- Detalles
A Dirección Xeral de Función Pública anunciou o mércores 19 de maio os lugares e as datas previstas para a realización dos exercicios dos procesos selectivos que se indican máis abaixo.
Despois de comprobar que o sistema multisede funciona pero a realización dos exercicios a distintas horas NON, e que supón unha vulneración do principio de igualdade como se comprobou en varios procesos selectivos realizados, Función Pública volve optar por facer os exames a distintas horas.
As sedes nas que se poderán realizar os exercicios son:
SILLEDA: Feira Internacional de Silleda, Recinto Feiral, s/n - 36540 Silleda
VIGO: IFEVI. Avda. do Aeroporto, 772. 36318 Vigo
Unha semana antes da data prevista, as persoas aspirantes poderán comprobar o día, a sede, o pavillón de cada sede e a hora de chamamento, dende o web de Función Pública.
Esta previsión conta con autorización provisional de Saúde Pública, que deberá ser confirmada en función da evolución epidemiolóxica da pandemia.
Esta é a relación de exercicios previstos:
Proceso selectivo | Data exercicio | Nº exercicio | Hora chamamento | Lugar |
C2 Aux. Administrativo | 20/06/2021 | 1º | 8:50/9:15 | Silleda |
16:20/16:45 | Vigo | |||
G IV Cat 001 | 20/06/2021 | 1º | 8:50 | Silleda |
16:20 | Silleda |
Neste comunicado do mércores 19 non especifica se son de libre ou promoción interna, aínda que polo número de matriculados e de prazas entendemos que se trata do proceso de C2 libre.
- Detalles
Presta servizos para a Administración Autonómica sen regulación nas súas condicións de traballo e asumindo riscos graves para a súa seguridade
O persoal empregado público do Parque Nacional das Illas Atlánticas, da Consellería de Medio Ambiente, que realiza as funcións de vixilancia, control e xestión, está pendente dunha regulación das súas condicións de traballo dende o ano 2008, cando fora transferido do Estado á Comunidade Autónoma de Galiza
As condicións de traballo do persoal neste parque nacional, o único e de grande importancia para Galiza, son de extrema penosidade, pola dispoñibilidade absoluta e a singularidade das condicións laborais e as horas de traballo sen retribuír (máis do dobre do máximo legal).
Dende o 2002, case 20 anos sen relación de postos de traballo (RPT) (unicamente unha parcial de persoal funcionario), o que ademais de dar opacidade a xestión do persoal provoca graves discriminacións salariais entre o persoal funcionario e laboral e entre o persoal de terra e illas. Diferencias que acadan os 300 euros penalizando e precarizando máis o traballo nas illas.
Illamento de 24 horas durante 7 días
Directamente relacionada coas condicións laborais singulares son as vinculadas á necesidade da permanencia nas illas durante unha semana completa, 7 días e 24h.
Con situación de soidade e insularidade extrema (Cortegada, Sálvora, Ons..); colchóns compartidos e en malas condicións; falla de intimidade nos tempos de descanso (nalgunhas illas nas que se comparte vivenda e cama quente); falla de auga potable; frío, humidades e filtracións graves nas vivendas; instalacións de luz e gas sen revisar e un longo etc., todas son realidades pouco compatibles coa idea de traballar nun paraíso natural.
Con isto, é evidente que as condicións son penosas e de risco laboral extremo, se alguén sufre un accidente está só, se cae por un cantil nada se vai saber, un enfrontamento co furtivismo, nada se vai saber e incluso se cae dentro da vivenda nen sequera se vai recoñecer o accidente como laboral. As avaliacións de riscos laborais están obsoletas despois de anos agochadas; dez anos sen cumprir as medidas correctoras, son papel mollado. Non se cumpre nada das medidas que tantos anos custou conseguir.
Tanto a conselleira de Medio Ambiente como o director xeral da Función Pública, son coñecedores dende fai anos desta vergoñenta situación de abuso laboral, e a pesares das reclamacións do persoas e da presión sindical, evitan afrontar o problema e negociar unhas condicións laborais xustas que resolvan a singularidade de traballar nestes espazos.
(Temporal en Ons. Relevo suspendido)
- Detalles
Nas últimas reunións con Función Pública, esta manifestou a posibilidade de modificar as OEPs para transformar as prazas de Inclusión social do Consorcio en prazas de orientadores/as laborais.
A CIG manifestouse rotundamente en contra, e os motivos son entre outros:
- Os Equipos de Inclusión do Consorcio están integrados por profesionais do ámbito da intervención social e das ciencias sociais.
