Novas por contido

O DOG do 08/03/2021 publica a convocatoria de actividades de formación continua da EGAP en materia de igualdade e violencia de xénero para o persoal ao servizo das administracions territoriais, institucionais e entes públicos instrumentais do sector público da Comunidade Autónoma, así como para o persoal da Administración de xustiza de Galiza e de administracións e servizos das tres universidades galegas.

O prazo de presentación de solicitudes será de dez días a partir do seguinte ao da publicación no DOG.

Case a totalidade dos cursos son mediante teleformación, agás tres que serán presenciais en Santiago de Compostela.

Resumo dos asuntos tratados: procesos selectivos de finanzas e letrados, RPT de CEEI e GAIN, información sobre concursos, criterios de corrección, elección de destino, carreira profesional, vacinación, funcionarización, teletraballo..

Os días 1, 2 e 3 de marzo participamos en xuntanzas con Función Pública (Mesa Sectorial de Funcionarios, Comisión de Persoal, e unha xuntanza previa). Poñemos a túa disposición un resumo, incluíndo as preguntas, respostas e informacións facilitadas como rogos e preguntas.

RPT DA VICEPRESIDENCIA SEGUNDA (ECONOMÍA, EMPRESA E INNOVACIÓN)

Presentan unha modificación pola que adaptan a RPT ao decreto de estrutura que decidiron. Só despois de insistir facilitaron a memoria económica. Amortizan un posto e deixan a porta aberta a máis amortizacións no futuro con motivo da aprobación da RPT global. . Rexeitamos a apertura dos postos de LD a outras administracións así como a cobertura mediante Concurso Específico. Voto na Comisión de Persoal: CIG, CCOO e UGT en contra. CSIF a favor.

RPT GAIN-AXENCIA GALEGA DE INNOVACIÓN

Pareceríache lóxico se o posto de “Deán da Catedral de Santiago”, ubicado en Santiago de Compostela, fose cambiado a “Deán da Catedral de Santiago”, reubicado en Monforte? Pois iso é o que fan: moven o posto de “Xefatura de Departamento de Coordinación do Polo Aeroespacial das Rozas”, en Castro de Rei, Lugo, que pasa a ser “Xefatura de Departamento de Coordinación do Polo Aeroespacial das Rozas”, en Santiago de Compostela. Voto na Comisión de Persoal: CIG, CCOO e UGT en contra. CSIF a favor.

PROCEDEMENTO DE INTEGRACIÓN COMO PERSOAL LABORAL FIXO DA XUNTA EN AMTEGA DO PERSOAL PROCEDENTE DO CIXTEC

A última hora, a Administración colou no documento sen dar explicacións o novo complemento persoal de mantemento de retribucións en concepto de antigüidade metido ás agachadas na lei de medidas fiscais e administrativas 2021. Un complemento totalmente discriminatorio que crea unha doble escala salarial dentro do persoal da Xunta co que a CIG está totalmente en contra e que vén a desvirtuar por completo o decreto 129/2012 de integración dos entes, rexeitado tamén pola CIG dende a súa aprobación. Voto en Comisión de Persoal: CIG en contra. CCOO, CSIF e UGT a favor.

CONVOCATORIA DO PROCESO SELECTIVO DA ESCALA DE LETRADOS, SUBGRUPO A1

Expusemos unhas ideas principais (se queres coñecer as alegacions polo miudo, contacta coa CIG):

  • Defendemos concurso-oposición.
  • A promoción interna ten que ser separada do acceso libre, con probas, temario, convocatorias diferentes. O DXFP recoñece que debería haber algunha diferenza. Reclamamos que a promoción interna sexa co 50% das prazas.
  • A porcentaxe de prazas cubertas nas tres convocatorias anteriores non foi superior ao 50% en ningún dos anos. Esto indica claramente que o proceso selectivo é inadecuado. Así que sen renunciar a modelos obxectivos (test), queremos que supriman algún exercicio, substituir algún dos actuais por test, ou evitar que as mesmas partes do temario entren en exercicios diferentes (é dicir, que se eliminen).
  • Programa: substituir temas por normas de dereito. Se non o fan, a EGAP que edite manuais ou polo menos referencias bibliográficas.

