Novas por contido

Pola xestión deficiente da Xerencia do CGSIB qe afecta a máis de 1700 traballadoras e traballadores

INCOMUNICACIÓN E DENEGACIÓN DE DEREITOS

  • Falta de comunicación ao persoal traballador, non obtendo resposta por teléfono nin correo electrónico ante cuestións vitais que afectan ao seu día a día laboral e persoal.
  • Permisos non xestionados: non contestan coas Resolucións pertinentes, en tempo e forma, aos permisos solicitados polo persoal.
  • Ameazas e coaccións: chámase por teléfono ás direccións dos centros con ameazas de expedientar ao persoal que exerza os seus dereitos (cando o sentido do silencio é positivo) e indicándolles que son as propias direccións que teñen que denegar e trasladar a ameaza ao persoal. Con frecuencia, non se emiten as resolucións que resolven as solicitudes e se lles dan instrucións, vía telefónica e con faltas de respecto, gritos e insultos ás direccións dos centros. Esta situación deriva nun clima laboral tenso e un risco para a saúde de todo o cadro de persoal, tanto ao que se lle indica que non pode exercer o seu dereito, o resto do persoal que ten que soportar a carga de traballo sen as coberturas precisas e as direccións, que teñen que denegar os permisos por indicación telefónica e baixo a ameaza de expedientar ao persoal que exerza o seu dereito.

DEFICIENCIAS NA XESTIÓN DO PERSOAL

  • Ausencias sen cobertura nas baixas por incapacidade temporal (IT), vacacións ou outros permisos coa celeridade necesaria, o que obriga a modificar horarios do persoal dispoñible de forma sistemática, alterando gravemente as condicións laborais.
  • Mala xestión de listas de substitución, continuando coa falta de transparencia e o incumprimento as súas propias normas internas.
  • Incumprimento da LPRL: non se atenden ás solicitudes de medidas para cumprir coa Lei de Prevención de Riscos Laborais (LPRL) en materia de calor extrema, afectando a traballadores e traballadoras e persoas usuarias vulnerables (nenos e maiores) en centros sen a climatización adecuada.
  • Falta de comunicación, non informando ás persoas representantes do persoal sobre cambios de quendas, modificacións horarias ou movementos de persoal, como é preceptivo.
  • Atrasos xeneralizados en todos os procedementos de xestión, como foi a elaboración da RPT, pendente desde 2007.
  • Caos documental coa falta de control e custodia da documentación, incluso a desaparición de expedientes do persoal.
  • Erros e demoras en trámites coa Seguridade Social, recorrentes nas altas e baixas da contratación do persoal, afectando a períodos de cotización e prestacións.

IMPACTO NA SAÚDE E CONDICIÓNS LABORAIS

  • Denúncianse situacións de Riscos psicosociais que afectan ao persoal por mor do trato ás persoas usuarias: calidade ínfima dos alimentos en comedores, racións limitadas...
  • A ineficacia na xestión de recursos humanos nos Servizos Centrais que levou ao colapso, ignorando advertencias de aumentar o cadro de persoal, que traballa baixo unha presión insoportable sen os recursos necesarios.

Ante esta situación, a CIG SOLICITOU O CESAMENTO do actual xerente do CGSIB.

Abonda xa de inútiles na xestión!! Marche por onde viu e deixe de maltratar ao persoal!!

Outras novas recentes

Mércores, 05 Novembro 2025

Concursos de traslados de varias especialidades (C1, C2 e agrupación profesional): relación provisional de admitidas

No DOG do 05/11/2025 publican a RESOLUCIÓN do 29 de outubro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de varias escalas e especialidades do corpo de axudantes de carácter facultativo de...
Mércores, 05 Novembro 2025

Borrador convocatoria A2 escala técnica de estatísticos. Alegacións ate 11/11/25 ás 15.00

Dende a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal remítenos o borrador das bases da convocatoria do proceso selectivo do corpo de xestión de Administración xeral da Comunidade Autónoma Galicia, subgrupo A2, escala técnica de estatísticos, para realizar alegacións. Prazo para alegacións ata martes 11 de novembro ás 15.00 horas. Fainos chegar as túas...
Mércores, 12 Novembro 2025

Listas de substitucións provisionais de persoal funcionario e laboral da Xunta

No DOG do 12/11/2025 publican a RESOLUCIÓN do 6 de novembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza, en que se incorporan as solicitudes presentadas no...