Novas por contido

Na xuntanza mantida con relación a este tema, a CIG expuxo as seguintes alegacións:

  • Con esta modificación amortízase tres postos para crear dous e se destrúe emprego neto. Na memoria funcional xustifícano argumentando que son vacantes puras, que os intentaron cubrir en comisión de servizos ou por persoal interino, e non lle foi posible. Preguntamos se tamén o intentaron ofertando as prazas nos sucesivos concursos e actos de elección destino de novo ingreso.

  • Solicitamos as sentenzas. Incluso na memoria funcional poñen que envían unha copia compulsada, que non nos chegou. Preguntamos en que senso van estas sentenzas, dado que desde a Xunta de Persoal de SSCC, solicitamos a todas as consellerías que, se tiñan persoal alleo facendo traballos que corresponden a persoal da Xunta de Galicia, e o secretario xeral desta consellería contestou “que o descoñecía".

  • Non aceptamos a apertura de postos a outras administracións mentres non haxa acordo de reciprocidade, máis cando son postos de nivel, e da impresión que por ser LDs ten que ser obrigatorio abrilos a outras administracións.
  • Aínda que a lei indique que as xefaturas de servizo serán LDs, evidentemente criticamos esta imposición e pedimos que sexan por concurso.

  • Tamén criticamos a “titulitis” que padece este organismo, moitos postos con varias titulacións académicas. En algúns postos piden 2003 (enxeñería agrónoma) 2037 (licenciado en veterinaria) e 3003 (enxeñería técnica agrícola). Vemos coherente para a mesma praza de corpos especiais os códigos 2003 e 3003 pero non o 2037. Se vale calquera titulación, porque non a abren a Xeral/Especial?.

  • Formación específica. Isto xa nos parece unha broma de mal gusto. Máis da metade dos postos con varios requisitos de experiencia en .... ou coñecementos de... Poñemos como exemplo a praza da xefatura de sección que crean; piden 263 (Experiencia en tramitación de recursos/reclamacións), 670 (coñecementos lexislación agropecuaria) 671 (experiencia en informes/proposta resolución) 840 (experiencia en xestión e control de fondos comunitarios (R.I.)) 844 (curso sobre fondos comunitarios) 689 (experiencia na lexislación PAC) 932 (Experiencia en xestión e/ou control de fondos comunitarios). Alegamos que estas experiencias só as ten o que traballe neste posto. É unha praza moi perfilada e pedimos que eliminen a experiencia neste posto, así como en todos os demais, e que utilicen a EGAP para formar o seu persoal.

  • Para a xefatura da sección que crean, a forma de provisión é por LD. Opoñémonos a esta forma de provisión. Os motivos que nos alegan para iso non son argumentos de peso, tanto a confidencialidade como a dependencia do posto, téñeno todos os demais postos similares dese organismo. Alegamos que os postos que pechan nesta modificación de RPT á titulación académica 2003/3003 non ten xustificación.

  • O posto de xefe de área do Servizo de Intervención de Mercado esixe titulación académica 2037, é dicir, veterinaria. Consideramos que tampouco está xustificado.

  • O posto 134, Titulado/a grao medio, do servizo territorial de Ourense, figura no apartado “observacións” coa coletilla de posto sometido á consolidación. Porén, segundo o DOG do 7 de xaneiro de 2011 publicouse resolución de postos de traballo ao proceso de consolidación, tanto de 1ª coma da 2º parte; nesta relación de postos non consta citada, polo que solicitamos explicacións por iso.


A persoa representante da Administración comentou o seguinte:

  • Empezan a votar balóns fóra dicindo que é unha modificación parcial, que é un organismo distinto ao das demáis consellerías polo feito de repartir fondos comunitarios. A xustificación para eles da amortización dos postos é que utilizaron todos os medios o seu alcance para cubrilas e que non lles foi posible, as tomas de posesión de novo é problema de Función Pública.

  • Facilitarannos as sentenzas, van a preguntar pola confidencialidade, se teñen que borrar datos persoais, pero adiantan que en todas elas foi condenada a Administración por cesión ilegal de traballadores; de todos xeitos neste intre di que se reduciron os traballadores que teñen en competencia de xestión (asistencias técnicas).

  • Aseguran que cumpren a normativa vixente respecto as LDs dos servizos, e reitéranse na sección por LD polos motivos que xustificaron decindo que xa é suficiente non abrila a outras administracións, quedando pechado a persoal da Xunta.

  • Estudarán as nosas alegacións e posiblemente abran o abano das titulacións ás prazas que estimen oportunas, así como quitarán algunha da formacións específica tal como experiencia.

  • Estudarán todas as demais alegacións, como a do posto de laboral en Ourense

Outras novas recentes

Martes, 17 Decembro 2024

Mesa de seguimento do acordo de funcionarios do SPIF: consecuencias dun acordo "sen letra pequena"

O día 13 de decembro 2024 celebrouse a 9ª reunión da mesa de seguimento do acordo de funcionarios do SPIF onde a Administración presentounos uns gráficos nos que se reflexa a porcentaxe de cobertura así como a de vacacións,  comparando os anos 2023 con 2024. Dende a CIG insistimos que: - Unha vez máis que, logo do traslado do acordo ao persoal laboral, é de recibo que se...
Xoves, 12 Decembro 2024

UGT torpedea e crispa a negociación do I Plan de Igualdade de Portos de Galiza (05/12/24)

Esta foi a reacción á postura manifestada pola CIG de rexeitamento a dar validez tanto á proposta de plan de igualdade como de diagnose elaboradas pola Dirección Xeral de Simplificación Administrativa da Xunta antes da constitución da comisión de igualdade, que Portos puxo enriba da mesa. A xuntanza de constitución da Mesa de Igualdade de Portos de Galiza foi, cando menos,...
Luns, 16 Decembro 2024

Decreto OEP2024 de escalas sanitarias (Lei 17/89) (MSF 13/12/24)

A Dirección Xeral de Función Pública trouxo á Mesa Sectorial de Funcionarias (13/12/24) o Decreto da OEP 2024 das escalas sanitarias da Lei 17/89. Este persoal segue a ter unha xestión á marxe de Emprego Público, cando se trata de persoal funcionario de Administración. Seguindo o seu modus operandi, onde a boa fe negocial brilla pola súa absoluta ausencia: enviáronnos a...