Os demáis sindicatos subscriben a inadecuación das probas exposta pola CIG. O DXFP afirma compartir a preocupación pola non cobertura das prazas, pero confía en que manter o aprobado do primeiro exercicio para quen o tivera superado no proceso anterior (unhas 5 ou 6 persoas), facilitará a cobertura das prazas. De non funcionar, estudarían outras medidas en convocatorias posteriores.

A aprobación das bases queda para outra Comisión de Persoal.

CONVOCATORIA DOS PROCESO SELECTIVO DA ESCALA SUPERIOR E TÉCNICA DE FINANZAS

Son as seguintes convocatorias:

  • Escala superior de finanzas, A1, promoción interna.
  • Escala superior de finanzas, A1, estabilización e promoción interna. 
  • Escala técnica de finanzas, A2, estabilización e promoción interna.

Respecto dos borradores iniciais engaden uns cambios:

  • Primeiro exame non antes de 3 meses.
  • No procesos de A1-libre+PI: retiran as prazas de libre e promoción interna, polo que só convocarían as 3 de estabilización.
  • No proceso de A2-libre+PI: das 34 prazas, retiran as de libre, das 8 de PI reducen a 5 e das 3 de discapacitados pasan a 1. Quedarían entón tan só 21 prazas (de estabilización, con 5 para P.I.).

A maiores do que está polo miudo nas alegacións escritas, fixemos un repaso a unhas ideas principais:

  • Tres meses para o primeiro exercicio é pouco. Propomos seis meses, como en letrados.
  • Defendemos separar a promoción interna do acceso libre, con probas, temas e corte diferentes. A promoción interna que sexa do 50%.
  • Non concordamos coa decisión de impedir participar na promoción á escala superior a quen non sexa da escala técnica de finanzas. Evidentemente con reciprocidade para ir destas escalas a outras.
  • Nota de corte nas bases.
  • Estes son outros procesos con probas inadecuadas, como demostran, a cantidade de prazas que quedan vacantes en anos sucesivos. Defendemos probas obxectivas, suprimir algún exercicio, suprimir as probas orais, .. e evitar que as mesmas partes do temario entren en exercicios diferentes.
  • Na fase de concurso, a puntuación máxima por antigüidade para a promoción interna, obtense con 12,5 anos. Esto vai igualar os méritos de empregados que teñan importantes diferenzas de antigüidade, polo que hai que ampliar o tempo.
  • No proceso de estabilización pasa xusto o contrario: fan falla 29 anos de servizos na escala para ter o máximo de puntos de experiencia profesional. Convén reducilo.
  • Advertimos dun erro en A1-libre xa que puntuarían máis o tempo traballado en A2 que na propia escala A1.
  • Formación: faltan entidades formadoras.
  • Programa: substituir temas por normas de dereito. Se non o fan, a EGAP que edite manuais ou polo menos referencias bibliográficas.

O DXFP resposta: que probablemente pasen o primeiro exercicio a non antes de seis meses, que valorarán ampliar o tempo para a preparación da exposición oral, e que estudarán simplificar as probas e temarios (as consellerías están a estudar as alegacións dos sindicatos).

ROGOS E PREGUNTAS

Concursos de traslados

  • Concurso xeral: seguen coa previsión de que estará resolto por xullo. Este mes de marzo sairá o listado definitivo. En marzo ou abril o baremo provisional.
  • Concurso persoal veterinario: pendentes dunha xuntanza con Sanidade para ver os postos e a modificación da RPT. A xuntanza con sanidade será a semana que ven e se teñen acordo remitirán en  breve as bases corrixidas e as prazas. A negociación podería ser por marzo ou abril.
  • Concurso de finanzas: presentarán as bases para negociar neste mes de marzo.
  • Concurso especial: limítase a dicir que en abril falará dos prazos.

Carreira profesional

  • Din que neste mes de marzo, ou abril, estaremos negociando o grao II.
  • E o caso do persoal interino que xa é de carreira que tamén teñen dereito.
  • Non resposta a se as persoas que non quixeron presentarse á funcionarización, ou non aprobaron, terían ou non que devolver o diñeiro da carreira xa cobrado. (lembrar que fai tempo dixera que pensaba que si).

