Novas por contido

O martes 24/06/25 tivemos unha nova reunión sobre a pretensión de reorganización do Servizo Público de Emprego de Galiza (SPEG) coa nova configuración da estrutura das oficinas de emprego. Hai que lembrar que a administración partía dunha proposta en que o servizo quedaba conformado polo seguinte persoal:

  • Direccións, niveis 26 ou 25 sen manifestar criterio obxectivo para a súa distinción, provisión en concurso específico.
  • Persoal orientador co incremento do nivel para establecelo no CD 20 e CE 20.
  • Persoal xestor de emprego, CD 20 e CE 20.
  • Subalterno oficina de emprego, CD 12.
  • Coordinacións do servizo público de emprego, catro postos N25, provisión concurso específico, localizados en Servizos Centrais.

Esta proposta, ofertada pola secretaría xeral técnica para o persoal das oficinas na primeira mesa negociadora do pasado 14/06/25, tivo unha modificacións substancial á baixa na 2ª xuntanza do día 24/06/25, producíndose unha rebaixa de niveis aos seguintes postos de traballo:

1. Persoal de Orientación, establécese o CD no nivel 18 e mantense o diferencial do CE no 20.
2. Xestoras/es de emprego, mínguase o CD ao nivel 18 e mantense o diferencial CE no N 20.
3. Xa non pode mudarse a denominación do persoal coordinador de área pola nova figura de xestor de emprego pola imposibilidade de reducírselle o CD que ten o seu posto, N20.

Esta improvisación da negociación que a Consellaría achaca a Facenda, non pode ser compartida pola CIG, polo que lle esiximos a Emprego que manteña os niveis dos postos propostos na presentación da modificación da RPT e, ao mesmo, tamén continuamos coa  esixencia da descentralización administrativa dos seguintes postos:

a) Coordinadoras/es SPEG a crearse en cada unha das direccións provinciais. O seu traballo, de acordo coa memoria explicativa, é para asesorar. coordinar e orientar ás oficinas de emprego do seu ámbito provincial.
b) Servizo de atracción do talento para traballar, esencialmente, co actual plan retorna que desenvolve a secretaría xeral de Emigración.

Tampouco compartimos que os postos de dirección de oficinas e os postos de coordinación SPEG teñan como forma de provisión o concurso específico amparándose na “estabilidade”; esiximos a cobertura polo concurso ordinario que si é garante da estabilidade.

Esta proposta trae unha importante perda de efectivos; na maior parte das oficinas de emprego hai unha redución do número de postos de traballo. Ao mesmo, tamén esiximos a descentralización administrativa como mellor forma de prestar un servizo público. Non se sustenta que para traballar coas oficinas e coas usuarias da periferia se coloquen os postos en servizos centrais.

A periferia tamén existe e ten dereito a postos de nivel para a promoción administrativa e económica do persoal funcionario público.

Non sabemos que nos vai deparar a próxima reunión, pero non imos pasar porque nos queiran colar ocorrencias de última hora.

Outras novas recentes

Martes, 25 Novembro 2025

Convocatorias de oposicións: psicoloxía, A1, A2, C1, C2, PSX e auxiliares de clínica

No DOG do 25/11/2025 publican as seguintes resolucións de convocatorias de procesos selectivos: Proceso selectivo mediante o sistema de oposición para o ingreso pola quenda de acceso libre e promoción interna, no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de facultativos, especialidade...
Venres, 28 Novembro 2025

Aprobada unha carreira ordinaria cunha avaliación do desempeño penalizadora, coercitiva e que abre a porta ao control político do persoal

A Xunta vén de aprobar en Comisión de Persoal do 28 de novembro, co voto favorable de CSIF, CCOO e UGT, unha carreira administrativa condicionada a un modelo de avaliación do desempeño profundamente punitivo, desigual, clasista e que deixa amplísimos espazos para o control político sobre o persoal empregado público. O chamado proceso de “negociación” limitouse a unha única...
Martes, 02 Decembro 2025

O mércores 3 de decembro abre o prazo para solicitar a carreira extraordinaria de 2025

👥 QUEN A PODE SOLICITAR? Persoal funcionario da Administración da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas do persoal funcionario sanitario da Lei 17/89 e doutras Administracións que preste servizos nesta, e dos entes da LOFAXGA 45 a) O persoal laboral que asine o compromiso de participar e superar o proceso de funcionarización Sempre que NON obtivese ningún grao na...