Novas por contido

Da última visita da Xunta de Persoal ao Parlamento os grupos da oposición meteron unha pregunta con relación ás múltiples asistencias técnicas presentes na macroconsellaría de Medio Ambiente, Infraestruturas e Territorio. A dita consellaría contestou que o escrito "adoece de inexactitudes", "carece de fundamento" e "mesmo falta a verdade".

Xa que logo, a Xunta de Persoal preséntalles agora aos grupos parlamentares unha relación de asistencias técnicas con nomes e apelidos dun centro concreto desta consellaría. A dita relación leva tamén as funcións que realizan, que distan moito das encomendas para as que foron contratadas, e que son propias de de persoal funcionario coma: xestión económica, arquivo, pedido de material ou mesmo de secretario/a de subdirector/a ou alto cargo. Para maior inri, estas asistencias técnicas seguiron realizando as ditas funcións, durante meses, a pesar de que as encomendas estaban caducadas.

Entre os exemplos achegados están os de 3 persoas alleas á Xunta que están traballando na Subdirección Xeral de Coordinación Ambiental: unha delas reliza funcións de secretaria da subdirectora xeral de Coordinación e Avaliación Ambiental, outra desempeña labores de xestión económica (pago de facturas..., non soamente xestión do Feder) e a última desempeña labores de arquivo de documentación (non exclusivamente documentación do Feder), pedido de material ordinario (papel, tóner...). Outra persoa tamén allea á Xunta está traballando de secretaria do secretario xeral de Calidade e Avaliación Ambiental. Todas contratadas a través dunha encomenda con TRAGSATEC.

Destacan tamén que dende o mes de xaneiro de 2013 ata o mes de abril de 2013 non existiron as encomendas de xestión que se denunciaron. Estas estiveron  en vigor ata o 31 de decembro de 2012. Foi no mes de abril de 2013 cando se renovaron, polo que nos meses de xaneiro, febreiro e marzo de 2013 non estiveron en vigor; porén as  persoas indicadas seguiron traballando sen interrupción durante eses meses, realizando funcións propias de funcionarios. Xa que logo, a Xunta de Persoal pregúntalle aos grupos parlamentares cómo é posible isto. "É inevitable  pensar que TRAGSATEC continuou pagando a estes traballadores e logo xa faría contas coa Consellería", aseguran.

A Xunta de Persoal insiste que a Secretaría Xeral de Calidade e Avaliación Ambiental debe de explicar esta irregularidade e acusáa de "mentir descaradamente ao afirmar que non hai irregularidades nas encomendas de xestión". Conclúen que "por suposto que existen irregularidades". 

Por último solicitan a intercesión dos grupos parlamentares para coñecer cal é o número exacto de persoal laboral indefinido por sentenza xudicial na Secretaría Xeral de Calidade e Avaliación Ambiental. Aseguran que hai sentenzas recentes de cesión ilegal que demostran que si se están producindo irregularidades nesta consellería.

Outras novas recentes

Venres, 09 Mai 2025

«Por unha EGAP transparente e en Galego». Mobilízate o 15 de maio diante da EGAP!

Compañeira/Compañeiro: O vindeiro xoves 15 de Maio imos facer unha CONCENTRACIÓN diante do edificio da EGAP en Fontiñas, Compostela. Co lema «Por unha EGAP transparente e en Galego» esiximos a demisión da directora que, dende que entrou no posto, está a desmontar, literalmente, a institución. Á xa opacidade endémica uniuse o peche da biblioteca, a privatización de cursos,...
Luns, 12 Mai 2025

Puntuacións provisionais do concurso de traslados de enxeñeiros, enxeñeiros técnicos, arquitectos, arquitectos técnicos e ciencias

No DOG do 12/05/2025 publican a RESOLUCIÓN do 9 maio de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as puntuacións provisionais das persoas participantes admitidas no concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade...
Venres, 09 Mai 2025

Reunión do CSSL de Incendios

O día 6 de maio de 2025 tivo lugar a reunión. 1.- Lectura e aprobación, se procede, da acta da reunión anterior.A acta non se aproba. 2.- Accidente na queima prescrita con data 31 de marzo de 2025 na provincia de Ourense.Dende a CIG xa nos puxemos en contacto co traballador en repetidas ocasións e dentro da situación que puido ser está relativamente ben, iso e o mais...