Novas por contido

Da última visita da Xunta de Persoal ao Parlamento os grupos da oposición meteron unha pregunta con relación ás múltiples asistencias técnicas presentes na macroconsellaría de Medio Ambiente, Infraestruturas e Territorio. A dita consellaría contestou que o escrito "adoece de inexactitudes", "carece de fundamento" e "mesmo falta a verdade".

Xa que logo, a Xunta de Persoal preséntalles agora aos grupos parlamentares unha relación de asistencias técnicas con nomes e apelidos dun centro concreto desta consellaría. A dita relación leva tamén as funcións que realizan, que distan moito das encomendas para as que foron contratadas, e que son propias de de persoal funcionario coma: xestión económica, arquivo, pedido de material ou mesmo de secretario/a de subdirector/a ou alto cargo. Para maior inri, estas asistencias técnicas seguiron realizando as ditas funcións, durante meses, a pesar de que as encomendas estaban caducadas.

Entre os exemplos achegados están os de 3 persoas alleas á Xunta que están traballando na Subdirección Xeral de Coordinación Ambiental: unha delas reliza funcións de secretaria da subdirectora xeral de Coordinación e Avaliación Ambiental, outra desempeña labores de xestión económica (pago de facturas..., non soamente xestión do Feder) e a última desempeña labores de arquivo de documentación (non exclusivamente documentación do Feder), pedido de material ordinario (papel, tóner...). Outra persoa tamén allea á Xunta está traballando de secretaria do secretario xeral de Calidade e Avaliación Ambiental. Todas contratadas a través dunha encomenda con TRAGSATEC.

Destacan tamén que dende o mes de xaneiro de 2013 ata o mes de abril de 2013 non existiron as encomendas de xestión que se denunciaron. Estas estiveron  en vigor ata o 31 de decembro de 2012. Foi no mes de abril de 2013 cando se renovaron, polo que nos meses de xaneiro, febreiro e marzo de 2013 non estiveron en vigor; porén as  persoas indicadas seguiron traballando sen interrupción durante eses meses, realizando funcións propias de funcionarios. Xa que logo, a Xunta de Persoal pregúntalle aos grupos parlamentares cómo é posible isto. "É inevitable  pensar que TRAGSATEC continuou pagando a estes traballadores e logo xa faría contas coa Consellería", aseguran.

A Xunta de Persoal insiste que a Secretaría Xeral de Calidade e Avaliación Ambiental debe de explicar esta irregularidade e acusáa de "mentir descaradamente ao afirmar que non hai irregularidades nas encomendas de xestión". Conclúen que "por suposto que existen irregularidades". 

Por último solicitan a intercesión dos grupos parlamentares para coñecer cal é o número exacto de persoal laboral indefinido por sentenza xudicial na Secretaría Xeral de Calidade e Avaliación Ambiental. Aseguran que hai sentenzas recentes de cesión ilegal que demostran que si se están producindo irregularidades nesta consellería.

Outras novas recentes

Xoves, 18 Decembro 2025

A Xunta dilapida máis de 1 millón de euros en gratificacións opacas no dispositivo contra os lumes

A CIG-Administración Autonómica denuncia que o 9 de decembro o Consello da Xunta de Galiza aprobou unha partida orzamentaria de 1.012.958,53 euros destinada ao pagamento de gratificacións extraordinarias e horas extra a parte do persoal do dispositivo de extinción de incendios forestais —persoal técnico, axentes ambientais e bombeiras forestais—, sen negociación coa...
Luns, 22 Decembro 2025

RPT da APLU, OEP e convocatoria de proceso selectivo de escalas sanitarias-Lei 17/89, pago de atrasos e carreira (en CP 18/12/25)

Na Comisión de Persoal (CP) do xoves 18 de decembro, quedaron aprobadas: 1) modificación da RPT da APLU, 2) Oferta de Emprego Público do ano 2025 das escalas sanitarias, 3) convocatoria de proceso selectivo de escalas sanitarias. RPT DA APLU CIG rexeita o incremento do complemento específico dos postos das asesorías xurídicas aprobado no Parlamento de Galiza, por non ter...
Xoves, 18 Decembro 2025

Listas de substitucións definitivas nas que se incorporan persoas incluídas nas listas do Consorcio

No DOG do 18/12/2025 publican a RESOLUCIÓN do 10 de decembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas definitivas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza, nas cales se incorporan as solicitudes presentadas no...