Novas por contido

O director xeral de Función Pública acepta darlle unha volta ás limitacións que se autoimpuxeron, e que impedirían teletraballar a determinados colectivos, que fixan un máximo de xornadas no 50%, que obrigan á presenza do 40% do persoal, ou o requisito de levar dous anos no posto de traballo.

Na xuntanza entre CIG e director de Función Pública, martes 3 de novembro, o primeiro que reclamamos ao director foi que ante a situación de alerta sanitaria, tiñan que potenciar sen máis dilación o teletraballo COVID e a necesidade de que o servizo de prevención adapte os protocolos ás novas evidencias científicas de propagación do virus mediante aerosois. 

Trasladámoslle que algunhas consellerías xa de motu propio extenderon o teletraballo con carácter xeral, e insistimos en que esto é unha medida básica para minguar os contactos entre o persoal e, por extensión, o risco de posibles contaxios.

Expusémoslle que non entendíamos as limitacións que se autoimpoñía a Administración. Ao noso ver, a decisión de conceder ou non o teletraballo debe estar en función de se esta modalidade de traballo cubre as necesidades do servizo público. Neste sentido non entendemos que se poñan limitacións a priori, como son:

  • A exclusión de determinados servizos.
  • Fixar un máximo do 50% da xornada mensual.
  • Esixir a presenza física do 40% do persoal.
  • Ou requirir unha antigüidade de dous anos no posto de traballo.

O director comprométese a darlle unha volta a esta petición da CIG. Recoñece que teñen a suficiente capacidade autoorganizativa como para valorar cada caso individualmente e, xa que logo, non é preciso poñer límites previos.

En canto ao horario de presenza obrigatoria en teletraballo (de 9 a 14.30), manteñen a súa intención, pero valoran facer matizacións. A ver co que nos veñen.

Defendemos que a representación do persoal ten que ter coñecemento das solicitudes de teletraballo concedidas e denegadas. E volven coa chantaxe habitual de permitir estar na “comisión de seguimento” só ás organizacións sindicais asinantes.

Este asunto vai ir a unha próxima Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos (xa convocada para o luns 9); en principio irá co borrador que xa temos, pero seguirán as negociacións de cara á Comisión de Persoal onde definitivamente se aprobará o texto.

En canto á situación polo Covid, o director limítase a dicir que:

  • Di que están con seguimento diario e contacto permanente con Sanidade, e non descarta ampliar o teletraballo Covid. 
  • Falarán co servizo de prevención polo tema das novas evidencias científicas da propagación do virus a través dos aerosois.

Outras novas recentes

Martes, 21 Xaneiro 2025

Orde de confección de nóminas para o ano 2025

No DOG do 21/01/2025 publican a ORDE do 17 de xaneiro de 2025 pola que se ditan as instrucións sobre a confección de nóminas do persoal ao servizo da Administración autonómica para o ano 2025. Estas retribucións manteranse para o ano 2025 nas contías vixentes en 31 de decembro de 2024, sen prexuízo do establecido na disposición adicional oitava da Lei 4/2024, do 27 de...
Venres, 17 Xaneiro 2025

Non era necesario reclamar o grao I da carreira do ano 2019 antes do 17 de xaneiro

Ante as dúbidas que se suscitaron por unha campaña alentando a todas aquelas persoas ás que non lle concederan o grao I da carreira en 2019 a presentar unha reclamación previa, e logo de ser estudado o caso pola nosa asesoría concluímos que NON É NECESARIO PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN. Se alguén presentou unha reclamación NON pasa nada, non sobra, pero vai ser...
Venres, 17 Xaneiro 2025

Concurso de traslados de enxeñaría, enxeñaría técnica, arquitectura, arquitectura técnica e ciencias: elección de postos

No DOG do 17/01/2025 publican a RESOLUCIÓN do 14 de xaneiro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento da xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo...