Novas por contido

No 2022, cando se comezaron a negociar as convocatorias dos procesos da Lei 20/2021, dende a CIG fixemos alegacións ás bases como por exemplo a do computo do período de inactividade. Non nolo admitiron e logo, sen recollelo nas bases, o aplicaron de oficio na metade do partido, o que provocou o actual caos nos baremos.

Daquela, cando se podía solucionar incluíndoo nas bases, a administración fixo caso omiso, polo que a CIG votou en contra das bases do proceso e presentamos demandas. Mentres, outros sindicatos votaron a favor desas convocatorias.

Comezado o ano 2024, Función Pública modificou o criterio de puntuación da experiencia profesional puntuando o tempo de inactividade. E xustificaron este cambio dicindo que é una interpretación diferente do criterio e non unha modificación, e baséanse na "recente xurisprudencia do Tribunal Supremo" como di a nota informativa que colgaron na súa páxina web. O resultado é que esa "recente" interpretación do 2024 ven a modificar os cálculos do 2023, deixando os autobaremos con puntuacións ficticias (ás veces ata da metade da puntuación real).

O 18 de xullo do 2024 a CIG mantén unha xuntanza "informativa" con Función Pública por mor dos procesos selectivos de estabilización. Nesa reunión nos din que o proceso vai seguir co autobaremo actual, sumando a puntuación por inactividade, pero que só baremaran á xente que entra no número máximo de persoas a baremar. É dicir, non van ter en conta a puntuación "real" no autobaremo, senón a do 2023, polo que nin a puntuación nin os postos do autobaremo reflicten a realidade dos aspirantes.

A CIG, non conforme con este proceder, solicitou:

◦ Paralizar os procesos de alegacións.

◦Abrir un novo prazo de solicitude de participación nos procesos selectivos onde houbera persoal fixo descontinuo coa intención de actualizar os autobaremos.

◦ Baremar a todas as persoas solicitantes.

◦Tamén instamos a reclamar a todo o persoal afectado por esta circunstancia.

O día 11 de outubro de 2024, dende a CIG reiteramos a solicitude feita a Función Pública xa que, canto máis avanza o proceso nas diferentes categorías, máis aspirantes se ven prexudicados e discriminados nestes procesos que non está a ter en conta os méritos a todos os aspirantes por igual. Algúns incluso quedando fora dos baremos cando, pola súa puntuación real, terían opción a coller praza.

Ao final, chegamos ao momento da publicación dos baremos definitivos do concurso e comprobamos que Función Pública segue erre que erre en tirar para adiante co proceso sen dar opción á revisión dos autobaremos, e así nos atopamos con:

◦ Persoal que non sae na baremación provisional por non ten computado o tempo de inactividade e, que ten maior puntuación que persoas baremadas, chegando incluso a estar dentro das posibles propostas para acadar posto.

◦  Listas que segundo as bases da convocatoria* non foron revisadas e outras que non foron ben revisadas.

*Ao persoal laboral fixo ou ao que se atope en condicións de adquirir a fixeza en virtude dos procesos selectivos en curso, que se presenten aos procesos derivados da Lei 20/2021, non se lle computarán os servizos prestados como persoal laboral temporal na categoría que sexa equivalente á escala funcionarial convocada.

Chegados a este punto, solicitamos á administración que abra un prazo para actualizar os autobaremos ou que baremen a todo o persoal que está sen baremar. Así como que paralicen os proceso ata que corrixan as incidencias derivadas da non valoración do tempo de inactividade nos autobaremos. E que asuman as súas responsabilidades as persoas encargadas destes procesos.

Basta xa desta disfunción da Función Pública

Outras novas recentes

Martes, 25 Marzo 2025

O despropósito do Plan de axilización da dependencia + discapacidade

O pasado 3 de marzo a Xunta de Galiza, nunha comparecencia pública do Presidente Rueda, anuncia o Plan de axilización e simplificación dos trámites da dependencia e discapacidade. Este plan, implementado dende xaneiro, basease segundfo refiren en: Na “redución ao máximo dos trámites” ao introducir un novo modelo de solicitude conxunta. Na creación de xefaturas de servizo de...
Xoves, 20 Marzo 2025

5.000 € brutos anuais para os/as letrados/as pode estar xustificado. Meréceo o resto do persoal?

Presidencia xustifica esta suba salarial de 5.000 €/anuais baseándose na gran carga de traballo e para homologar as retribucións de letrados/as da Xunta con letrados/as do Consello Consultivo de Galiza. Para a CIG está moi ben homologar e compensar responsabilidades e cargas de traballo por arriba, pero sen esquecer que queda atrás moita outra xente que tamén o merece. O...
Xoves, 20 Marzo 2025

Réxime de vacacións, permisos, licenzas e reducións de xornada na Xunta de Galiza. Febreiro/2025

Pomos a túa disposición o folleto do réxime de vacacións, permisos, licenzas e reducións de xornada que temos na Administración da Xunta de Galiza, actualizado a febreiro do 2025. Descargar folleto. Se tes algunha dúbida, contacta coa CIG.