Novas por contido

Trala repercusión na prensa da denuncia do comportamento irregular e falta de ética dun subdirector da Consellaría de Facenda, ante o encubrimento da consellaría, ista viuse obrigada a sacar unha nota de prensa argumentando que non apreciaba irregularidade algunha. Ante esta nota, a Xunta de Persoal de Servizos Centrais vén de emitir un segundo comunicado no que desmonta a argumentación da consellaría e achega novos datos.

Neste novo comunicado, máis aló de destacar a actitude de encubrimento dun comportamento pouco ético, queda probado que houbo atención en horario laboral e que se incumpriría a lexislación de incompatibilidades polo que si existirían irregularidades. Xa que logo, a Xunta de Persoal asegura que a secretaría xeral podería tamén incurrir en responsabilidade.

COMUNICADO DA XUNTA DE PERSOAL

Mediante este Comunicado a Xunta de Persoal denuncia a conduta da secretaria xeral técnica e do Patrimonio por incorrer deliberadamente en conduta irregular tipificada como falta grave. O Decreto 94/1991, do 20 de marzo, polo que se aproba o Regulamento de réxime disciplinario dos funcionarios da Administración da Comunidade Autónoma de Galicia é moi claro ao respecto e cualifica de falta grave a tolerancia dos superiores respecto da comisión de faltas moi graves ou graves dos seus subordinados e esa é a actuación da Secretaria Xeral Técnica de Facenda.

De acordo co escrito de contestación á denuncia presentada interesando o inicio do procedemento disciplinario contra o Subdirector Xeral do Tesouro, esta Secretaría constata que a Xunta de Persoal solicita a realización de actividades previas contra dous cargos da Xunta de Galicia, falseando o contido de dita denuncia que reclamaba a apertura do correspondente procedemento exclusivamente ao subdirector que, de acordo co correo recibido polos traballadores da Xunta, semella ser o único responsable de publicitar e atender a súa actividade privada en xornada laboral e empregando medios públicos.

Por outra banda, dito escrito comunica o acordo desa Secretaría dunha información reservada, sen solicitar en ningún momento do procedementos información ao órgano de representación dos traballadores dos medios de proba nos que basea a súa denuncia.

Ante a resposta da Administración, a Xunta de Persoal quere constatar que, se ben o correo inicial enviouse ás 19:08 horas, o Subdirector do Tesouro atendía a conta de correo da súa actividade privada durante a xornada laboral, como se proba nos correos que obran en poder do órgano denunciante de datas 24 de xaneiro ás 13:37 e 14:54, 28 de xaneiro ás 13:49, 31 de xaneiro ás 14:08, 4 de febreiro ás 10:38 e 10:55 e o 6 de febreiro ás 08:23 e 08:24, conduta que vulnera a normativa sobre incompatibilidades.

Así mesmo, segundo o que se pode deducir da información facilitada polo subdirector, segundo a programación das clases facilitadas (ao ritmo de tres días á semana en sesións e unha hora e media) este funcionario en libre designación tería superado no mes de xuño o límite de 75 h. anuais que lle permite a normativa actual para non ter que solicitar a compatibilidade. Feito que lle obrigaría a renunciar ao complemento específico, que neste ano 2013 recortado da paga extra, ascendería a un total de 18.025,32 € brutos anuais, tal e como establece o artigo 19 da lei 53/84 de Incompatibilidades do Persoal ao Servizo das Administracións Públicas.

 A Xunta de Persoal quere recordar á Administración que a actitude da Secretaría Xeral ao respecto tamén figura tipificada na normativa como falta coa conseguinte responsabilidade disciplinaria polo que se estudarán as medidas a adoptar.

Outras novas recentes

Luns, 21 Abril 2025

Comité de Seguridade e Saúde Laboral de Medio Rural (11/04/2025)

O día 11 de abril do 2025 reuniuse de xeito ordinario o Comité de Seguridade e Saúde Laboral da Consellería de Medio Rural. A CIG solicitou que se convocara o CSSL por incumprimento da Lei de riscos laborais. A presidenta comprometeuse a facelos de xeito trimestral e emprazou o próximo comité para a terceira semana de xuño. Temas tratados: 1. Prego de prescricións técnicas...
Luns, 14 Abril 2025

Concurso traslados arqueoloxia, restauracion, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos, nautico-pesqueiras, extensión pesqueira (CP 16/...

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a unha xuntanza da Comisión de Persoal que será o mércores 16 de abril, na que se aprobarán as bases dos seguintes concursos de traslados: 1. Arqueoloxía, restauración, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos. Descargar bases e prazas. 2. Profesores/as numerarios/as e mestres de taller de...
Luns, 21 Abril 2025

Concursos traslados nautico-pesqueiras, extensión pesqueira, arqueólogos, restauración, delineantes, arquivos, biblitoecas, museos. E mái...

O mércores 16 de abril foron aprobadas as convocatorias dos concursos de traslados de profesores e mestres das escolas nautico-pesqueiras, axentes de extensión pesqueira, arqueólogos/as, restauración, delineantes, arquivos, bibliotecas e museos. Na rolda aberta de intervencións, tratáronse os seguintes asuntos: RPT das oficinas de emprego, RPT da categoría I-40 (titulado/a...