Novas por contido

Se xa informamos aquí do agravio cometido ao permitir que as persoas do A1 libre escolleran por diante dos do A2 promoción interna, cambiando ademais o criterio que nos anunciaron, agora volven a cometer outro agravio.

Resulta que despois de enviarnos hai máis de 20 días as prazas para elección de destino do corpo auxiliar do subgrupo C2, agora, sen notificarnos os cambios, publican no DOG un listado diferente incluíndo 60 postos de xefatura de negociado ou equivalente de nivel 18, tanto para o persoal que aprobou a promoción interna como para o persoal de libre.

O caso é que as persoas que aprobaron o C1 promoción interna non puideron escoller estes postos hai 2 meses cando tiveron o acto de elección de destino e incluso houbo 20 persoas que ante a falta de prazas na súa localidade e outros motivos decidiron pedir a excedencia.

É certo que eses 60 postos a maiores que ofertan os acaban de ofertar para os actos de elección de destino dos A1 e A2 tanto de libre como de promoción interna é que apenas van sobrar 11 postos. Pero aínda que só sexan 11 e se oferten en destino provisional ata o concurso, deberían ter sido ofrecidos primeiro aos do C1.

Con esta chapuza, aínda que sexa difícil, matematicamente podería haber persoas do C1 promoción interna en postos de nivel 14 e outras persoas do C2 libre en postos de nivel 18, algo que a todas luces parece inxusto.

A Xunta aprobou a Oferta de Emprego Público (OEP) do ano 2020 (cando estamos ás portas do 2021). Inclúe promoción interna, acceso libre, estabilización, consolidación e funcionarización do persoal laboral fixo. A Oferta contén prazas para corpos e escalas de administración xeral e especial, incluíndo sanitarias, persoal laboral, e entes como o Consorcio, Cixtec, CES, Augas e AXI.

Despois de moitos anos dunha importante redución do cadro de persoal da Administración Autonómica coa desculpa da crise económica, e cando a pandemia demostrou a necesidade de contar cuns servizos públicos ben dotados en medios e persoal, o goberno galego non crea nesta OEP nin un só posto de traballo novo, limitándose a repoñer exactamente as 562 baixas do ano anterior e a ofertar postos que xa existen, ocupados por persoal interino e temporal, xunto cunha promoción interna insuficiente e o proceso de funcionarización do persoal laboral que xa é fixo.

A promoción interna

Queda aprobada unha promoción interna de 320 prazas para corpos xerais, separada do acceso libre, e outras 73 para Augas e AXI. En canto á Administración especial, tan só ofertan 2 ridículas prazas.

A maiores, comprométense a sacar en promoción interna o 25% das prazas de acceso libre. Pero ollo, que esa porcentaxe non se pode aplicar sobre as 562 prazas totais de acceso libre, senón individualmente sobre cada unha das escalas, tendo efectos ese 25% unicamente naquelas escalas en que haxa un número suficiente de prazas. O director de Función Pública rexeitou a proposta da CIG de aplicar o 50% de promoción interna á oferta de acceso libre, e unila á oferta de promoción interna separada.

Rexeitou tamén a nosa petición de facilitar a promoción interna horizontal e cruzada. Non entendemos a negativa a facilitar que calquera persoal funcionario que teña a titulación académica necesaria poida presentarse para ascender e cambiar de escala. Evidentemente, con reciprocidade en todas as escalas.

Néganse a falar de calquera opción que facilite conservar a localidade a quen promocione. Esa postura do Goberno implica que para moita xente que vive en determinadas localidades, a promoción é un salto que carece de interese.

O único que dixeron estar dispostos a estudar é non obrigar a permanecer no posto a quen ocupe un aberto ao grupo inmediato superior, de xeito que poida escoller destino se lle interesa. Pero no documento aprobado non aparece tal opción. Esperemos que o texto que saia no DOG si recolla esa proposta da CIG.  

Estabilización e consolidación

Estamos pola redución da inaceptable alta temporalidade que temos na Administración Autonómica, consecuencia de anos de recortes, baixas taxas de reposición de efectivos, e continuos contratos en fraude de lei. A tal efecto, apoiamos a oferta mediante concurso-oposición.

Respecto dos contratos como persoal indefinido por sentenza xudicial, nada temos en contra dos traballadores e traballadoras que defenden xudicialmente os seus intereses ante os abusos da Administración. Pero ao tempo esiximos a cabeza das persoas que por acción ou omisión son causantes de que ano tras ano teñamos sentenzas por contratacións en fraude de lei. A maiores das responsabilidades administrativas que deberían aplicárselles, esiximos responsabilidades xudiciais. 

Funcionarización do persoal laboral fixo

A CIG mantén que a funcionarización do persoal laboral fixo, que vai tamén nesta OEP, ten que ser un proceso posterior á convocatoria previa dun concurso de traslados como persoal laboral, un proceso selectivo con promoción interna, e unha negociación das RPTs.

