Novas por contido

A Dirección Xeral de Función Pública achegounos o borrador de criterios de repartición do Fondo de Acción Social (FAS) para o exercicio económico 2023, con vista a unha vindeira xuntanza de negociación.

Na proposta que achegan non se recuperan as modalidades do FAS que tiñamos antes dos recortes da Lei 1/2012, de medidas temporais en determinadas materias do emprego público de Galiza, que suspendeu todas as medidas do fondo agás a axuda por persoa con discapacidade.

Dende a seguinte ligazón podes descargar a proposta, e si é do teu interese, contacta coa CIG.

Outras novas recentes

Martes, 25 Novembro 2025

Convocatorias de oposicións: psicoloxía, A1, A2, C1, C2, PSX e auxiliares de clínica

No DOG do 25/11/2025 publican as seguintes resolucións de convocatorias de procesos selectivos: Proceso selectivo mediante o sistema de oposición para o ingreso pola quenda de acceso libre e promoción interna, no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de facultativos, especialidade...
Xoves, 20 Novembro 2025

Funcionarización do persoal laboral da categoría III-99

Chapuza para consolidar a rebaixa retributiva de 17 postos de traballo Na mesa sectorial celebrada o pasado venres día 14/11 evidenciáronse as costuras rotas do Acordo de concertación social do emprego público de Galiza, asinado pola Administración da Xunta mais CC.OO e UXT,  no que  a funcionarización do persoal laboral se refire. Dezasete postos de traballo de persoal...
Martes, 25 Novembro 2025

OEP-2025, carreira profesional (ordinaria e extraordinaria) e avaliación do desempeño (para CP 28/11/25)

Os sindicatos con representación na Comisión de Persoal (CIG, CCOO, CSIF e UGT), vimos de ser convocados a unha Comisión de Persoal na que se van votar a Oferta de Emprego Público do ano 2025, a carreira profesional extraordinaria (graos I, II e III), e o decreto de carreira ordinaria e a avaliación do desempeño. Vai ser o venres 28 de novembro, e esta é a documentación:...