- As funcións que realiza o persoal de inclusión, nada teñen que ver coas que fai o persoal das oficinas dos Servizos Públicos de Emprego. Son definidas pola Consellería de Política Social a través da Dirección Xeral de Inclusión Social.
- Céntranse no traballo con persoas en risco de exclusión social, cunhas particularidades especiais, que fan imprescindible unha intervención dende unha óptica multidimensional e que non se pode traballar unicamente dende o ámbito do emprego.
- A distribución dos servizos faise atendendo ás necesidades da poboación, procurando manter ás persoas na súa contorna propia e polo tanto, descentralizando os servizos ao achegarse á zona das persoas cunha maior vulnerabilidade.
- A catalogación destas prazas como orientadores/as laborais supón a desarticulación da engranaxe artellada pola Consellería de Política Social.
- A situación socioeconómica actual, agravada pola pandemia, fai aínda máis imprescindible o labor que desenvolve este persoal técnico que está estreitamente coordinado cos servizos sociais municipais.
Os equipos de Inclusión Social non son oficinas de emprego.
Que pretende a Xunta con todo isto? Desmantelar os Servizos de Inclusión?
DENDE A CIG, NON O IMOS CONSENTIR! Loitaremos para que Función Pública desista desta idea, que vai en contra do persoal deste servizo e das persoas máis vulnerables.
DEFENDAMOS OS SERVIZOS PÚBLICOS !!
- Detalles
O Consello da Xunta aproba novos graos e pagos na carreira profesional do persoal administrativo do Sergas mentres a carreira da Administración Xeral da Xunta segue parada.
A CIG foi moi crítica coa Carreira Profesional da Administración Xeral da Xunta de Galiza, non polo que significaba unha carreira profesional, que niso sempre estivemos de acordo, senón polas condicións que se implementaban na nosa carreira; en resumo: pagábanos menos (só accediamos ao grao I independentemente da antigüidade), en “cómodos prazos” que nos parcelaban tanto os pagos (no subgrupos A1 e A2 aínda os demoraban máis), que non viamos sequera o horizonte de 2040 coa carreira rematada. Para máis, excluían ao persoal laboral fixo que non se funcionarizase, ao temporal e aos funcionarios interinos. E para rematar pendía sobre ela a espada de Damocles ao condicionala ás dispoñibilidades orzamentarias.
Fomos moi criticados por non dar o voto a favor e mesmo por denunciar as súas eivas e discriminacións conscientes, Comparabámola con algunha administración local, por exemplo o Concello de Santiago, e coa xa aprobada do Sergas, onde se acordou (desta vez si que co apoio da CIG) unha carreira profesional moito máis vantaxosa.
Pois ben, o pasado xoves 7 de maio, o Consello da Xunta aprobou unhas novas implementacións para a carreira profesional do Sergas que se concretan en:
• Permite a parte do persoal cos requisitos de antigüidade e formación acceder aos diversos graos, I, II, III e IV, cousa que na Administración Xeral imos polo grao I, e sen saber nada de nada polo de agora do grao II.
• Parcela os pagos entre o 2021 e 2022, recordamos que na Xunta temos como tres ou catro anacos para o grao II, o do III e IV xa é unha entelequia de “regreso ao futuro”.
• Confirma os pagos na nómina de maio con efectos retroactivos a 1 de xaneiro; e aquí seguimos esperando.. nin sequera abriron prazo de solicitude para o grao II.
Isto confirma que as funcionarias/os da Administración xeral da Xunta non lle importamos moito ao señor Feijoo, somos os parvos útiles deste mercadeo de carreiras profesionais á carta, das que sempre saímos malparados.
E, por se quedan dúbidas, do que estamos a falar é de persoal da administración do Sergas non de persoal sanitario.
Señor Núñez... estamos fartos de ser persoal de segunda. Séntense a negociar para mellorar as condicións da carreira profesional para a Administración xeral e paguen o que deben.
- Detalles
A Dirección Xeral de Función Pública remitiunos un borrador da Orde pola que se desenvolve a disposición transitoria segunda do Decreto 37/2006, do 2 de marzo, polo que se regula o nomeamento de persoal interino para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a funcionarios e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galicia. A disposición transitoria segunda é a que habilita a elaboración de listas únicas como resultado da funcionarización.
A Xunta avanza coa funcionarización chapuza e sen garantías: agora tócalle ás listas de agarda.
Se queres enviarnos alegacións, podes contactar coa CIG antes do venres 21.
- Detalles
No DOG do 18/05/2021 publican a convocatoria do Fondo de Acción Social (FAS-2020) relativo á axuda para a atención de persoas con discapacidade e os criterios de repartición.