Vacinación: segundo o DXFP seguen estritamente os criterios fixados polo ministerio. O persoal non docente de centros de ensino será vacinado nas mesmas datas (pedimos explicacións a se se referian as mesmas datas que os docentes, pero a resposta non foi clara). Reprochamos a educación por non convocar á representación do persoal non docente, xa que os sindicatos de docentes “non nos representan”.

Criterios de corrección fisioterapia: a nota de corte está fixada en 50 persoas para 10 prazas, para un total de 403 persoas candidatas. Así, a fase de concurso vai quedar en pouco ou nada. Puxemos un exemplo doutro proceso (A1-corpos xerais, OEP-2017): 35 prazas, 1.176 matriculados/as, presentáronse 519, aprobaron o primeiro exame 236, o 20% das persoas matriculadas ou 50% das presentadas. A diferenza é enorme. O DXFP toma nota pero non dá resposta.

Eleccións de destino aux.enfermaría e camareiro/a-limpador/a:

  • CIG afirma que un sindicato está a transmitir a información de que o persoal temporal e indefinido que superou o proceso selectivo vai poder quedar en excedencia por incompatibilidade e quedar no posto que ocupa. 
  • Comprendemos que as persoas de promoción interna poidan pedir excedencia, pero sería a primeira vez que se lle permite ao persoal non fixo. Pedimos que o clarifique.
  • Resposta o DXFP que son 5 as persoas temporais ou indefinidas que superaron o proceso, e que terán que escoller destino (non poden pedir excedencia por incompatibilide).
  • Preguntamos tamén polo destino definitivo: afirmamos que ante a negativa do goberno a que haxa concurso de traslados como persoal laboral, pensamos que o destino definitivo vai ter que agardar a despois do proceso de funcionarización, e por tanto vai tardar anos. Non temos resposta.

Funcionarización do persoal laboral fixo: este mes ou o que ven negociación da RPT de funcionarización. Antes do verán todo rematado. En outubro farían a actualización en DOG.

A neglixencia de educación xa tivo consecuencias: lembrámoslle ao representante de Educación que en setembro do 2019 se comprometera a meter na RPT os postos de persoal laboral de centros que estaban creados e ainda non incluíran na RPT (non o fixeron). Tirámoslle das ourellas afirmando que por pola sua culpa, unha boa cantidade de prazas vacantes non puideron ser ofertadas nas eleccións de destino do persoal que superou o proceso selectivo de camareiro/a-limpador/a, simplemente porque non existen a efectos de RPT.

O TSXG desestima o conflito colectivo polas condicións de traballo do persoal de limpeza dos centros de ensino:  por que si, e punto!

A CIG interpuxo un conflito colectivo pola modificación substancial das condicións de traballo do persoal de limpeza dos centros de ensino e a Sala do Social do TSXG en novembro do ano pasado declarou a incompetencia da xurisdición social para xulgar a legalidade do apartado 4.1 Medidas Xerais de Limpeza do Protocolo Covid.

Como, segundo o xuíz, estariamos diante dunha norma administrativa (non dunha norma laboral) a xurisdición social era incompetente para emitir xuízo sobre ela (a competente sería a xurisdición contencioso-administrativa).

Non quedamos parados e de seguido interpuxemos unha nova demanda de conflito colectivo diante a mesma Sala do Social, denunciando cada un dos “Protocolos de Adaptación” dos centros de ensino de Galiza, tendo data de novo xuízo o 11.02.2021.

Agora si acepta xulgalo pero simplemente, o desestima "porque si!"

A maioría dos argumentos desestimatorios son ambigüos, incongruentes e procurados para darlle a razón a consellería, unha nova sentenza na liña dun TSXG que atúa como defensor da Xunta, non como defensor da legalidade.

a) A medida modificadora sería temporal, non definitiva. Máis non existe nin unha soa disposición na que se fixe a súa temporalidade entón,  cando remata o cambio de horario do persoal de limpeza?

b) A medida non sería arbitraria nen podería ser considerada "substancial". Tamén non son arbitrarias as modificacións baseadas, por exemplo, en causas económicas; máis son nulas de non seren notificadas formalmente por escrito.

c) Non afectaría de xeito xeneralizado a todos os centros docentes, nen a todos os traballadores/as por igual. Como calquera outra modificación substancial, que só afecta aos interesados, pois non é necesario para ser colectivo que afecte ao 100% dos centros e ao 100% do persoal.

d) Non existiría horario modificado do curso 2020-2021. De certo, non existe no 2020-2021 porque a medida foi imposta xusto ao comezar ese curso. Noutras palabras, non pode existir! O horario modificado foi o do curso anterior: 2019-2020...

