Novas por contido

RESUMO REUNION DO COMITÉ DE SEGURIDADE E SAUDE DO EDIFICIO ADMINISTRATIVO DE PONTEVEDRA.

 O día 10 de  maio celebrouse na Sala de Xuntas (A) do Edificio Administrativo de Pontevedra, a xuntanza do Comité de Seguridade e Saúde.

 Tratáronse os seguintes temas:


.Plan de Acción:

 O SPRL, comezou dando conta das medidas correctoras adoptadas para os postos xerais.

- Caídas por escaleiras, esvaróns e tropezóns: instaláronse     pasamáns, aplicouse tratamento antiesvaradío, retiráronse os obxetos de zonas de paso. Distribuiranse recolledores de cables, par evitar tropezóns.

- Incendios, suxeitáronse e sinaláronse adecuadamente os extintores.

- Desconfort térmico: instalar un sistema de humidificación do ambiente. Comunica o Xefe Territorial que non van a adoptar esta medida correctora polo excesivo custo que lle supón.

Segundo o establecido no Plan de Acción, as mesas deben manter a  distancia adecuada do sistema das saídas de aire.

-   Trastornos músculo esqueléticos: Sen realizar.

-   Golpes: Sen realizar

-  Fatiga visual: sen realizar, falta adecuar o nivel de luz os posto de traballo.

 As representantes da CIG expuxeron o seguinte:

-         Que se deberá informar directamente a cada traballador dos riscos específicos  que afecten a seu posto de traballo ou función, e das medidas de protección e prevención aplicables.

-         Que segundo se desprende do artigo 16 da LPRL, a avaliación de Riscos debería elaborarse por postos e non de xeito xenérico. Debe recoller os cambios producidos; non tiveron en conta a redistribución nas plantas das distintas Consellerías.

 -         Que non se tiveron en conta as persoas con especial sensibilidade na avaliación; polo que non se adoptaron as medidas preventivas e de protección necesarias para a súa saúde.

-         Que no plan de acción viña estipulado que se debería designar unha persoa por planta encargada de revisar o botiquín. Que a Sala de lactación deberá dispor dun sillón nas que as usuarias poidan descansar tombadas.

-         As fontes de auga potable deberán estar sinaladas e ser suficientes.


.Simulacro de evacuación do Edificio:

O SPRL, informa que se está a levar a cabo a implantación das medidas de emerxencia. Para elo realizarase un simulacro de evacuación, onde se contará coa colaboración dos dispositivos de emerxencia. Así mesmo, para o persoal do edificio impartiranse unhas xornadas de información sobre  medidas de emerxencia, durante os días 18, 24, e 25 de maio, de media hora de duración.

.Outros

    1.As queixas sobre o sistema de ventilación,  canalizaranse vía e-mail a “mantemento.po@xunta .es.

    2. A CIG Entrega escrito onde se da conta das deficiencias na vixilancia da saúde.

   3.Dende CIG, requerimos a Administración para que asuma a súa responsabilidade na saúde dos traballadores, e adopte as medidas necesarias para correxir as          deficiencias no Edificio Administrativo.


 Para calquera acraración sobre os temas tratados ponte en contacto con:

maria.jose.crespo.hermida@xunta.es

galizachora@yahoo.es

Outras novas recentes

Luns, 23 Xuño 2025

A extinción de incendios forestais na Galiza, cada vez máis perigosa e descoordinada

A CIG-Autonómica denuncia que un ano máis comezada a campaña de alto risco de incendios forestais seguimos sen ter unha xestión de persoal planificada e ordenada e destaca deficiencias no estado nas bases e no sistema de traballo dentro dos incendios forestais. No 2024, o Presidente da Xunta repetía a xustificación ante os incendios forestais do comezo do verán afirmando...
Mércores, 25 Xuño 2025

Convocatorias de oposicións de escolas náutico-pesqueiras, cociña, coidadores e subalternos (CP 24/06/25)

O martes 24 de xuño tivo lugar unha xuntanza da Comisión de Persoal (CP) na que se aprobaron as convocatorias de seis procesos selectivos, todos eles co voto en contra de CIG e CSIF, e a abstención de CCOO e UGT. Como cuestión previa, a CIG solicitou a suspensión da Orde do día, pois estas convocatorias non foron negociadas, xa que a única vez nas que puidemos ver os textos...
Mércores, 25 Xuño 2025

Nova etapa para o persoal do Parque Nacional Illas Atlánticas

Grazas a un intensivo traballo sindical da CIG o persoal do PN das Illas Atlánticas regula e mellora notablemente as súas condicións de traballo. O Acordo foi asinado o mércores 25 de xuño coa conselleira de Medio Ambiente e Cambio Climático e o conselleiro de Facenda e Administración Pública. Dende a transferencia á Xunta en 2008, o Parque Nacional das Illas Atlánticas...