Novas por contido

A Dirección Xeral de Función Pública enviounos o luns 2 de maio novos documentos referentes á relación de postos de traballo (RPT) do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, de cara a unha futura mesa de negociación.

Non hai memoria explicativa, nin económica. Tan só envían un anexo da cal sería a situación final das prazas e unha táboa de equivalencias entre antigos e novos postos (en versión de documento de texto e folla de cálculo).

Temos ata o luns 16 de maio para presentar as nosas alegacións, así que se queres dicirnos algo, faino un pouco antes: contactar coa CIG.

Outras novas recentes

Martes, 18 Marzo 2025

Rueda pon baixo o seu control directo ao IGE e dará paso a empresas privadas que dirán o que quere oír

O Instituto Galego de Estatística pasa a ser un instrumento directo da Presidencia da Xunta. Néganse a explicar cal vai ser o papel das empresas privadas, que poderían ter acceso aos datos ou participar directamente suplantando as funcións do persoal empregado público. Con esta manobra, o PP e o presidente asestan outro duro golpe aos servizos públicos para ampliar a...
Domingo, 23 Marzo 2025

A «lotería» dos cursos de linguaxe administrativa da EGAP

Anos e mesmo décadas para conseguir completar os dous niveis (medio e superior) de linguaxe administrativa galega: este é o panorama ao que nos enfrontamos o persoal da Administración xeral da Xunta e entes instrumentais, dada a reducidísima oferta de prazas ano tras ano. A EGAP ten por lei entre os seus fins a difusión e a normalización do idioma galego na Administración...
Mércores, 19 Marzo 2025

Modificación do concurso de traslados da Administración xeral da Xunta

No DOG do 19/03/2025 publican a RESOLUCIÓN do 18 de marzo de 2025 pola que se modifica a Resolución do 13 de maio de 2024 pola que se convoca concurso para a provisión de postos de traballo vacantes na Administración xeral da Xunta de Galiza. Retiran do concurso de traslados as prazas que se indican no anexo I. A retirada das prazas foi aprobada na Comisión de Persoal do...