Aínda así, na CIG non nos rendemos, pelexamos con uñas e dentes, e xa anunciamos recurso de casación.

Un 8 de marzo máis as traballadoras da Administración autonómica seguimos agardando polo Plan de igualdade mentres a Xunta adícase a facer propaganda institucional

Nun novo intento para elaborar un plan de igualdade na Xunta, logo de que a CIG volvera a esixilo, o pasado 23 de decembro constitúese a Comisión Negociadora para a elaboración do I Plan de Igualdade da Xunta de Galiza, que abrangue arredor de 23.000 empregadas e empregados públicos. Na mesma sesión presentouse unha proposta de regulamento de funcionamento da Comisión e un documento referente aos datos necesarios para a elaboración da Diagnose do Plan. Dende a CIG-Autonómica fixemos alegacións tanto á diagnose como ao regulamento e,  a Xunta de Galiza, quedou de remitir na primeira semana de xaneiro unha nova proposta,  que a día de hoxe seguimos agardando.

A Xunta suspende en materia de Igualdade

“ Os plans de igualdade serán obrigatorios para a Administración autonómica, os seus organismos autónomos, as sociedades públicas, as fundacións do sector público autonómico, as entidades de dereito público vinculadas ou dependentes da Comunidade Autónoma ,..”

Isto di o artigo 11.1 da Lei 2/2007 do traballo en Igualdade das mulleres na Galiza. A posterior lexislación en materia de Igualdade reitera esta obrigatoriedade de contar cun instrumento que permita integrar a igualdade nas relacións laborais e avanzar cara á igualdade efectiva de mulleres e homes.

Cal é logo o motivo para que a Xunta de Galiza non cumpra nin coa normativa nin cos principios básicos en materia de Igualdade?

Facer declaracións de intencións, promover normas que atinxen ao resto de empresas son cousas que o goberno do PP fai ben de cara afora pero que non aplica na súa propia administración. Na CIG Autonómica preguntámonos se será porque non é posíbel que se lle impoñan sancións polos incumprimento.

Que é o que non lle gusta do Plan de Igualdade despois de tantos anos?

O plan de igualdade busca erradicar calquera tipo de desigualdade ou discriminación que por razón de xénero poida existir, a través da definición dun conxunto de obxectivos, medidas e accións, planificadas para acadar a igualdade entre mulleres e homes.

Mediante un plan de igualdade faise un estudo diagnóstico dos salarios percibidos por mulleres e homes, as categorías profesionais que homes e mulleres teñen, a conciliación existente e a que é necesaria, a flexibilidade horaria, o acoso laboral denunciado, a formación que reciben mulleres e homes, a promoción profesional e o acceso ao emprego, entre outros, para coñecer de xeito rigoroso as deficiencias e iniciar un proceso de cun firme compromiso na corrección e mellora das condicións laborais, cun investimento orzamentario acorde coa situación.

Será porque estamos diante dunha cuestión ideolóxica e non lles acaba de convencer o Plan ou a Igualdade?

O persoal da Xunta de Galiza, homes e mulleres, precisamos que se faga esa aposta decidida pola igualdade de oportunidades na nosa Administración; precisamos erradicar as discriminacións evidentes e as ocultas, para que ningunha muller quede atrás e avancemos como unha sociedade máis xusta e equitativa:

Plan de Igualdade xa, non limiten o seu compromiso coas súas traballadoras a meras declaracións de intencións!

Despois do relatado onte nesta nova, sobre as accións que emprendimos para que se realicen os recoñecementos médicos xinecolóxicos en Pontevedra, hoxe, día 3 o Servizo de Prevención de Riscos Laborais púxose en contacto coa CIG para comunicarnos que resolveran o asunto e que se realizarán os recoñecementos xinecolóxicos nunha clínica de Pontevedra.

