Novas por contido

Sede de FESAN en Compostela onde se atopan os 6000 expedientesA fundación FESAN, vinculada ao Opus Dei, que imparte cursos para o recoñecemento da experiencia profesional, tamén os barema e tramita a través dunha concesión da Consellaría de Traballo; funcións estas últimas propias dos empregados públicos.

Non hai moito tempo, o presidente da CEOE Juan Rosell, falaba de que a mellor de maneira de prestar Servizos Públicos é por medio de empresas privadas mediante o sistema de concesións. A Consellaría de Traballo e Benestar recolle os desexos da patronal e pon en mans dunha fundación privada os expedientes de 6.000 galegos que solicitaron unha acreditación para poder traballar.

FESAN, Fundación de Estudios e Análises, é unha das grandes beneficiarias do proceso actual de privatización dos Servizos Públicos, dende escolas infantís até centros de día e múltiples contratos coas Administracións Públicas. Agora, eríxese en xuíz e parte do recoñecemento de experiencia profesional, xa que, ao mesmo tempo que imparte cursos que dan acceso a esta acreditación, a Consellería de Traballo encoméndalle a xestión, custodia e baremación da totalidade dos expediente. (na foto vemos a sede de FESAN en Compostela onde actualmente fican os 6000 expedientes)

Isto nos dá unha clara idea de que entende o PP por unha Administración Pública, unha administración ao servizo da súa rede clientelar.

Unha administración que o PP vende como austera pero que na práctica só o é cos empregados e empregadas públicas. Cando se trata dos seus amigotes da patronal non hai problema á hora de gastar cartos a moreas subcontratando no canto de contratar persoal propio de xeito máis barato. E ao mesmo tempo a consellaría gasta o que faga falta organizando un acto fastuoso o pasado 7 de febreiro, no Pazo de Congresos en Compostela, para entregar outras acreditacións de experiencia profesional similares.

Dende a CIG-Autonómica reclamamos que se impulsen as listas de substitución e os procesos selectivos ordinarios, que actualmente están todos parados, xa que esta situación é provocada co obxectivo de poder dar cancha a empresas privadas querendo xustificar á vez a incapacidade da Administración.

Dende a CIG-Autonómica esiximos que, se hai que recortar, se recorte neste tipo de cousas.

Nota remitida aos medios

Outras novas recentes

Luns, 28 Xullo 2025

Caos nas probas visuais da Consellería do Medio Rural

Tras dous anos agardando pola creación das listas de escalas de persoal funcionario do Servizo de Prevención e Incendios Forestais (SPIF), fixeron unha apertura extraordinaria destas listas en xaneiro, seica pola urxencia, pero as probas non as fixeron ata a semana pasada, en plena campaña de alto risco. Na proba visual, realizada na EGAP o 23 de xullo, houbo unha...
Xoves, 31 Xullo 2025

RPT de Atriga, Facenda, C.Presidencia. RPT con cambios en admon. especial (para 01/08/25)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) convocounos a unhas xuntanzas que serán o día 1 de agosto, coa seguinte Orde do día: RPT DA CONSELLERÍA DE PRESIDENCIA, XUSTIZA E DEPORTES Trátase dunha proposta de certa amplitude que foi tratada nunha xuntanza previa o día 11 de xullo. E agora, no mesmo día pretenden "negociar" en Mesa Sectorial de...
Mércores, 23 Xullo 2025

A CIG solicita o cese de Perfecto Muiños, xerente do Consorcio

Pola xestión deficiente da Xerencia do CGSIB qe afecta a máis de 1700 traballadoras e traballadores INCOMUNICACIÓN E DENEGACIÓN DE DEREITOS Falta de comunicación ao persoal traballador, non obtendo resposta por teléfono nin correo electrónico ante cuestións vitais que afectan ao seu día a día laboral e persoal. Permisos non xestionados: non contestan coas Resolucións...