Novas por contido

O 18 de febreiro tivo lugar a primeira reunión da comisión de seguimento do Acordo de Teletraballo onde tratamos de resolver as cuestións da nova regulación de teletraballo ordinario que comezou a andar este 4 de febreiro.

A CIG tratou coas direccións xerais de Función Pública e de Avaliación e Reforma Administrativa o procedemento para as solicitudes de teletraballo no Portax, acceso universal, intrucións para a autorización, formación, transición entre teletraballo covid e ordinario e prevención de riscos nesta modalidade laboral entre outras.

Ampliación do teletraballo Covid dúas semanas máis, mentres duren as restricións establecidas para Galiza.

Solicitude no Portax: Xa se habilitou o acceso ao Portax ao persoal do Consorcio e outras entidades da Xunta para posibilitar a solicitude telemática. Ademais a DXFP dixo que estaban a piques de rematar a actualización e facer máis sinxelo o camiño dentro do aplicativo (fóra de permisos e licenzas).

Plan individual de traballo para a xustificación motivada de circunstancias que difiren da norma xeral como superar os límites 50% xornadas ou o 40% da unidade ou o ámbito subxectivo): Realiza a persoa traballadora co subdirector/a ou xefe/a servizo, pode meterse despois da solicitude.

Formación. Neste momento están a centrarse en formar ás persoas autorizadoras de teletraballo de cara a fixar criterios homoxéneos en unidades transversais con funcións semellantes e un plan de obxectivos teñen en conta as funcións e categorías específicas das unidades singulares. Na EGAP hai 4 convocatorias e outra formación específica. Solicitamos tamén un maior plano formativo incluíndo a prevención de riscos sicosociais.

Guía na web para teletraballar con preguntas máis comúns para solucionar dúbidas xerais (FAQ).

Datos xerais de teletraballo. Faise un repaso do acontecido no 2020, que ao noso ver, esta afectado pola Covid, polo que non é exacto (hai teletraballo covid sen formalizar solicitudes) e difícil de valorar como ordinario pola necesidade de acudir ao teletraballo persoas que non valorarían de non ser pola Covid esta opción.

A Dirección Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa informa que o pasado ano aprobáronse o 90% das solicitudes e hoxe hai 3.000 persoas empregadas públicas teletraballando con resolución. Hoxe teñen pendentes 1200 solicitudes para resolver. Non temos hoxe ningunha denegacion de 2021 en base a nova normativa.

Dende a CIG reclamamos o teletraballo covid para o persoal administrativo dos centros educativos e reclamamos aclarar con Educación a posibilidade de teletraballo ordinario nos centros onde hai mais dun auxiliar administrativo xa que o permite motivadamente a nova regulación que asinamos.

Transición entre teletraballo Covid e teletraballo ordinario. Avisamos que se vai dar unha avalancha de solicitudes que colapse o procedemento de autorización ao remate do teletraballo Covid, polo que demandamos:

1. Xustificación científica previa ao remate do estado da epidemia e os efectos da incorporación masiva do persoal (transporte e centros administrativos) en base ao principio de precaución. Mantemento do teletraballo coas burbullas o máximo tempo posible para evitar novas ondas pandémicas.

2. Resolución transitoria positiva e revisable das solicitudes para evitar a reincorporación total das persoas solicitantes.

Lei de impulso demográfico. Aínda que para a CIG esta lei é claramente unha oportunidade perdida pola súa falta de concreción xeral e de medidas de aplicación directa demandamos que nas solicitudes de teletraballo se teña en conta o seu factor dinamizador no asentamento de poboación no rural. Ao reducirse desprazamentos ás cidades onde se concentra a maioría dos centros administrativos posibilítase a vida destes empregados públicos nas vilas e aldeas.

Por outra parte fixemos valer o artigo 50 e a disposición derradeira desta Lei de impulso demográfico coa que modificaron á LEPG na flexibilidade e solicitamos a negociación da regulación da flexibilidade por conciliación por coidado de fillos menores de idade e se aplique directamente xa a menores de 14 anos.

Outras novas recentes

Xoves, 02 Outubro 2025

Persoal non docente de Educación mobilízase por unhas condicións de traballo dignas

Persoal non docente da administración e servizos dos centros de ensino concentrouse na tarde deste mércores, día 1 de outubro, diante das xefaturas territoriais de Educación para reclamar a negociación dun acordo de condicións de traballo que teña en conta as características específicas da prestación deste servizos, a creación dunha estrutura profesional nas cociñas, e...
Mércores, 01 Outubro 2025

RPT de Medio Rural e RPT da administración especial para poder finalizar o concurso de enxeñarías, arquitecturas e ciencias

O venres 26/09/2025 celebrouse a Comisión de Persoal onde se levaban dous asuntos,   RPT de Medio Rural Estamos en contra dunha modificación de RPT na que se amortizan 14 postos de traballo para crear 7. Sen os postos derivados do decreto de estrutura temos que se destrúen 7 postos para crear 2 e para financiar a inmoral e insolidaria suba do complemento específico dos...
Martes, 30 Setembro 2025

Campaña de vixilancia da saúde 2025/2026 para persoal non docente de centros de ensino

Aplicable ao persoal docente e non docente (funcionario e laboral) en activo, que presta servizos nos centros docentes públicos non universitarios, dependentes da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional. A inscrición ten carácter voluntario, polo que se realizará previa solicitude das persoas interesadas conforme ás instrucións deste...