O prazo de presentación de solicitudes é de dez días hábiles contados a partir do seguinte ao da publicación no DOG.
Os criterios de reparto manteñen a desaparición do FAS que comezou no 2011 coa eliminación de máis de 7 millóns de euros e a limitación a unha única modalidade.
A táboa que vén de seguido reflexa o que tiñamos no 2010 e o que temos agora:
FONDO DE ACCIÓN SOCIAL |
2010 |
2020 |
CONTÍA GLOBAL |
9.136.392 € |
2.000.000 € |
CONTÍAS MÍNIMAS POR MODALIDADES |
||
Atención á discapacidade | 1.300 € | 2.160 € |
Xubilación | 3.500 € | 0 € |
Fillos/as menores | 150 € | 0 € |
Estudo de fillos/as | 90 € | 0 € |
Estudo do persoal da Xunta | 200 € | 0 € |
Adquisición de vivenda | 1.532 € | 0 € |
Maiores a cargo | 200 € | 0 € |
Gastos sanitarios (tratamentos, próteses) | 60 € | 0 € |
Gastos sanitarios (produtos alimentarios) | 60 € | 0 € |
- Detalles
A Consellería de Medio Rural pásase de freada e elimina o teletraballo en burbullas do artigo 12 por circunstancias excepcionais derivadas da pandemia da Covid baseándose na orde que mantén as medidas preventivas após da finalización do Real decreto do estado de alarma e argumentando que nunca fixo a circular que permitía solicitalo.
Coa reincorporación do persoal dos centros administrativos de Medio Rural sen medidas preventivas serias e inda co persoal amoreado foi difícil conseguir teletraballo en burbullas (e nin sequera en todos os servizos), aínda que outras consellerías levaban meses aplicándoo como medida preventiva e traballando en burbullas con normalidade. Por fin o 4 de febreiro de 2021 coa entrada en vigor do Acordo de teletraballo xeneralizábase a aplicación do sistema de autorización especial na Administración xeral da Xunta de Galiza.
Coa escusa do remate do estado de alarma, Medio Rural elimina o teletraballo facendo uso dun escrito onde os argumentos patinan, xa que emprega a orde que prorroga o teletraballo para quitalo, porque nunca o implantaron nunca circular, din.
Intentan explicar facendo malabarismos, que segundo a Orde do 7 de maio, que establece medidas específicas na Galiza para manter o teletraballo como medida efectiva contra a pandemia, hai que facer o contrario e quitalo!!
Así, o día 9 de maio a SXT de Medio Rural asina o remate do teletraballo cun: “ Polo que de acordo co anterior, tendo en conta que na consellería non se ditou resolución pola que se autorizaba o teletraballo Covid, non se poderá tramitar o permiso habilitado no portal do empregado público “xustificación teletraballo pola covid” dende o día 9 de maio data de entrada en vigor de dita norma”.
Ante isto temos que clarexar:
1. O teletraballo non é un permiso, é unha modalidade laboral.
2. Ao que chamamos teletraballo Covid é aquel que se aplica en base á situación de emerxencia sanitaria para protexer ao persoal e a toda a poboación do virus, evitando riscos de contaxio nos centros, nas familias e nas diferentes localidades durante os desprazamentos. A circular da DXFP harmonizou o paso do anterior áo novo sistema do acordo de teletraballo.
3. A declaración de emerxencia que posibilita a solicitude polo artigo 12 faise por medio da orde publicada que no caso do 7 de maio ratifica a continuidade desta medida .
4. Aos xefes de Medio Rural impórtalles un bledo a saúde do seu persoal e nin sequera informan desta medida radical aos delegados e delegadas de prevención do Comité de Seguridade e Saúde Laboral.
A Secretaría Xeral Técnica e o seu equipo sorprenden polas súas extravagancias no abuso e falta de respecto ao persoal, como o de quitar soldo nos servizos mínimos da folga ou pagar as nóminas do persoal de seis meses ao segundo mes de traballo precarizandoos aínda máis. A chulería xeral desta patronal da peor calaña é diaria. Agora tocoulle ao teletraballo.
Para rematar, un exemplo da "excepción que se volta norma”: O caso do servizo de gandería, esenciais, sen medidas de prevención, sen vacinación e sen teletraballo covid en toda a pandemia.
A Xunta ten que pararlle os pés a esta consellería insubmisa e o conselleiro ten que cesar ao autor destas macarradas impropias dunha administración pública cabal.