Porén, os asinantes do Acordo de concertación, CCOO, UGT e Xunta, manteñen a chantaxe ao persoal laboral fixo para que acepten a narices renunciar ao seu actual vínculo e ser nomeados funcionarios/as. Porque quen non acepte non cobra a carreira profesional, non terá concurso de traslados, non poderá promocionar, non terá postos aos que moverse, non pasará de 9 a 12 meses no caso do SPIF ..

CCOO, UGT e Xunta manteñen o seu Acordo, e obrigan ao persoal laboral fixo a lanzarse ás cegas e baixo chantaxe. 

Servizo de incendios

Dende a CIG mantemos a nosa postura de que no SPIF debería terse feito primeiro un proceso selectivo de consolidación como persoal laboral, postura que xa manifestamos en diversas ocasións e que caeu en saco roto. Pero en vez diso, optaron pola vía do Acordo de concertación e sacar as prazas do servizo de incendios en convocatorias de persoal funcionario.

Algún sindicato manifestou que a CIG non defendeu ao persoal do servizo de incendios, pero a realidade é que estas convocatorias de OPE sí que NON defenden ao persoal do SPIF, e a Xunta e asinantes do Acordo de concertación xa tiveron claro cal era o camiño que querían seguir. Ao resto só nos quedou ter que aplaudir os seus feitos consumados. 

O grupo B

A Administración convoca prazas en acceso libre, estabilización, consolidación e funcionarización ao grupo B para delineantes, axentes técnicos en xestión ambiental, escala técnica do servizo de incendios, xardín de infancia, bombeiros forestais.. 

Pero, que pensan facer coas persoas que xa son persoal funcionario de carreira desas mesmas escalas e que permanecen no subgrupo C1 mentres outros compañeiros e compañeiras entrarán directamente no grupo B? A CIG esixe o cumprimento dos acordos de promoción interna que no seu día asinamos coa Xunta. 

Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar

No ano 2016 a CIG asinou un acordo coa Xunta que indicaba que dende o ano 2017 e sucesivos habería oferta de emprego do consorcio. E como de costume, o goberno galego non cumpriu. Por fin chegou o día e na OEP 2020 van prazas do consorcio.  Pero temos dúbidas que o director de Función Pública non acaba de respondernos:

  • Di que están a ofertar categorías completas. Pero, por exemplo, en todo o Consorcio tan só hai 2 mestres/as? Esto non é correcto, pero os números non cadran.
  • Se teñen as cousas tan claras, e xa que no Consorcio non existe RPT, reclamamos unha relación do que quedaría por convocar (limítase a dicirnos que sairá na OEP do 2021).

Chegados a este punto, despois de tantos anos de incumprimentos e atrasos, reclamamos que convoquen todas as prazas xa, nesta Oferta. 

Cixtec

O Cixtec é un ente que botou anos ás voltas. Finalmente semella que vai integrarse en Amtega e a tal efecto xa nos enviaron unha proposta de modificación de estatutos (teñen intención de aprobalo en Comisión de Persoal neste mes de decembro).

O caso é que din que na Oferta van as prazas, pero non lles peta entregarnos un listado desagregado para que poidamos verificar que as cousas están ben feitas. Tan só din que son 78 prazas, máis outras cinco que non fai falla funcionarizar porque as persoas titulares son persoal funcionario en excedencia. O conflito vai vir cando lles asignen a escala, xa que estas persoas non eran das escalas de informática. Tampouco resposta.

Escalas sanitarias

Como se non fosen persoal funcionario da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, outra vez é a Consellería de Sanidade quen trae a proposta de Decreto da OEP das prazas de persoal funcionario de escalas sanitarias. Apuntar que as súas funcións son administrativas, non asistenciais.

E un ano máis, en ningunha das tres reunións tivemos algunha persoa que fixera de interlocutora cos sindicatos. Sanidade simplemente envía o documento e deixa a cousa en mans do DXFP, quen tampouco di moito, non sexa que en Sanidade se enfaden por meterse.

A oferta total son 12 prazas, pero repartidas de tal maneira que é imposíbel que haxa promoción interna agás nunha das escalas (e nin nesa).

O problema aquí súmase ao feito de que van xa outras dúas OEPs (anos 2018 e 2019), integramente sen executar, e no Decreto que nos presentan non prevén a posibilidade de acumular as prazas. 

Fixándonos na escala de Farmacéutico/a Inspector, por poñer un exemplo: 8 prazas do 2018 + 3 do 2019 + 1 ridícula praza do 2020. Total, poderían acumular e convocar 12 prazas xuntas, e aplicarlle a ese número unha porcentaxe de promoción interna. 

Nada, que ninguén resposta nin á CIG (que vota en contra) nin aos demais sindicatos (que se absteñen).

A bandazos cos procesos selectivos

Outra das demandas da CIG é que se deixen de andar a bandazos e se senten a negociar criterios racionais nos procesos selectivos. 

Non pode ser que procesos similares do mesmo subgrupo teñan tipos de exames e cantidade de temario tan diferentes entre o negociado un día e o negociado un mes máis tarde. Ou algún caso en que ao persoal subalterno se lle esixía máis coñecemento en procedemento administrativo que ao persoal dunha escala do subgrupo A1. Ou promocións internas moito máis difíciles que o acceso libre. Ou subgrupos inferiores con máis exercicios que subgrupos superiores..

