Comprobación/actualización de datos do persoal integrante das listas propias do Consorcio Galego de Igualdade e Benestar para a súa integración nas listas do Decreto 37/2006
Segundo nos comunican na Comisión de Listas, proximamente abrirase un prazo para que o persoal do Consorcio se integre nas listas da Xunta. Para que esto se poida levar a cabo e poidan ser tidos en conta os servizos prestados no Consorcio, o persoal que presta ou prestou servizos no consorcio debe:
- Revisar a maior brevidade posible o seu expediente do FIDES e comprobar os seus datos, especialmente:
- Grupo/subgrupo, corpo/escala/categoría.
- No campo do apartado profesional EXPERIENCIA INTERNA.
- Se está todo correcto non hai que facer nada. Se hai que acreditar a experiencia por non figurar ou non estar correcta hai que facelo mediante certificación orixinal ou copia auténtica emitida polas persoas titulares das unidades de xestión de persoal e nas que deberá constar: grupo e categoría, réxime xurídico de vinculación, porcentaxe de xornada no caso de ser inferior a xornada completa, tipo de vínculo ( fixo, temporal...), carácter da cobertura e data de inicio e fin de cada unha das vinculacións.
Esta documentación será remitida ao SERVIZO DE ACTUALIZACIÓN DE DATOS DO PERSOAL da DIRECCIÓN XERAL DE EMPREGO PÚBLICO E ADMINISTRACIÓN DE PERSOAL a través do formulario PR004A, por sede electrónica se dispós de orixinais electrónicos ou copias auténticas; caso contrario, terás que facelo de forma presencial segundo o previsto no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro.
Se necesitas axuda, podes contactar coa CIG por internet ou dirixirte aos delegados/as da túa comarca.