Ou é que realmente a Xunta son reinos de taifas onde cada consellería pode facer as excentricidades que lle peten sen consecuencias?
Cuartos nun entrechan sen ventilación natural e onde nunca tiveron teletraballo pola chulería do xefe de servizo e do xefe territorial (abriron un oco nun pavés dun patio interior noutro espazo Interior ao que da unha ventana ridicula como gran solución a ventilación). A CIG denunciou as condicións deste centro administrativo na inspección de traballo en varias ocasións, daquelas das que tivemos resposta da inspectora, unicamente se relacionaban medidas que nin a Xunta aplicou nin a inspección comprobou: a connivencia Xunta-Inspección de Traballo en Ourense é brutal.
- Detalles
A Dirección Xeral de Función Pública comunicou o xoves 13 de maio os lugares e as datas previstas para a realización dos exercicios dos procesos selectivos que se indican máis abaixo.
As sedes nas que se poderán realizar os exercicios son:
- SILLEDA: Feira Internacional de Silleda, Recinto Feiral, s/n - 36540 Silleda
- LUGO: Pazo de Feiras e Congresos de Lugo, Av. dos Deportes, s/n, 27004 Lugo
- VIGO: IFEVI. Avda. do Aeroporto, 772. 36318 Vigo
Unha semana antes da data prevista, as persoas aspirantes poderán comprobar o día, a sede, o pavillón de cada sede e a hora de chamamento, dende o web de Función Pública.
Esta previsión conta con autorización provisional de Saúde Pública, que deberá ser confirmada en función da evolución epidemiolóxica da pandemia.
Esta é a relación de exercicios previstos:
Proceso selectivo | Data exercicio | Nº exercicio | Hora chamamento | Lugar |
C1 Administrativo (*) | 12/06/2021 | 1º | 9:00 | Silleda, Vigo, Lugo |
III-2 e III-62 | 12/06/2021 | 9:00 | Vigo | |
A1 Superior (libre) | 12/06/2021 | 2º | 16:30 | Silleda |
I-004 Titulado/a superior | 12/06/2021 | 2º | 16:30 | Silleda |
A2 Xestión (libre) | 13/06/2021 | 2º | 9:00 | Silleda |
II-007 Titulado/a grao medio | 13/06/2021 | 2º | 9:00 | Silleda |
(*) O comunicado de FP non especifica se C1 Administrativo é só libre como si indica en A1 e A2. Feita unha consulta a Función Pública a información inicial era que C1 Administrativo sería acceso libre e promoción interna. Pero os números non coincidían, polo que feita unha segudna consulta, din que vai ser unicamente acceso libre.
E as datas da promoción interna e do resto dos procesos de libre?
Na Mesa Xeral do 12 de maio, a resposta que dende a CIG lle fixemos foi que "...están pendentes da autorización de Saúde Pública e cando a teñan poñerano en coñecemento dos sindicatos. Engade que esta comunicación podería ser en un, dous, tres días, que está practicamente feito."
En xuntanzas previas, a información que deu o director xeral de Función Pública era que antes de agosto serían os exames de corpos xerais de todos os grupos, tanto de libre como de promoción interna, ben os primeiros exercicios, ben os segundos cando xa se fixeran os primeiros.
Neste comunicado do xoves 13 non din nada da data de libre de auxiliar administrativo e subalterno, nin de promoción interna de A1, A2, C1 e C2. Estará o DXFP agardando a que quede exactamente un mes para anunciar os seguintes exercicios?
- Detalles
O mércores 12 de maio participamos na Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos e na Comisión de Persoal. A maiores dos asuntos das ordes do día (funcionarización e indemnizacións por auxilio aos tribunais de selección de ensino), tivemos ocasión de preguntar por outras cuestións sobre os procesos selectivos, os concursos e a carreira profesional. Nestas xuntanzas participamos os sindicatos máis representativos na Función Pública galega: CIG, CCOO, CSIF e UGT.
Convocatoria de oposicións de finanzas
Recibiramos un borrador das convocatorias (escala superior e técnica) o día 15 de febreiro, ás que respostamos con escritos de alegacións. Pero nunca máis soubemos nada, polo que preguntamos polas súas intencións. A resposta do director xeral de Función Pública (DXFP) é que esperan incluir e aprobar as tres convocatorias, con cambios, na Comisión de Persoal que teriamos para a semana que ven.
Convocatorias de oposicións de escalas sanitarias
Insistimos na mesma pregunta que reiteramos unha e outra vez: a totalidade da oferta dos anos 2018, 2019, 2020 e 2021 está sen convocar; nen sequera recibimos o primeiro borrador. Teñen algunha previsión? E para variar, non recibimos resposta.
