Novas por contido

A Consellaría de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, convocounos a unha xuntanza para o día 18/07/24, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Ao coincidir con outras xuntanzas para o mesmo día, as organizacións sindicais solicitamos mudar a data. Descargar a proposta.

De entrada, na proposta queren amortizar 21 postos de traballo de postos de administración en servizos centrais e nalgunha xefatura territorial, e maioritariamente de atención directa en centros de ensino. A cambio crean 12 postos, maioritariamente xefaturas de sección en servizos centrais.

Outras novas recentes

Venres, 10 Xaneiro 2025

Prazas para tomas de posesión de escalas sanitarias (Lei 17/1989)

A Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Sanidade achegounos a relación de prazas que se ofertarán para as tomas de posesión nos procesos selectivos de concurso e concurso-oposición das escalas sanitarias da Lei 17/1989. O destino vai ser provisional. Se é do teu interese, podes contactar coa CIG. Nota: o venres 10/01/25, ao final da mañá, recibimos un correo da...
Mércores, 15 Xaneiro 2025

EGAP: Plan de formación para o ano 2025

No DOG do 15/01/2025 a EGAP publica a Resolución do 26 de decembro de 2024 pola que se publica o Plan de formación para o ano 2025. Publícase como anexo a esta resolución o Plan de formación para o ano 2025 do persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional, do persoal ao...
Venres, 10 Xaneiro 2025

Por unha xornada máxima de 35 horas para todo o persoal, e 32 para xornadas especiais

A CIG ven de rexistrar os milleiros de sinaturas recollidas no 2024 entre o persoal da Administración Autonómica solicitando a implantación con carácter inmediata das 35 hora de xornada semanal para todo o mundo da Administración xeral e un horario máis reducido para o persoal con xornadas especiais. Na Administración Galega hai xa varios sectores (Sergas e persoal dos...