Novas por contido

Da última visita da Xunta de Persoal ao Parlamento os grupos da oposición meteron unha pregunta con relación ás múltiples asistencias técnicas presentes na macroconsellaría de Medio Ambiente, Infraestruturas e Territorio. A dita consellaría contestou que o escrito "adoece de inexactitudes", "carece de fundamento" e "mesmo falta a verdade".

Xa que logo, a Xunta de Persoal preséntalles agora aos grupos parlamentares unha relación de asistencias técnicas con nomes e apelidos dun centro concreto desta consellaría. A dita relación leva tamén as funcións que realizan, que distan moito das encomendas para as que foron contratadas, e que son propias de de persoal funcionario coma: xestión económica, arquivo, pedido de material ou mesmo de secretario/a de subdirector/a ou alto cargo. Para maior inri, estas asistencias técnicas seguiron realizando as ditas funcións, durante meses, a pesar de que as encomendas estaban caducadas.

Entre os exemplos achegados están os de 3 persoas alleas á Xunta que están traballando na Subdirección Xeral de Coordinación Ambiental: unha delas reliza funcións de secretaria da subdirectora xeral de Coordinación e Avaliación Ambiental, outra desempeña labores de xestión económica (pago de facturas..., non soamente xestión do Feder) e a última desempeña labores de arquivo de documentación (non exclusivamente documentación do Feder), pedido de material ordinario (papel, tóner...). Outra persoa tamén allea á Xunta está traballando de secretaria do secretario xeral de Calidade e Avaliación Ambiental. Todas contratadas a través dunha encomenda con TRAGSATEC.

Destacan tamén que dende o mes de xaneiro de 2013 ata o mes de abril de 2013 non existiron as encomendas de xestión que se denunciaron. Estas estiveron  en vigor ata o 31 de decembro de 2012. Foi no mes de abril de 2013 cando se renovaron, polo que nos meses de xaneiro, febreiro e marzo de 2013 non estiveron en vigor; porén as  persoas indicadas seguiron traballando sen interrupción durante eses meses, realizando funcións propias de funcionarios. Xa que logo, a Xunta de Persoal pregúntalle aos grupos parlamentares cómo é posible isto. "É inevitable  pensar que TRAGSATEC continuou pagando a estes traballadores e logo xa faría contas coa Consellería", aseguran.

A Xunta de Persoal insiste que a Secretaría Xeral de Calidade e Avaliación Ambiental debe de explicar esta irregularidade e acusáa de "mentir descaradamente ao afirmar que non hai irregularidades nas encomendas de xestión". Conclúen que "por suposto que existen irregularidades". 

Por último solicitan a intercesión dos grupos parlamentares para coñecer cal é o número exacto de persoal laboral indefinido por sentenza xudicial na Secretaría Xeral de Calidade e Avaliación Ambiental. Aseguran que hai sentenzas recentes de cesión ilegal que demostran que si se están producindo irregularidades nesta consellería.

Outras novas recentes

Luns, 02 Xuño 2025

Convocatoria do concurso de traslados de arqueoloxía, restauración, delineación, arquivos, bibliotecas e museos

No DOG do 02/06/2025 publican a RESOLUCIÓN do 26 de maio de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se convoca o concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza: escalas de arqueólogos, técnica de restauración,...
Mércores, 28 Mai 2025

Proposta modificación RPT ATRIGA e Facenda

Veñen de remitirnos as propostas de renovación de varias RPT: RPT ATRIGA. Documentación. RTP Facenda. Documentación. Estamos convocados o vindeiro mércores, día 04 de xuño, para comezar as negociacións polo que se tes algunha alegación que facer a estas propostas de renovación pregamos que contactes coa CIG      
Venres, 30 Mai 2025

Comisión de listas (28/05/2025)

Na Comisión do pasado mércores 28 de maio informaron que neste mes vanse publicar as listas provisionais de funcionarización (das que hubo que presentar solicitudes). Non informan da data só que será antes da próxima reunión da Comisión, que será o 2 de xullo. Tamén se van a modificar varios acordos para adecualos á lexislación vixente e por causa de sentenzas xudiciais...