Novas por contido

Durante anos sen convenio, sen trienios... e agora queren meter o acelerador para que apandemos con todo o que queiran impoñer

A directora xeral de Emprego Público e o xerente do organismo propoñen niveis e salarios máis baixos que na Xunta para o persoal do Consorcio de Igualdade e Benestar.

A nova RPT chega nos últimos días do ano 2024, non negociada, inzada de centos de erros e sen a debida documentación que posibilite a máis mínima negociación e a súa tramitación; e sen que sexa de ningunha maneira factíbel a revisión destes 1804 postos en 2 días; motivos máis que suficientes para que esixamos:

  • A súa retirada
  • A entrega de todas as memorias, datos e a documentación corrixida e sen as deficiencias detectadas
  • O  tempo preciso para poder valorala, atender a todas as reclamacións e queixas do persoal do Consorcio e presentar alegacións en detalle e con coñecemento de causa
  • A negociación en condicións admisíbeis

Lembrámoslles tanto á directora xeral de Emprego Público como ao xerente do Consorcio que todos estes postos teñen persoas detrás deles, e que o Consorcio non é unha estrutura abstracta.

Pola súa banda, tanto a directora xeral como o xerente recoñecen que non houbo negociación nesta nova RPT 2024, e admiten que hai moitos erros (non erros illados), polo que lles esiximos que nos remitan a proposta actualizada para poder estudala. A resposta, tanto da directora como do xerente, foi que ían remitir o luns 16 de decembro a versión corrixida (de momento seguimos á espera...), dando un prazo de alegacións até as 10 h do mércores 18 de decembro e recoñecendo, tamén, que a nova versión vai seguir contendo erros, dado que o xerente do Consorcio non vai molestarse en corrixilos todos. Anticiparon que van seguir sen estar todos os datos de todo o persoal con sentenzas de indefinición e de fixeza. Aínda así, e con erros sen corrixir, queren darlle para adiante, para logo, supostamente, parcheala... Disque agora necesitan a RPT para que os centros poidan seguir funcionando!

Erros e chapuzas da RPT do Consorcio

Traen á Mesa unha RPT de persoal funcionario, cando todos os contratos do Consorcio son, de momento, de persoal laboral. A Dirección Xeral sempre informou que primeiro ían ser de persoal laboral e logo transvasaríanse á RPT de persoal funcionario. Consecuentemente, esiximos que todos os postos de RPT sexan de persoal laboral, pois este é o vínculo xurídico do persoal traballador no Consorcio. Incluso as sentenzas gañadas de indefinición son de persoal laboral. A xurisprudencia do Supremo é clara e coñecida.

- Carece de memoria económica e dunha memoria funcional cuns mínimos

Carece dunha mínima táboa de equivalencias das categorías profesionais, niveis e escalas do Consorcio coas mesmas ou comparábeis da Xunta. Esiximos que a presenten. Os niveis das distintas categorías do Consorcio teñen que ser iguais ás mesmas categorías da Xunta.

- Non se fan constar todos os postos da RPT ocupados polo persoal fixo, polo persoal con sentenza de fixeza ou persoal con sentenza de indefinición, postos que se ofertan á estabilización

- Saen na RPT datos que non se corresponden coa realidade dos servizos prestados no Consorcio, como prazas xa existentes que aparecen con itinerancias e non as teñen; ou como os postos de inclusión, que aparecen con dúas escalas (pedagoxía/psicoloxía ou educación social/traballo social). Esiximos coñecer con que criterios se establecen as itinerancias en cada caso, ámbitos, tempos e xustificación da súa creación, con independencia das flutuacións futuras nas matrículas de crianzas en centros do rural. No caso dos postos de inclusión, deben de aparecer como están neste momento e como foron ao proceso de estabilización.

- Opoñémonos a que se limiten as coordinacións e direccións a determinadas titulacións. Indicamos que estes postos deben abrirse a todas as titulacións da mesma área, dado que pode haber dificultades para cubrilos.

- Opoñémonos ás amortizacións de prazas de psicoloxía e traballo social ocupadas sen posto en RPT para crear coordinacións de centros da área de Benestar.

- Opoñémonos ás direccións de CEMVI e centros de maiores por libre designación.  Advertimos que as LDs  só poden ser ocupadas tanto en comisión de servizos como en propiedade por persoal funcionario de carreira.

- Nomean ao persoal  da categoría de técnica/o en Xardín de Infancia (educación infantil) como axente en Educación Infantil. Preguntamos: van crear esta nova «categoría» na Lei de Emprego Público, vía Lei de medidas, para non pagar os mesmos salarios? Esiximos que se nomeen as categorías segundo se recolle na Lei de emprego público de Galiza.

- Non se dotan do persoal necesario determinados servizos, ou a dotación é insuficiente. En moitos casos nin se recollen no borrador os postos que xa están dotados de persoal. Solicitamos que para a dotación de persoal dos centros se siga o mesmo criterio.

Contacta coa CIG, no caso de que teñas observacións, reclamacións ou detectes máis irregularidades.

Outras novas recentes

Mércores, 15 Xaneiro 2025

EGAP: Plan de formación para o ano 2025

No DOG do 15/01/2025 a EGAP publica a Resolución do 26 de decembro de 2024 pola que se publica o Plan de formación para o ano 2025. Publícase como anexo a esta resolución o Plan de formación para o ano 2025 do persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional, do persoal ao...
Martes, 21 Xaneiro 2025

Orde de confección de nóminas para o ano 2025

No DOG do 21/01/2025 publican a ORDE do 17 de xaneiro de 2025 pola que se ditan as instrucións sobre a confección de nóminas do persoal ao servizo da Administración autonómica para o ano 2025. Estas retribucións manteranse para o ano 2025 nas contías vixentes en 31 de decembro de 2024, sen prexuízo do establecido na disposición adicional oitava da Lei 4/2024, do 27 de...
Martes, 14 Xaneiro 2025

Por un novo modelo de carreira profesional: liñas básicas das alegacións da CIG

Hai unha semana a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP), achegounos unha proposta de “acordo” polo que convocan os graos I, II e III extraordinarios da carreira administrativa e do complemento de desempeño (de aquí en diante referirémonos a eles como carreira profesional). O documento pretende reeditar os acordos anteriores sen apenas...