Novas por contido

No último pleno celebrado o 3 de abril pola Xunta de Persoal dos Servizos Centrais da Xunta de Galiza, os principais puntos e acordos que se aprobaron foron os seguintes:

  • Logo de analizar os diferentes problemas que están a xurdir coa aplicación da orde de flexibilidade, con respecto á conciliación familiar, como son a tardanza inxustificada en resolver solicitudes de flexibilización horaria (hai detectados casos de oitenta e pico días de retraso na AMTEGA, Sanidade e Facenda), que logo de emitir informe a XP tárdanse máis de un mes en resolver, falta documentación nas peticións de informes e resolucións que obrigan a ter un tempo de presenza efectiva no caso da conciliación familiar, acordouse presentar alegacións ás instrucións que remitiu a Administración e comunicar tamén a nosa queixa pola tardanza en respostar e informar con reparos cando se observe algunha irregularidade.
  • Con respecto ás irregularidades que están a xurdir dos diferentes concursos de traslados que se están a resolver, así como presións recibidas por parte de persoal que consigue algunhas prazas, acordouse presentar unha denuncia pública dun caso concreto dunha persoa da escala de finanzas e remitirlle todas as irregularidades detectadas á Dirección Xeral da Función Pública.
  • Denunciar que persoal estatutario do Sergas e dalgunha empresa pública está a facer funcións que só corresponden ao persoal dos corpos xerais da Xunta de Galiza.
  • Instar ao presidente da Xunta para que se revisen as medidas no emprego público que se aprobaron hai dous anos e se retiren, polo menos, parte dos recortes que o conxunto das traballadoras e traballadores públicos levamos sufrido dende aquela, xa que a situación económica vai tan ben e xa que así o prevía a propia lei de Medidas no Emprego Público.
  • Solicitar a rehabilitación integral dos edificios Administrativos de San Caetano, respectando a normativa aplicable por parte do Patrimonio Cultural, prevención de riscos e en cuestións de accesibilidade.
  • Instar á Función Pública a que non se faga uso político da promoción interna e se convoque inmediatamente, así como o resto de procesos relacionados coa carreira profesional que están pendentes de resolver, como é a promoción interna horizontal.
  • Outras das cuestións máis destacables que se acordaron foron denunciar perante a Inspección de Traballo a falta de información das horas extras e dos traslados de persoal, remitir varias denuncias de asistencias técnicas aos grupos parlamentares, a petición dun prendido das luces máis cedo e solicitar o amaño da rampa de acceso a persoas con discapacidade.

Outras novas recentes

Luns, 14 Abril 2025

Concurso traslados arqueoloxia, restauracion, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos, nautico-pesqueiras, extensión pesqueira (CP 16/...

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a unha xuntanza da Comisión de Persoal que será o mércores 16 de abril, na que se aprobarán as bases dos seguintes concursos de traslados: 1. Arqueoloxía, restauración, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos. Descargar bases e prazas. 2. Profesores/as numerarios/as e mestres de taller de...
Luns, 21 Abril 2025

Comité de Seguridade e Saúde Laboral de Medio Rural (11/04/2025)

O día 11 de abril do 2025 reuniuse de xeito ordinario o Comité de Seguridade e Saúde Laboral da Consellería de Medio Rural. A CIG solicitou que se convocara o CSSL por incumprimento da Lei de riscos laborais. A presidenta comprometeuse a facelos de xeito trimestral e emprazou o próximo comité para a terceira semana de xuño. Temas tratados: 1. Prego de prescricións técnicas...
Luns, 14 Abril 2025

Concurso de traslados de consumo

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal remitiunos a información de que o mércores 16 de abril publicarán no Diario Oficial de Galiza as seguintes resolucións para o concurso ordinario de traslados das escalas de inspección e de axentes de inspección de consumo: Relación definitiva de persoas admitidas e excluídas Puntuacións provisionais das...