Novas por contido

Incapaces de responsabilizarse dos seus actos discriminatorios, os culpábeis de paralizar o grao II da carreira e de asinar acordos que exclúen ao persoal, tratan unha vez máis de retorcer a realidade.

Como émulos de Pablo Casado levan tempo recorrendo á falacia do home de palla e a outros sesgos cognitivos propios da posverdade. Vexamos que nos contan estes fenómenos.

Na comisión de seguimento do acordo de concertación acordaron:

- Seguir pagando o segundo grao extraordinario pendente ao persoal que xa tiña recoñecido o primeiro.

- Incorporar ao persoal que non cumpría os requisitos, no ano 2019.

- Estender a aplicación da carreira ao resto de empregados públicos da Administración Xeral da Xunta de Galicia.

Segundo eles isto é para superar o estancamento “como consecuencia de varias demandas interpostas pola CIG que anulan para todo o persoal a parte do Acordo relacionada coa continuidade da carreira profesional extraordinaria”

Pero aquí xorden varias cuestións:

1ª cuestión: se as demandas da CIG anulan a carreira por que seguimos cobrando o grao I?

2ª cuestión: se a sentenza da CIG é de 14/07/2021 e a orde para regular o grao II tiña que publicarse segundo o acordo de concertación no 2º semestre de 2020, como pode ser que non poñer en marcha o grao II sexa consecuencia das demandas da CIG?

3ª cuestión: e se as demandas da CIG paralizaban a aplicación do grao II, que mudou agora para que si se poida aplicar?

Pois ben, a sentenza gañada con posterioridade a que se tivera que poñer en marcha o grao II non anula “para todo o persoal”, senón que anula un acordo porque non inclúe a todo o persoal. Se o inclúe remata a causa de nulidade. E isto non quixeron facelo ata o de agora.

Polo tanto:

1ª resposta: a demanda da CIG non impedía o cobro do grao I a quen xa o tivese concedido.

2ª resposta: a Xunta decidíu, antes da sentenza da CIG, paralizar o grao II e CCOO e UGT para eludir responsabilidades difundiron o bulo de que interpoñer unha demanda paralizaba un proceso.

3ª resposta: agora non mudou nada. Fan agora o que tiñan que ter feito hai dous anos. Incluír a todo o persoal e poñer en marcha o grao II. E se non mudou nada terán que explicar por que tardaron 2 anos en recoñecer a universalidade da carreira e ano e pico en poñer en marcha o grao II.

E para rematar cóntannos que a súa iniciativa permite retomar a carreira “...sen necesidade de agardar (seguramente varios meses) aos pronunciamentos dos tribunais”.

Que buenas son las hermanas ursulinas!. O que non din é que esta extensión “ao resto de empregados” faise precisamente porque a CIG gañou varias sentenzas e que a propia Lei acompañamento dos Orzamentos que modifica a Lei de emprego público de Galiza ASÍ O RECOÑECE. Ao resto do persoal se lle vai aplicar a carreira PORQUE A CIG O GAÑOU NOS TRIBUNAIS. E ademais, cuñaos, se non tendes que agardar á pronunciamentos dos tribunais, por que non se puxo o grao II en marcha cando dicía o acordo?

Bulo tras bulo ata a derrota final, ocultando que son os verdadeiros culpábeis de que ninguén ata o de agora cobre o grao II e a metade do persoal non cobre o grao I.

Só falta que nolo conten entre vacas nunha macroganxa. Viva el vino!

Outras novas recentes

Luns, 16 Decembro 2024

Decreto OEP2024 de escalas sanitarias (Lei 17/89) (MSF 13/12/24)

A Dirección Xeral de Función Pública trouxo á Mesa Sectorial de Funcionarias (13/12/24) o Decreto da OEP 2024 das escalas sanitarias da Lei 17/89. Este persoal segue a ter unha xestión á marxe de Emprego Público, cando se trata de persoal funcionario de Administración. Seguindo o seu modus operandi, onde a boa fe negocial brilla pola súa absoluta ausencia: enviáronnos a...
Xoves, 19 Decembro 2024

A Xunta quere aprobar unha moi escasa Oferta de Emprego Público do 2024

Para seguir a tradición, a Administración achéganos na propia mesa (para que non dea tempo a reflexionar nin a alegar) catro follas cos anexos das prazas da OEP 2024. Limítanse a contarnos o que hai nas táboas. Polo tanto, ademais de que poidamos impugnar a propia OEP, estudaremos impugnar a falta de negociación. E ante a falta de datos ou de tempo para poder estudalos ou...
Mércores, 18 Decembro 2024

Consellarías de Educación e de Economía van adiante co traspaso forzoso e non negociado de persoal propio, laboral e funcionarial de GAIN

A última hora da xornada laboral do 16 de decembro, dende a dirección da Axencia Galega de Innovación (GAIN) remítesenos o texto oficial do 2º Acordo de traspaso: adscripción de postos con nivel orgánico inferior a sevizo e traspaso de créditos asignados aos servizos traspasado, entre a Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional e a Consellería...