Novas por contido

O DXOPF da Consellería de Medio Rural ten que acceder a reunirse ca CIG despois da presión exercida polos representantes dos traballadores

Despois de mais de 1 ano solicitando varias reunións co director xeral, onde poder tratar diversos temas que atinxen tanto o bon funcionamento da Administración, como que o administrado teña un trato mais próximo a Administración e tratar de mellorar as condicións de traballos dos empregados públicos, o mércores 24 de novembro tivemos unha reunión á que asistiron por parte da Administración o director xeral Ordenación e Planificación Forestal, e o xefe de servizo de Xestión Forestal.

Por parte da CIG empezamos agradecendo a celeridade e o carácter negociador que mostrou o director xeral, xa que despois de soamente 18 meses de varias solicitudes, fixese un oco na súa apertada axenda para recibir á representación dos traballadores e traballadoras.

Despois deste breve agradecemento, desde a CIG tratouse de levar a reunión a un talante dialogante e de cordura, expoñendo diversos temas que xa debían estar superados, facendo fincapé en:

  1. Diferencias na forma enfocar o traballo, xa non só en cada provincia, se non en cada distrito forestal, entendendo que se deben de dar unhas instrucións claras neste senso. Neste sentido comprométense a redactar unhas instrucións para unificar criterios comúns para todos os Distritos.

  2. Evitar as duplicidades na tramitación dos expedientes de aproveitamentos forestais, evitando o funil que se produce moitas veces ó ter que supervisarse por varios funcionarios, antes de ser ser resoltos polas xefaturas territoriais. Neste punto indica que non vai mudar nada ó respecto e que e actual estrutura e que non ten pensado cambiar.

  3. Tarxeta empregado público: considera que non é competente para realizar as tarxetas, pero que vai incidir para que se tramiten. Dende a CIG informámoslle que están empezando a chegar as tarxetas de empregado público os Axentes Ambientais, despois de mais de 1 ano desde que se prometeran creemos que “XA” non é sen tempo.

  4. Sobre o acceso ó Catastro por parte dos Axentes, volve a dicir que se está a traballar para facilitarlle esta ferramenta casi imprescindible para o seu traballo diario, polo que consideramos que é moi necesario. Axentes doutras comunidades autónomas xa teñen acceso ó mesmo desde fai anos.

  5. Tratamos diversos puntos a mellorar tanto no CORWEB como no CORPRI, quedando en revisalos e tratar de corrixilos. CIG solicita que se cumpra a lei 4/2019 de administración dixital de Galiza onde fala da creación do persoal funcionario habilitado para a tramitación de solicitudes para a poboación do rural. Denunciamos que o que tratan de facer é unha privatización dun servizo público e que non o vamos a consentir. Eles seguen na teima de que as estatísticas os avalan pero do que non falan é do diñeiro que ten que gastar a xente envellecida do rural, tendo que pagarlle en moitos casos a unha xestoría por un tramite que se podería realizar de balde.

  6. Informóusenos da creación dunha App para a tramitación das actas de denuncias da Lei de Montes. Segundo dixeron a aplicación está moi avanzada e habilitarase en breve. Desde a CIG protestamos enerxicamente ante a falta de dialogo e de respecto aos traballadores e traballadoras pola creación desta App sen contar coa súa representación para aportar solucións e dar a súa opinión. Trala nosa protesta o director xeral accedeu á creación dun grupo de traballo para tratar de mellorar esta App cando se poña en funcionamento e outro grupo de traballo para mellorar a App CORWEB-CORPRI.

  7. En canto á pregunta da CIG da Reestruturación do persoal da Consellería de Medio Rural o director xeral, dixo que se nos informaría mais adiante e que nada nos podía dicir do tema. Como bon galego non contou nada, rematamos a reunión sen saber se sube ou se baixa na escaleira.

Outras novas recentes

Xoves, 25 Mai 2023

Resolución do concurso de Finanzas

Recibimos comunicación da Dirección Xeral da Función Pública na que nos informa de que a resolución do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas superior e técnica de finanzas, convocado por Resolución do 14/07/2021, será publicada no DOG do luns 29 de maio.
Xoves, 25 Mai 2023

Cobertura de prazas de Medio Rural e a funcionarización

Nova oferta de comisións de servizo e chamamentos polas listas de contratación para a cobertura de prazas no Servizo de Incendios (SPIF) Nestes días estamos a vivir un novo episodio do caos que se está a producir co proceso de funcionarización do SPIF. Dende a Consellería de Medio Rural enviáronos unhas listaxes con prazas para a súa cobertura mediante comisión de servizos...
Xoves, 25 Mai 2023

Os negocios da Vicepresidencia Segunda da Xunta co Colexio de Psicoloxía de Galiza e coa Asociación Nacional de Peritaxe Social

A saturación nos equipos psicosociais dos IMELGA, da Xunta de Galiza, que presentaban un atraso na elaboración de informes periciais, nalgunhas delegacións de ata 2 anos, foi unha das críticas expostas polo propio Tribunal Superior de Xustiza de Galiza (TSXG) na apertura do ano xudicial en setembro de 2022. A resposta inicial da Xunta foi o incremento de horas extras do...