Pontevedra era a única das sete grandes cidades onde Cualtis se negaba a realizalo. Conseguimos que se repuxera pero de todos modos seguiremos pendentes de que este servizo, ao que temos dereito e ao que non imos renunciar, se realice de xeito efectivo.

A EGAP publica no DOG do 03/03/2021 a Resolución pola que convocan cursos sobre tecnoloxías da información e da comunicación (TIC), administración electrónica e protección de datos para o persoal ao servizo da Administración xeral da Comunicade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional e do persoal ao servizo da Administración de xustiza de Galiza.

Solicitude: dez días a partir do seguinte ao da publicación no DOG. Só poderán realizarse mediante o formulacio dispoñíble no enderezo https://egap.xunta.gal/matricula

Modalidade: todos os cursos serán realizados mediante a modalidade de teleformación.

 

Para a súa elección de destino, que será provisional, retira prazas aplicando uns criteriois que a CIG non comparte. Función Pública non chegou a dar resposta ás últimas alegacións presentadas pola CIG.

As persoas que superaron os procesos selectivos de camareiro/a-limpador (acceso libre e promoción interna), e auxiliar de enfermaría (promoción interna), están convocadas a escoller destino. A Dirección Xeral de Función Pública publicou no DOG do martes 2 de marzo o listado de prazas que van a estar dispoñíbeis para a elección.

A Xunta xa nos ten acostumados/as a actuar con criterios que varían segundo lle conveña, e unha vez máis tivemos que dar a paliza para coñecelos. Finalmente os criterios comunicados deixan postos fora da elección:

  • Prazas ocupadas por persoas indefinidas non fixas que aprobaron o proceso selectivo: non entendemos as razóns para excluír estas prazas, xa que van a quedar vacantes e sen ocupación.

  • Prazas ocupadas en adscrición provisional: son postos vacantes, e as persoas que as ocupan son titulares doutros postos.

  • Prazas de fin de semana ou fixas-descontinuas: probablemente non sexan do interese da maioría do persoal, pero nunca se sabe. A xente é maiorciña para decidir.

  • Prazas propostas a amortizar: se existen en RPT, que as oferten.

Por se non chovera abondo dende que se ofertaron as prazas fai seis anos (2016), o destino ten que ser provisional por mor da negativa da Xunta a non convocar máis concursos de traslados de persoal laboral, coa complicidade de CCOO e UGT.

Quedan moitas dúbidas non resoltas: cando será o destino definitivo? Porque se non teñen interese de convocar concurso de traslados, tememos que a cousa vai ir para moi longo, unha vez resolto o futuro proceso de funcionarización. Evidentemente a CIG defende que se convoque un concurso de traslados previo como persoal laboral. Pero nin Xunta, nin CCOO nin UGT pensan igual.

A ineptitude de Educación impide ofertar prazas

Existen numerosos postos vacantes de camareiro/a-limpador/a na Consellería de Cultura, Educación e Universidade que, por estar fora da RPT, non poden ser ofertados.

Non é algo novo que Educación poña en marcha un centro coa dotación de recursos humanos que considera necesario, ou simplemente incremente o cadro de persoal dun centro xa existente, pero esquece o trámite de negociar, aprobar e publicar os postos na súa Relación de Postos de Traballo, ata pasados varios anos (a última RPT é do ano 2015).

Xa vivimos esto nalgún caso con postos do persoal funcionario. Así foi, por exemplo, no IES o Barral ou o IES de Soutomaior. Houbo algún concurso de traslados no que non puideron ser ofertados os postos deses centros, porque non existían en RPT. Só os meteron despois de que a CIG presentara escritos que contiñan advertencias xudiciais, pero para os seguintes concursos.

O día 26/09/2019, representantes da CIG asistiron a unha xuntanza con responsábeis de Educación para tratar unha modificación da súa RPT de persoal funcionario. Nesa xuntanza advertimos da necesidade de modificar a RPT de persoal laboral para incluir os postos creados  a partir do ano 2015 pero non incluídos na RPT. O representante da consellería comprometeuse a comezar a traballar na RPT do persoal laboral co fin de regularizar a situación dos postos ficticios. Así o testemuña a acta da xuntanza.

