Novas por contido

Da apertura da Escola Infantil. Dende maio en que solicitamos unha primeira reunión con el ata hoxe citounos dúas veces e non apareceu. Non sabemos si a Consellaría de Traballo se vai facer cargo da apertura da Escola Infantil ou vai ser a de Presidencia. Nós sospeitamos que sinxelamente NON queren poñela en funcionamento. Estase esgotando o prazo de negociar con Facenda e elaborar os anteproxectos de Orzamentos das Consellarías e non hai indicios de que vaian dotar de persoal este centro.


Do destino do edificio da antiga Delegación de Sanidade. A prestación dun mellor servizo aos cidadáns esixe unha distribución racional e axeitada dos espazos físicos destinados a tal fin. A falla de espacio suficiente no novo edificio supuxo que algúns servizos non foran trasladados a el, polo que compre unha reordenación dos mesmos. A petición do persoal afectado, conseguimos da anterior Administración o compromiso por parte de Vicepresidencia, Sanidade e da secretaría xeral e do Patrimonio de trasladar alí determinados servizos. Apostábamos por facer da antiga sede de Sanidade un centro de prestación de servizos sociais e sanitarios de carácter administrativo. Poren, o anterior conselleiro Méndez Romeu, decidiu que fose ocupado pola Fiscalía. Hoxe está proxectada unha nova sé xudicial na Parda, polo que recuperar a antiga Delegación de Sanidade para concentrar servizos hoxe dispersos debería ser a meta dunha administración moderna que se rexe polos principios de eficiencia e eficacia.

Da posta en marcha dos servizos médicos no edificio.

Das medidas paliativas ou correctoras dos defectos estructurais do edificio administrativo.

Da posta en marcha de medidas relativas ao control da actividade das asistencias técnicas, especialmente no Departamento Territorial de Medio Rural (Moción de febreiro de 2009 do Tribunal de Contas ás Cortes Xerais).

De dar cumprimento á lei 4/2006, de 30 de xuño, de transparencia e de boas prácticas e dar conta aos traballadores do número de asesores e persoal eventual existente no edificio administrativo e o seu custe. Queremos salientar que 1 asesor=1.000 auxiliares. O custe medio dun asesor (persoal eventual) é igual ao incremento salarial do 0,3% (asinado por CCOO, UGT e CSIF) de todos os traballadores do edificio.

Da supresión das conductas ostentosas dos cargos públicos en tempos de crise. Reducción do despacho e dependencias do delegado. Este delegado remodelou o seu despacho e as dependencias da Delegación Territorial incrementando nun 300% o espazo con respecto ao da anterior delegada, coa contravención, a maiores, da disposición de orientar os despachos cara ao interior. Pedimos unha reducción da multitude de cubículos orientados cara ao exterior para albergar aos seus asesores, como medida real e simbólica da austeridade pregonada polo PP.

Pero Tourís non quere falar de nada disto. Despois de solicitar 4 veces unha entrevista con el, e de que nos citaran 2 veces sen que ao final aparecese, decidimos pór no teu coñecemento a actitude deste personaxe.

A pesar de ter atribuídas, polo Decreto 245/2009 onde se regulan as delegacións territoriais, as competencias relativas á xefatura de persoal da delegación territorial, el prefire inhibirse.

Prefire inaugurar beirarrúas ou frecuentar a Feira do grelo. Prefire facerse ver e preparar as próximas municipais antes que escoitar e solucionar os problemas que afectan aos empregados e servizos públicos de Pontevedra.

Outras novas recentes

Martes, 18 Febreiro 2025

Concurso enxeñarías-ciencias-arquitectura: aviso de publicación da listaxe de persoas admitidas e excluídas no DOG 21/02/25

Asunto: Resolución da listaxe de persoas admitidas e excluídas, concurso F0324 Concurso F0324: escalas de enxeñaría, enxeñaría técnica, arquitectura, arquitectura técnica e ciencias. A Dirección Xeral de Emprego Público vén de comunicarnos que o venres 21 de febreiro vai publicarse no DOG a seguinte resolución: Resolución do 18 de febreiro de 2025 pola que se publica a...
Luns, 17 Febreiro 2025

RPT IET e Vivenda. Información xenérica (resumo MSF e MX 14/02/25)

O venres 14/02/25 participamos en dúas mesas de negociación nas que se trataron os seguintes asuntos: 1) RPT do Instituto de Estudos do Territorio, 2) RPT de Vivenda e Planificación de Infraestruturas. Na rolda aberta de intervencións, a directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) deu algunha (pouca) información de varios asuntos. RPT do Instituto...
Luns, 17 Febreiro 2025

Augas de Galiza non seguiu o proceder habitual para a tramitación da autorización da pasteira de Altri en Palas de Rei

Opacidade e presións ao persoal funcionario para a autorización de Altri Malia o forte clamor de toda Galiza e a enorme presión social e política contra a instalación da pasteira de Altri ―proxecto Gama―,  a Xunta do PP teima en seguir adiante co proxecto da pasteira na Ulloa. Na busca de calquera argumento que xustifique o «si» que xa lle teñen dado publicamente á...