e mestres de escolas náutico-pesqueiras, e de axentes de extensión pesqueira, 2) concurso de traslados de arqueólogos/as, delineantes, arquivos, bibliotecas e museos. Na rolda aberta de...