Este actuar neglixente e reiterado da consellería causa prexuízo aos lexítimos intereses e dereitos das empregadas e empregados públicos que, neste caso, non poden optar a eses postos vacantes.

A CIG solicitou por escrito a tramitación urxente dunha modificación da RPT de Cultura, Educación e Universidade para incluír a os postos existentes e dotados que están fora da RPT, para poder ofertar os mesmos na oferta de destino. Educación non fixo nada, así que esiximos o cese das persoas responsábeis.

Na actual campaña de vixilancia da saúde para este ano quedaron excluídas de ter o recoñecemento xinecolóxico na cidade de Pontevedra todas as traballadoras dependentes do servizo médico do Edificio Administrativo de Pontevedra.

Isto supón un aforro para Cualtis e un gasto en cartos e tempo para as traballadoras que terán que desprazarse ata Vigo ou Santiago. E o mesmo sucedeu para o persoal non docente de Educación.

Para a CIG isto é inaceptable e por iso presentamos un escrito diante do xefe de servizo de Prevención de Riscos Laborais solicitando información sobre o motivo polo que se eliminaba esta opción e esixindo a reposición de dito servizo. Ao mesmo tempo tamén o manifestamos na xuntanza do Comité de Seguridade e Saúde do Edificio administrativo do día 26 de febreiro.

Ante a nosa insistencia, o servizo de Prevención nos comunica que están traballando para repoñelo. Estaremos pendentes de que nos dean unha pronta solución cunha única resposta: vaise repoñer.

A CIG está a recoller sinaturas para unha Iniciativa non de lei que obrigue ao Parlamento de Galiza a debater sobre a creación dun sistema público de atención ás persoas.

A crise sanitaria derivada da pandemia do COVID-19 puxo máis de manifesto ca nunca a necesidade de poñer os coidados na prioridade das políticas públicas e, por tanto, a urxencia de investimento público en servizos de atención ás persoas.

Dende a CIG levamos anos denunciando a situación, tanto laboral como asistencial, das residencias da terceira idade, dos centros de día, dos centros de atención á diversidade, dos servizos de axuda no fogar, etc., servizos que o goberno do PP na Xunta vén desmantelando e privatizando para facer deles un novo negocio a custo das persoas máis vulnerábeis. 

Outra forma de destruír servizos é precarizar as condicións laborais dos empregados públicos, reducindo os cadros de persoal, racaneaando na dotacion de medios materiais e, desvirtuando as categorias e as funcións, e desvalorizando o traballo co fin de  tentar igualar o público co privado.

Non os imos deixar, na CIG témolo claro, na CIG defendemos o público como garante da calidade asistencial. 

Nestes días no maco desta campaña e a través dunha iniciativa non de lei, estamos a recoller sinaturas nos centros para que no Parlamento de Galiza se promova a creación dun Sistema público galego de servizos de atención as persoas. 

Participa e solicita as delegadas e delegados da CIG a folla de sinaturas!!

O teletraballo pola situación da Covid prorrogase ata que baixe o nivel de emerxencia sanitaria

Xa era hora de que a Dirección Xeral da Función Pública enviara unha circular interpretativa sobre as resolucións de teletraballo concedidas por razón da situación santiaria ocasionada pola COVID-19 e a súa integración no “Rexime especial”. Na CIG levábamos desde o 4 de febreiro, cando entrou en vigor, demandando que a aplicación do Acordo de teletraballo rematara coas diferenzas entre unidades, para que todo o persoal dos centros administrativos puidera teletraballar como medida organizativa mais acaída na prevencion da Covid.

O artigo 12 do acordo de teletraballo estabelece un “Réxime especial de autorización” para circunstancias extraordinarias que pode ser aplicable “por razóns de declaración da situación de emerxencia” que pode atinxir a parte ou á totalidade das persoas que traballan para a administración.

Na instrución lémbrase que o Consello da Xunta de Galiza aprobou o 13 de marzo de 2020 a situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galiza e activou o Plan territorial de emerxencias de Galicia (Platerga) no seu nivel IG (emerxencia de interese galego), como consecuencia da evolución da epidemia do coronavirus COVID-19 que a día de hoxe segue en vigor.

