Novas por contido

Na Mesa Xeral de Negociación dos Empregados Públicos do día 1 de agosto de 2013, a Xunta preséntanos aos representantes dos traballadores o seu plan para importar persoas da empresa privada.

Só na Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galiza (AMTEGA) a Xunta vai gastar 144.664,53 euros ao ano nos tres directivos, isto sen contar as retribucións variábeis que poden chegar ata o 14% das fixas.

Os tres directivos alleos á Administración traballarán na AMTEGA cobrando 6.000 euros máis ao ano que un/unha subdirector/a xeral.

Como xa anunciamos hai uns meses, é intención da Xunta encher de persoas afíns e procedentes da empresa privada esta Administración sen reparar en gastos, nun momento en que os recortes aos empregados públicos son notorios e o discurso da austeridade da Xunta é a mentira oficial deste goberno.

Nestes intres compre lembrar que isto é o froito lamentable das moitas "virtudes" da LOFAXGA e do EBEP, normas legais que foron aprobadas no seu día co único voto en contra da CIG.

Non entendemos agora que o resto de organizacións sindicais se tiren dos pelos despois de votar a favor dunhas leis que permiten todo isto. Unhas leis que desestruturan o emprego público e que permiten a privatización da Administración.

Ademais de ser a primeira vez na historia da Xunta na que se colocan persoas da empresa privada en postos de funcionarios, e do gasto excesivo que supón, isto constitúe un insulto aos/as funcionarios/as, especialmente aos do grupo A1 da Xunta, aos que indirectamente se lles está a considerar incapaces para asumir tarefas directivas.

A CIG manifestou nas súas alegacións ao Anteproxecto de Lei de Emprego Público o seu rexeitamento ao desenvolvemento da figura do persoal directivo e á pretensión de privatizar os postos de funcionarios/as, porén non agardan nen á súa aprobación.

Xa con anterioridade criticamos que no programa do PP para as eleccións autonómicas do 2012 se recollía esta posibilidade de colocar amigos e xente da empresa privada, cousa que Feijoo se apresurou a desmentir dicindo que se trataba dun erro. Feijoo mentiu e agora temos a proba.

Non se conforman con que a xente afín ocupe os altos cargos na Administración (secretarías xerais e direccións xerais) senón que os meten directamente en postos de funcionarios do A1.

E no aspecto retributivo, o sobrecuste en relación a postos de funcionario/a é tamén salientábel. No caso do xerente  51.786,50 euros máis as retribucións variábeis. Mentras que unha subdirector/a xeral, o posto máis alto ao que pode chegar un/unha funcionario/a cobra 46.265,14 euros. Un despilfarro de cartos mentras impoñen recortes aos empregados públicos.

Agora xa sabemos a onde van parar os cartos dos recortes, nin a manter a Educación, nin a Sanidade, nin a Dependencia senón ao peto dos/as amigos/as.

NOTA: No Boletín especial sobre a Lei de Emprego Público xa advertíamos sobre a implantación desta figura. Non esperaron a aprobar a lei porque nin tan sequera é necesario, outra cousa é os privilexios que esta lles outorgue a maiores (como a carreira profesional).

Outras novas recentes

Martes, 14 Xaneiro 2025

Por un novo modelo de carreira profesional: liñas básicas das alegacións da CIG

Hai unha semana a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP), achegounos unha proposta de “acordo” polo que convocan os graos I, II e III extraordinarios da carreira administrativa e do complemento de desempeño (de aquí en diante referirémonos a eles como carreira profesional). O documento pretende reeditar os acordos anteriores sen apenas...
Martes, 21 Xaneiro 2025

Comisión de seguimento do acordo de SPIF (17/01/25)

Na Xuntanza do 17 de xaneiro para o seguimento do acordo do SPIF a Consellería do Medio Rural ven de propor: Reagrupar as brigadas con 7 compoñentes e libranzas conxuntas (de maneira unilateral en contra da opinión das organizacións asistentes a reunión). A CIG mantense na postura inicial da proposta, de brigadas de 5 compoñentes (1 xefe/a de brigada e 4 bombeiros/as),...
Mércores, 15 Xaneiro 2025

EGAP: Plan de formación para o ano 2025

No DOG do 15/01/2025 a EGAP publica a Resolución do 26 de decembro de 2024 pola que se publica o Plan de formación para o ano 2025. Publícase como anexo a esta resolución o Plan de formación para o ano 2025 do persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional, do persoal ao...