Novas por contido

Un novo paso no camiño da externalización de servizos: Traballo e benestar convoca aos xefes e xefas de servizo e a persoal que desenvolva tarefas de atención e información ao público e telefónica sobre os aspectos relacionados coa valoración e recoñecemento da discapacidade a unha reunión que se celebrará o vindeiro venres 17 para recabar datos e proceder ao traspaso das tarefas de información sobre os expedientes ao 012 (servizo que leva unha empresa privada, que xa está a executar as citas dos equipos de valoración da discapacidade).

Parece o colmo que se convoque ao persoal da Xunta para colaborar nos traballos tendentes á súa substitución por servizos externos, polo que xa nos transmitiron dende algunha localidade que non van prestarse a esa colaboración.

A convocatoria é para unha reunión en Compostela o venres 17 de xullo, ás 10 horas, co seguinte orde do día:

  1. Implementación do Servizo de Información da Discapacidade co 012.
  2. Revisión do protocolo do Servizo de Información.
  3. Definición de posibles preguntas demandando información e respostas tipo. Sobre este último punto, debedes traer a relación de preguntas/consultas máis frecuentes, así como as que considerades que non van poder contestar a través do 012, [...]

O obxectivo da reunión é elaborar un protocolo para o desenvolvemento dese servizo por parte do 012, así como organizar as liñas básicas de funcionamento na súa relación coas seccións de Valoración.

Por cada sección convócase ao xefe de sección e a unha das persoas que desenvolva a actividade da atención e información telefónica ao público.

Outras novas recentes

Martes, 11 Novembro 2025

A CIG prepara alegacións ao Anteproxecto de Lei da administración ambiental simplificada

Este anteproxecto de lei afecta ás atribucións do persoal funcionario público, xa que contén mecanismos como a externalización de actos administrativos e informes, a redución de prazos de participación pública e informe, a eliminación dos efectos vinculantes dos informes ou o silenciamiento do procedemento.  A Lei de administración ambiental simplificada da Galiza pode...
Mércores, 12 Novembro 2025

Listas de substitucións provisionais de persoal funcionario e laboral da Xunta

No DOG do 12/11/2025 publican a RESOLUCIÓN do 6 de novembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza, en que se incorporan as solicitudes presentadas no...
Mércores, 05 Novembro 2025

Proposta de modificación RPT Adminstración Xeral e Especial. Postos con contacto habitual con menores (M.X. 07/11/25)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal vén de convocarnos para unha Mesa Xeral de Persoal Empregado Público para o vindeiro venres 7 de novembro na que como único punto da orde do día traen a proposta de modificación da relación de postos de traballo (RPT) da Adminstración Xeral e da Admisitración Especial da Comunidade Autónoma de Galiza. A...