Novas por contido

O parque de automóbiles da Subdirección Xeral de Coordinación de Servizos Transversais (Consellaría da Presidencia, Xustiza e Deportes) conta, polos datos que manexamos, con arredor de 65 vehículos que en parte non se usan, e con tres automóbiles directamente alugados polos conselleiros vía renting; mentres que os coches empregados a diario son desaxeitados para o uso para o que están destinados, teñen un alto consumo de combustíbel e escasa autonomía (son coches apropiados para facer uns 50 km diarios), disparando o gasto público do seu mantemento e repercutindo negativamente no desempeño, seguridade e saúde laboral do persoal condutor

Parque móbil de coches oficiais desaxeitados para o uso diario, con avarías continuas, alto consumo de combustíbel e escasa autonomía

O persoal condutor dependente deste departamento ascende a unha cifra que ronda as 200 persoas en toda a Comunidade. A súa principal ferramenta de traballo son os coches oficiais, e dados os traxectos dunha media de arredor de 300-400 km diarios, cobran especial relevancia as características técnicas dos vehículos e as  destrezas e habilidades para a condución segura e a prevención de riscos laborais e accidentes na estrada.

Malia a ser un colectivo de traballadoras e traballadores amplo e con directa repercusión no día a día e seguridade diaria dos altos cargos desta Administración e da súa propia, o persoal condutor dispón dunha situación laboral que dista das óptimas condicións, dado que se priman outros intereses moi distintos á eficiencia do gasto público.

Neste parque móbil hai arredor de 65 vehículos modelo Citroën C-5 AirCross, parte deles parados porque non os queren os altos cargos, e porque non transmiten ningunha seguridade na estrada; os cales a Xunta vai enviar ás delegacións por estes motivos. Entre 2023 e o que levamos en 2024, xa houbo varios sinistros con eles. Co resto de vehículos do parque móbil, modelo Citroën C5X Hybrid, pasa outro tanto: sendo un pouco máis confortábeis, seguen tendo as mesmas carencias cós modelos anteriores: pouca autonomía e seguen transmitindo pouca seguridade na estrada, ademais de que o persoal condutor está obrigado a repostar só nas gasolineiras de Repsol, non dándolles outra alternativa por parte do parque móbil. Iso conleva que estes profesionais teñen que pagar do seu peto o combustíbel. Estes coches híbridos levan un motor pequeno, co cal ao longo prazo van ter continuas avarías. Tanto é así que nestes momentos temos polo menos até tres conselleiros da Xunta de Rueda que teñen renunciado ao emprego destes coches oficiais e teñen contratado tres vehículos de xeito particular e a cargo doutros orzamentos públicos, polo sistema de renting, dobrando o gasto nestes conceptos.

Dende a CIG esiximos que os parques móbiles se doten con vehículos tipo berlina, a ser posíbel de tracción 4x4, cos mínimos estándares actuais de calidade, seguridade e eficiencia enerxética e autonomía, sobre todo á hora de saír da Comunidade.

En conclusión: os únicos coches axeitados para a realización do traballo son os utilizados polos/as escoltas do Sr. Rueda e polo condutor do presidente do Tribunal Superior de Xustiza de Galiza. Por certo, Sr. Rueda: o V Convenio Colectivo contempla, como medida de fomento de emprego, a xubilación aos 65 anos (a nova normativa sitúaa en 68), polo que un encargado teña MÁIS DE 70 ANOS, non parece lóxico, moral e normal. Que segredos garda para que non se cumpra o ordenamento xurídico, incluído o VCCU?


Só 25 prazas de formación técnica e específica da Xunta na AGASP para o persoal condutor en 2024

A única formación coa que contaba o persoal condutor até agora é a de condución segura, coches eléctricos e actualización en materia de tráfico. En 2024 este persoal só tivo un curso sobre coches eléctricos de 40 h cun total de 25 prazas, o que supuxo que a maioría do persoal quedou sen poder facelo, motivo polo que as e os traballadoras/es máis veteranas/os teñen que renunciar a ela para que o persoal máis novo teña unha mínima opción de formarse.

É necesario contar cun plan de formación técnica e específica anual e estábel que garanta a contínua e necesaria posta ao día e desenvolvemento de destrezas e habilidades que axuden ao correcto desempeño laboral, á seguridade de condutor/a e usuarios/as e á prevención de riscos para a saúde e accidentes. 

Outras novas recentes

Martes, 17 Setembro 2024

A nova xerente de AGACAL tenta saltarse a negociación colectiva coa escusa de que crear unha praza de xefatura de sección de nóminas é un...

Mesa Sectorial de Funcionarias do 13/09/2024 polo miúdo A directora xeral de Emprego Público leva á Mesa Sectorial de Funcionarias (3/09/24) a destrución de 2 prazas de emprego público para crear 1 nova praza. En concreto, queren crear unha xefatura de sección de habilitación de nóminas (Área de persoal), con forma de provisión por concurso específico, para que AGACAL poida...
Venres, 20 Setembro 2024

Concursos, procesos selectivos, funcionarización, .. (información da CP 19/09/24)

“Analizando, valorando, esperando”. Estas son as expresións máis utilizadas pola directora xeral de Emprego Público (DXEP, antiga Función Pública), en resposta a case todas as preguntas que lle fixemos tanto a CIG como as outras organizacións sindicais (CCOO, CSIF e UGT) na Comisión de Persoal do xoves 19 de setembro. Por dicir algo. CONCURSOS DE TRASLADOS Na anterior Mesa...
Martes, 17 Setembro 2024

RPT de funcionarización (para CP 19/09/24)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) convocounos a unha xuntanza da Comisión de Persoal, que será o xoves 19 de setembro, coa seguinte Orde do día: RPT de funcionarización de postos clasificados de persoal laboral que pasarán ao corpo administrativo-C1. Descargar RPT de funcionarización de postos clasificados de persoal laboral que pasarán...