Novas por contido

Da apertura da Escola Infantil. Dende maio en que solicitamos unha primeira reunión con el ata hoxe citounos dúas veces e non apareceu. Non sabemos si a Consellaría de Traballo se vai facer cargo da apertura da Escola Infantil ou vai ser a de Presidencia. Nós sospeitamos que sinxelamente NON queren poñela en funcionamento. Estase esgotando o prazo de negociar con Facenda e elaborar os anteproxectos de Orzamentos das Consellarías e non hai indicios de que vaian dotar de persoal este centro.


Do destino do edificio da antiga Delegación de Sanidade. A prestación dun mellor servizo aos cidadáns esixe unha distribución racional e axeitada dos espazos físicos destinados a tal fin. A falla de espacio suficiente no novo edificio supuxo que algúns servizos non foran trasladados a el, polo que compre unha reordenación dos mesmos. A petición do persoal afectado, conseguimos da anterior Administración o compromiso por parte de Vicepresidencia, Sanidade e da secretaría xeral e do Patrimonio de trasladar alí determinados servizos. Apostábamos por facer da antiga sede de Sanidade un centro de prestación de servizos sociais e sanitarios de carácter administrativo. Poren, o anterior conselleiro Méndez Romeu, decidiu que fose ocupado pola Fiscalía. Hoxe está proxectada unha nova sé xudicial na Parda, polo que recuperar a antiga Delegación de Sanidade para concentrar servizos hoxe dispersos debería ser a meta dunha administración moderna que se rexe polos principios de eficiencia e eficacia.

Da posta en marcha dos servizos médicos no edificio.

Das medidas paliativas ou correctoras dos defectos estructurais do edificio administrativo.

Da posta en marcha de medidas relativas ao control da actividade das asistencias técnicas, especialmente no Departamento Territorial de Medio Rural (Moción de febreiro de 2009 do Tribunal de Contas ás Cortes Xerais).

De dar cumprimento á lei 4/2006, de 30 de xuño, de transparencia e de boas prácticas e dar conta aos traballadores do número de asesores e persoal eventual existente no edificio administrativo e o seu custe. Queremos salientar que 1 asesor=1.000 auxiliares. O custe medio dun asesor (persoal eventual) é igual ao incremento salarial do 0,3% (asinado por CCOO, UGT e CSIF) de todos os traballadores do edificio.

Da supresión das conductas ostentosas dos cargos públicos en tempos de crise. Reducción do despacho e dependencias do delegado. Este delegado remodelou o seu despacho e as dependencias da Delegación Territorial incrementando nun 300% o espazo con respecto ao da anterior delegada, coa contravención, a maiores, da disposición de orientar os despachos cara ao interior. Pedimos unha reducción da multitude de cubículos orientados cara ao exterior para albergar aos seus asesores, como medida real e simbólica da austeridade pregonada polo PP.

Pero Tourís non quere falar de nada disto. Despois de solicitar 4 veces unha entrevista con el, e de que nos citaran 2 veces sen que ao final aparecese, decidimos pór no teu coñecemento a actitude deste personaxe.

A pesar de ter atribuídas, polo Decreto 245/2009 onde se regulan as delegacións territoriais, as competencias relativas á xefatura de persoal da delegación territorial, el prefire inhibirse.

Prefire inaugurar beirarrúas ou frecuentar a Feira do grelo. Prefire facerse ver e preparar as próximas municipais antes que escoitar e solucionar os problemas que afectan aos empregados e servizos públicos de Pontevedra.

Outras novas recentes

Venres, 05 Decembro 2025

A CIG alerta de que a falta de protocolos en Medio Ambiente pon a Galiza en risco real ante a peste porcina africana

A CIG-Autonómica denuncia ante a presidenta do Comité de Seguridade e Saúde Laboral que a Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático carece de protocolos claros, formación actualizada e medidas de bioseguridade para a manipulación, traslado e almacenamento de fauna salvaxe morta, pese ao risco real de transmisión de enfermidades como a peste porcina africana (PPA) ou...
Xoves, 11 Decembro 2025

Comisión de seguimento – Servizo de Gardacostas (10/12/25)

Resumo da reunión da comisión de seguimento do Servizo de Gardacostas do 10 de decembro no que se tratou a proposta de modificación da Orde de horarios e as carteleiras do primeiro semestre de 2026:1. Proposta de carteleiras  Logo do estudo das carteleiras para o primeiro semestre de 2026 constatamos enormes diferenzas entre bases. Con igual salario, o número de quendas,...
Mércores, 10 Decembro 2025

Escalas sanitarias: negociación da OEP-2025 e convocatoria de procesos selectivos (5/12/2025)

No relativo ao persoal funcionario das escalas sanitarias (Lei 17/1989), o venres 5 de decembro asistimos a unha xuntanza convocada pola Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Sanidade para tratar a súa proposta de Oferta de Emprego Público (OEP) do ano 2025 e a convocatoria do proceso selectivo das prazas pendentes das OEP 2022, 2023 e 2024. OEP-2025 Sanidade propón...