Novas por contido

A Secretaría Xeral do Mar achéganos a segunda proposta de modificación da RPT desa consellaría para tratar na xuntanza coas organizacións sindicais convocada para o venres 12 de novembro. A negociación inicial da modificación desta RPT dera comezo en maio pero quedara parada, pois incluía uns pluses de persoal laboral cos que a Dirección Xeral de Orzamentos da Consellaría de Facenda non estaba dacordo. En concreto, para o persoal de laboratorio, cociña e non docente dos centros desta consellaría, había un acordo da época do bipartito acadado desde o comité de empresa de Pontevedra no que se comprometían estes pluses. 

Hai que aclarar que estes non supoñen incremento do capítulo I, pois xa están orzamentados dende anos anteriores. Porén, a Dirección Xeral de Orzamentos devolveu o proxecto argumentando, entre outras cousas, que a súa negociación sobrepasaba as atribucións dun comité de empresa.

A Consellería decidiu comezar de novo as reunións cos representantes sindicais, e a CIG-Autonómica solicitou no seu momento unha entrevista co secretario xeral para axilizar esta modificación. Hai que ter en conta que o concurso de administración especial está pendente, entre outras, da aprobación da nova RPT desta consellaría. Todo o anterior non impidía a sua publicación, dado que xa foi negociada sin incluir o dos pluses, así que agardamos que a partir do venres a súa tramitación se axilice.

Descargar a nova proposta

Informe da DX de Orzamentos

Opina nos foros

Outras novas recentes

Luns, 05 Mai 2025

A Xunta non acepta a maioría das nosas alegacións para regular o acceso a postos de traballo de persoas con discapacidade intelectual

Na mesa xeral do día 05/05/2025, a CIG defendeu as alegacións ao Anteproxecto de Decreto polo que se regula o acceso e provisión de postos de traballo de persoas con discapacidade intelectual na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia e nas entidades públicas instrumentais do sector público autonómico. Concordamos coa necesidade de regulación que se expresa...
Martes, 13 Mai 2025

Situación do Teletraballo na nosa Administración: que está a suceder?

O teletraballo é unha modalidade de prestación de servizos que compre manter na nosa Administración, resultado da negociación colectiva na que se acadou o Acordo coa CIG en decembro de 2020. O obxectivo foi substituír ao “teletraballo da Covid” e que tivera a maior vocación de permanencia posible e, deste xeito quedou regulado na Orde do 14 decembro de 2020 pola que se...
Martes, 06 Mai 2025

Previsión dos seguintes concursos de traslados (05/05/25)

Nas xuntanzas que mantivemos coa directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) o luns 5 de maio, trasladounos a seguinte información sobre os concursos de traslados: Pendente de publicar en DOG (xa quedou aprobado en Comisión de Persoal) o concurso de arqueoloxía/restauración/delineantes/arquivos-bibliotecas-museos. Pendente de negociar o concurso de...