Previsión de datas de exames de procesos selectivos que irían para antes do verán
Outra vez preguntamos polo mesmo. Agora con novos ruxe-ruxe (prensa) de que algúns dos previstos para xuño-xullo poderían adiarse. E o DXFP resposta como case sempre: están pendentes da autorización de Saúde Pública e cando a teñan poñerano en coñecemento dos sindicatos. Engade que esta comunicación podería ser en un, dous, tres días, que está practicamente feito. Non solta información sobre a súa intención.
Concursos de traslados
Nada novo no horizonte. Lembramos o borrador de veterinarios que recibiramos en xaneiro de 2020. Tamén que fai uns días recibimos o de finanzas. Nin un só segundo do seu tempo adicou a respostar nada sobre os concursos. Nin de escalas, nin especiais, nin corpos xerais, e moito menos de laborais.
Carreira profesional
Non respostaron ao noso escrito solicitando negociación da carreira no ámbito da Mesa Xeral, relacionado con: o persoal persoal excluído do sistema extraordinario a data 01/01/2019, a convocatoria do 2º grao extraordinario, e o sistema ordinario. O DXFP resposta que están a estudar a sentenza do Tribunal Superior de Xustiza de Galiza gañada pola CIG.
Funcionarización do persoal laboral fixo
Na Orde do día da Comisión de Persoal ía a aprobación das convocatorias de funcionarización para os grupos C2 e Agrupación Profesional. A CIG non se opón a que todos e todas teñamos os mesmos dereitos e deberes, e o mesmo vínculo. Pero non desta maneira, xa que comezaron a casa polo tellado. As convocatorias foron aprobadas co voto en contra de CIG e CSIF, e o voto a favor de CCOO e UGT.
Preguntamos polas previsións de datas de realización dos exames das convocatorias do 2021. Non respostan nada.
Elección de destino de procesos selectivos
Preguntamos pola relación de prazas a ofertar na elección de destino da promoción interna do SPIF, se houbo cambios, xa que observamos algúns postos que non coinciden cos criterios que anunciou o DXFP. Este resposta que pensa que non, e que a súa intención é publicar no DOG a convocatoria de elección para o día 21 de maio, adiando a toma de posesión para o 1 de outubro.
En canto aos postos para as eleccións de destino das diferentes enxeñarías que xa alegaramos fai varias semanas e non respostaron, din que falaremos para a semana que vén (dirán os seus criterios e a data da publicación da convocatoria).
Indemnización por auxilio aos tribunais de selección de ensino
A proposta que trae a Administración é a actualización dos importes (de 25 a 35 € por día) de indemnización ao persoal que preste servizos de apoio aos tribunais de selección dos procesos selectivos de docentes.
A CIG non se opón, pero .. falta persoal. Porque por moito que lemos e relemos o Decreto 96/2011 que modifican, non ubicamos ao persoal subalterno e de limpeza.
O Decreto 96/2011 fai referencia a funcións como: coordinación, xefatura de porta, vixilancia, incidencias ou técnicos/as de informática. Pero non conseguimos ver onde metemos ao persoal que nos días dos exames ou os días previos, prestan servizos aos tribunais de selección nas distintas sesións que se realizan nos centros de ensino.
Son tarefas realizadas ben fora da xornada laboral, ben dentro dela, pero en todo caso son traballos extraordinarios, como colocar e posteriormente retirar as centos de mesas e cadeiras que utilizarán as persoas aspirantes, limpar, estar no centro durante o tempo en que o tribunal está en xuntanzas preparatorias..
O persoal subalterno e limpador presta este servizo extraordinario ás veces voluntariamente, pero tamén ás veces fano baixo ameaza de represalias. E non é raro que cobren cantidades ridículas, que dependen do que o tribunal se digne a certificar, cobros que como dicimos non están regulados neste decreto.
Os responsabeis políticos da Administración aseguran que están dispostos a estudar as propostas que lle enviemos, pero advirten que só para modificacións puntuais, non a algo máis ambicioso. Veremos ao que están dispostos a chegar.
- Detalles
No DOG do 11/05/2021 publícase a actualización definitiva de méritos correspondente ao ano 2020 das listas para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.
No anexo II desta publicación recóllense os grupos e categorías de persoal laboral e os corpos, escalas e especialidades de persoal funcionario para os que se actualizan os méritos.
As puntuacións totais das persoas integrantes das listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galicia, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de <Listas de contratación>.
As listas entrarán en vigor a partir do día seguinte ao desta publicación.