No DOG do 25 de febreiro de 2021 publicouse o Decreto 31/2021, do 25 de febreiro, polo que se adoptan medidas en Galiza para facer fronte á crise sanitaria, e no o seu punto 5º tamén se recolle a prestación de servizos por teletraballo “coa finalidade de coadxuvar a un maior control da transmisión, entenderase prorrogada a eficacia das resolucións de teletraballo ditadas polas distintas consellerías e entidades do sector público autonómico por razón da situación sanitaria derivada da COVID-19. Serán de aplicación no teletraballo as condicións recollidas no réxime especial establecido no artigo 12 do Acordo sobre a prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galicia.”

Función Pública recoñece ás consellarías e outras entidades que tomaron medidas, por razón da protección da seguridade e saúde do seu persoal, e permite a continuidade e maior implantación deste teletraballo:

“Neste sentido, e dado que, de acordo co exposto, existe actualmente unha declaración da situación de emerxencia efectuada polo Consello da Xunta de Galicia, vista a evolución da situación epidemiolóxica, o punto quinto da Orde de 25 de febreiro enténdese prorrogada a eficacia das resolucións de teletraballo ditadas polas distintas consellerías e entidades do sector público autonómico por razón da situación sanitaria derivada da COVID-19, como antes citamos, e indica que serán de aplicación no teletraballo as condicións recollidas no réxime especial establecido no artigo 12 do Acordo sobre a prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galicia.”

Finalmente  establece dous criterios interpretativos polo que non son aplicables os artigos de ámbito (postos susceptibles de teletraballar), requisitos, rexime de autorización nin plan de traballo:

“1º. Debe entenderse prorrogada a eficacia das resolucións de teletraballo concedidas por razón da situación sanitaria derivada do COVID-19, de acordo coas condicións establecidas para o réxime especial de teletraballo establecidas no artigo 12 do Acordo sobre a prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galicia, polo que este réxime de teletraballo non estará suxeito ao cumprimento íntegro das condicións previstas nos artigos 3, 4 e 5 do Acordo sobre a prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galicia. 

2º Non será necesaria a elaboración do plan previsto no artigo 12.5 do Acordo sobre a prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galicia dado que xa están adoptadas medidas de organización do traballo.”

Ademais non se establece unha data final para o teletraballo, sinon que queda prorrogado ata que a situacion sanitaria o permita, sendo este o único criterio para reincorporación presencial total nas unidades. 

Agardamos que agora esa nota chegue a todas as consellarías e centros de traballo da Xunta e sexa cumplida polos distintos departamentos de persoal prorrogando as situacións de teletraballo, unificando os criterios  entre servizos e finalizando as trabas e oposición á prorroga por parte dalgúnnhas xefaturas de servizo.

Outras novas recentes

Xoves, 31 Xullo 2025

RPT de Atriga, Facenda, C.Presidencia. RPT con cambios en admon. especial (para 01/08/25)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) convocounos a unhas xuntanzas que serán o día 1 de agosto, coa seguinte Orde do día: RPT DA CONSELLERÍA DE PRESIDENCIA, XUSTIZA E DEPORTES Trátase dunha proposta de certa amplitude que foi tratada nunha xuntanza previa o día 11 de xullo. E agora, no mesmo día pretenden "negociar" en Mesa Sectorial de...
Xoves, 31 Xullo 2025

Privatización do servizo de vixilancia de explotación de estradas

O pasado 10 de xuño, a Axencia Galega de Infraestruturas (AXI) publicou na páxina de Contratos Públicos de Galiza a documentación relativa á contratación da conservación ordinaria e vialidade invernal das estradas dependentes da Xunta de Galicia. Nos pregos desta licitación figuran os requisitos e tipo de persoal con dedicación exclusiva que deben contratar as empresas...
Luns, 28 Xullo 2025

Caos nas probas visuais da Consellería do Medio Rural

Tras dous anos agardando pola creación das listas de escalas de persoal funcionario do Servizo de Prevención e Incendios Forestais (SPIF), fixeron unha apertura extraordinaria destas listas en xaneiro, seica pola urxencia, pero as probas non as fixeron ata a semana pasada, en plena campaña de alto risco. Na proba visual, realizada na EGAP o 23 de xullo, houbo unha...