Novas por contido

A Dirección Xeral da Función Pública vén de convocar unha xuntanza extraordinaria da mesa xeral de empregados públicos coa seguinte orde do día:

1.- Proposta de modificación da RPT do Instituto Galego de Estatística (descargar documentación)

2.- Proposta de modificación da RPT da Consellaría de Sanidade (descargar documentación)

3.- Proposta de modificación da RPT da Traballo e Benestar (Escolas infantís) (descargar documentación)

4.- Proposta de modificación da RPT da Consellaría do Mar (descargar documentación)

Podedes achegarnos as vosas consideracións a través do correo autonomica@cigadmon.gal

Descargar a convocatoria da mesa xeral extraordinaria

Outras novas recentes

Luns, 02 Xuño 2025

A CIG pide á Valedora do Pobo que garanta que o persoal cociñeiro teña titulación técnica

A CIG acode á Valedora do Pobo ante a negativa da Administración de rectificar sobre a contratación de persoal sen titulación nas cociñas escolares. Coa presentación dunha queixa ante a Valedora do Pobo pedimos que interveña para que as persoas responsables da Consellería de Educación, Ciencia, Universidade e Formación Profesional se senten a negociar unha saída xusta á...
Venres, 30 Mai 2025

Máis atrancos para a xubilación anticipada con coeficientes redutores

Publicado o Real Decreto 402/2025 que regula o procedemento previo para determinar os supostos para xubilación anticipada mediante coeficientes redutores.  Confírmase o recorte nas pensións ao non recoñecerse a xubilación anticipada nin garantirse os coeficientes nos traballos máis penosos. O novo Real Decreto recolle os criterios para que os traballadores de actividades...
Luns, 02 Xuño 2025

EGAP: convoctoria do programa de autoformación

No DOG do 02/06/2025 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 30 de maio de 2025 pola que se convoca o programa de autoformación para o persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma, das entidades públicas instrumentais, da Administración institucional de Galiza, da Administración de xustiza, das entidades locais e o persoal técnico, de xestión e de...