Novas por contido

Da apertura da Escola Infantil. Dende maio en que solicitamos unha primeira reunión con el ata hoxe citounos dúas veces e non apareceu. Non sabemos si a Consellaría de Traballo se vai facer cargo da apertura da Escola Infantil ou vai ser a de Presidencia. Nós sospeitamos que sinxelamente NON queren poñela en funcionamento. Estase esgotando o prazo de negociar con Facenda e elaborar os anteproxectos de Orzamentos das Consellarías e non hai indicios de que vaian dotar de persoal este centro.


Do destino do edificio da antiga Delegación de Sanidade. A prestación dun mellor servizo aos cidadáns esixe unha distribución racional e axeitada dos espazos físicos destinados a tal fin. A falla de espacio suficiente no novo edificio supuxo que algúns servizos non foran trasladados a el, polo que compre unha reordenación dos mesmos. A petición do persoal afectado, conseguimos da anterior Administración o compromiso por parte de Vicepresidencia, Sanidade e da secretaría xeral e do Patrimonio de trasladar alí determinados servizos. Apostábamos por facer da antiga sede de Sanidade un centro de prestación de servizos sociais e sanitarios de carácter administrativo. Poren, o anterior conselleiro Méndez Romeu, decidiu que fose ocupado pola Fiscalía. Hoxe está proxectada unha nova sé xudicial na Parda, polo que recuperar a antiga Delegación de Sanidade para concentrar servizos hoxe dispersos debería ser a meta dunha administración moderna que se rexe polos principios de eficiencia e eficacia.

Da posta en marcha dos servizos médicos no edificio.

Das medidas paliativas ou correctoras dos defectos estructurais do edificio administrativo.

Da posta en marcha de medidas relativas ao control da actividade das asistencias técnicas, especialmente no Departamento Territorial de Medio Rural (Moción de febreiro de 2009 do Tribunal de Contas ás Cortes Xerais).

De dar cumprimento á lei 4/2006, de 30 de xuño, de transparencia e de boas prácticas e dar conta aos traballadores do número de asesores e persoal eventual existente no edificio administrativo e o seu custe. Queremos salientar que 1 asesor=1.000 auxiliares. O custe medio dun asesor (persoal eventual) é igual ao incremento salarial do 0,3% (asinado por CCOO, UGT e CSIF) de todos os traballadores do edificio.

Da supresión das conductas ostentosas dos cargos públicos en tempos de crise. Reducción do despacho e dependencias do delegado. Este delegado remodelou o seu despacho e as dependencias da Delegación Territorial incrementando nun 300% o espazo con respecto ao da anterior delegada, coa contravención, a maiores, da disposición de orientar os despachos cara ao interior. Pedimos unha reducción da multitude de cubículos orientados cara ao exterior para albergar aos seus asesores, como medida real e simbólica da austeridade pregonada polo PP.

Pero Tourís non quere falar de nada disto. Despois de solicitar 4 veces unha entrevista con el, e de que nos citaran 2 veces sen que ao final aparecese, decidimos pór no teu coñecemento a actitude deste personaxe.

A pesar de ter atribuídas, polo Decreto 245/2009 onde se regulan as delegacións territoriais, as competencias relativas á xefatura de persoal da delegación territorial, el prefire inhibirse.

Prefire inaugurar beirarrúas ou frecuentar a Feira do grelo. Prefire facerse ver e preparar as próximas municipais antes que escoitar e solucionar os problemas que afectan aos empregados e servizos públicos de Pontevedra.

Outras novas recentes

Venres, 17 Xaneiro 2025

Non era necesario reclamar o grao I da carreira do ano 2019 antes do 17 de xaneiro

Ante as dúbidas que se suscitaron por unha campaña alentando a todas aquelas persoas ás que non lle concederan o grao I da carreira en 2019 a presentar unha reclamación previa, e logo de ser estudado o caso pola nosa asesoría concluímos que NON É NECESARIO PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN. Se alguén presentou unha reclamación NON pasa nada, non sobra, pero vai ser...
Martes, 21 Xaneiro 2025

Comisión de seguimento do acordo de SPIF (17/01/25)

Na Xuntanza do 17 de xaneiro para o seguimento do acordo do SPIF a Consellería do Medio Rural ven de propor: Reagrupar as brigadas con 7 compoñentes e libranzas conxuntas (de maneira unilateral en contra da opinión das organizacións asistentes a reunión). A CIG mantense na postura inicial da proposta, de brigadas de 5 compoñentes (1 xefe/a de brigada e 4 bombeiros/as),...
Martes, 21 Xaneiro 2025

Orde de confección de nóminas para o ano 2025

No DOG do 21/01/2025 publican a ORDE do 17 de xaneiro de 2025 pola que se ditan as instrucións sobre a confección de nóminas do persoal ao servizo da Administración autonómica para o ano 2025. Estas retribucións manteranse para o ano 2025 nas contías vixentes en 31 de decembro de 2024, sen prexuízo do establecido na disposición adicional oitava da Lei 4/2024, do 27 de...