Novas por contido

No DOG do 13/05/2011 faise pública a convocatoria da EGAP do 2º semestre do 2011 dos cursos de formación contínua para o persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma de Galicia. As solicitudes realizarase vía telemática na páxina web da EGAP: http://egap.xunta.es. O prazo de presentación de solicitudes rematará ás 14.00h do 23 de maio de 2011.

Podedes consultar o listado de cursos ofertados e as condicións da convocatoria na seguinte ligazón.

Máis información:  981 54 62 46, 981 54 62 57 ou xestion.egap@xunta.es

Outras novas recentes

Xoves, 22 Mai 2025

Profesores e mestres de taller IPMP e axentes de extensión pesqueira. Concurso

Dende a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal comunícannos que, o vindeiro venres, día 23 de maio publicaranse do Diario Oficial de Galicia a Resolución do 21 e maio de 2025 pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso de traslados F0125 - profesores e mestres de taller IPMP e axentes de extensión pesqueira.
Venres, 23 Mai 2025

Grito de alerta da CIG: as persoas maiores de Taboadela sofren coa “ Política de Recortes” da Xunta de Galiza nas residencias públicas

A neglixencia do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar co apoio da Xunta de Galiza deixa aos maiores do Fogar Residencial de Taboadela nunha situación límite por falta de persoal, queremos lembrar que soamente hai unha persoa na quenda de noites. O CAPM de Taboadela, de xestión Pública onde a falta de persoal na quenda de noite está a provocar unha grave...
Luns, 26 Mai 2025

Convocatoria de actividades de formación continua do Instituto de Economía Pública de Galiza

No DOG do 26/05/2025 publican a RESOLUCIÓN do 15 de maio de 2025 pola que se convocan actividades de formación continua do Instituto de Economía Pública de Galicia (IEP) para o persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma, das entidades públicas instrumentais, da Administración institucional de Galiza, das entidades locais e o persoal técnico, de...