Ao director xeral de Función Pública (e compañía), importalle un pito esta reclamación da CIG.

O ritmo na execución das ofertas

Simplemente inaceptable que escalas ofertadas no 2015 elixan destino no 2020. E por riba ese destino é provisional, porque non hai concurso de traslados. Esta oferta se suma ás tres anteriores, que ainda teñen bastante sen executar. Nin tan sequera está rematada a OEP do 2017.

Anunciar ofertas de emprego é de balde e unha medida de cara á galería se non se executan.

Función Pública ten que poñerse as pilas e axilizar tanto os procesos selectivos como os concursos de traslados, de xeito que estes últimos estean resoltos a tempo para que as persoas dos procesos selectivos poidan ter un destino definitivo, e nun prazo de tempo razoable. 

Unha falsa negociación

O proceso de negociación quedouse na faciana no que respecta á CIG: mentres que algúns sindicatos amigables participaron nas xuntanzas con evidente coñecemento previo da proposta, a CIG, o sindicato maioritario na Administración Autonómica, recibiu a relación de postos o luns 30 ás 14h, para discutila co director xeral de Función Pública ao día seguinte ás 9h, e a continuación, ese mesmo día, Mesa Xeral de negociación ás 12:30, para rematar coa Comisión de Persoal ao seguinte día. É dicir, sen tempo real para difundila e recibir alegacións dos compañeiros e compañeiras.

O que votan os sindicatos

A Oferta dos postos dependentes da Dirección Xeral de Función Pública foi aprobada na Comisión de Persoal do mércores 2 co voto en contra de CIG e CSIF, e o voto a favor de CCOO e UGT. 

En canto á OEP de escalas sanitarias, a CIG votou en contra, mentres que os demais sindicatos abstivéronse.

Despois da parálise dos prazos que houbo pola declaración do primeiro estado de alarma no ano 2020 e rematado o prazo que se abreu por un período similar ao paralizado desde o 1 de xuño ao 18 de xullo rematouse o exame das solicitudes presentadas e por fin no DOG do 3 de decembro de 2020 publícanse as listaxes provisionais de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza.

As listas poden consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de <Listas de contratación>; no Servizo de Atención e Información á Cidadanía a través do teléfono 012, e nas oficinas de rexistro e atención á cidadanía da Xunta de Galiza (oficinas dos edificios administrativos da Vicepresidencia Primeira e Consellaría de Presidencia, Xustiza e Turismo).

RECLAMACIÓNS: Hai un prazo de dez (10) días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación no DOG, para presentar reclamacións perante a Comisión Permanente (Dirección Xeral da Función Pública, Consellería de Facenda e Administración Pública, Edificio Administrativo San Caetano, s/n, Santiago de Compostela).

Dende a publicación desta resolución todas as persoas solicitantes, tanto as provisionalmente admitidas como as provisionalmente excluídas poderán presentar solicitude de suspensión de chamamentos. Un modelo de solicitude pódese atopar no portal web corporativo da Xunta de Galiza.

Pese ao retraso acumulado, semella que Función Pública bota a andar o proceso de integración do CIXTEC na AMTEGA. O primeiro paso que deu foi meter no anexo V (funcionarización) da OEP 2020 aprobada hoxe, 2 de decembro, as prazas de persoal laboral do CIXTEC.

Son 78 prazas de persoal laboral, máis outras 5 de persoal funcionario que no seu día pediu excedencia e que non terían que funcionarizar. Pero para estes últimos non respostan á cuestión que puxo a CIG enriba da mesa: ese persoal funcionario non eran da escala de informática, e agora, que van facer con eles? O director de Función Pública non resposta. 

Ao tempo, achegounos o borrador do "Proxecto do decreto polo que se suprime o Centro Informático para a Xestión Tributaria, Económico-Financeira e Contable (CIXTEC)  e se modifican os estatutos da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA)".

Dispoñemos dun prazo de alegacións ata o día 9 ás 14.00 h. Teñen a intención de aprobalo en Comisión de Persoal neste mes de decembro.

 

 

Despois de terllo solicitado hai máis de 15 días, tal e como vos contamos nesta nova, Función Pública dá resposta á CIG en relación ao asunto de ampliación do goce de vacacións e asuntos persoais. En breve publicarán unha resolución na que resolven que:

 

  • Poderá autorizarse o goce das vacacións do ano 2020, ata o 31 de marzo de 2021 naqueles casos específicos de peticións de goce durante 2020 que foron denegadas expresamente cando o motivo da denegación estivera fundamentado nas necesidades da correcta prestación do servizo.

 

  • Poderá autorizarse o goce dos días por asuntos particulares ata o 31 de marzo de 2021, cando por razóns de necesidades do servizo non sexa posible gozar destes días antes de finalizar o mes de xaneiro de 2021.

 

Aviso a navegantes: ollo coa información facilitada onte por algún sindicato pois é incorrecta ao non contemplar as limitacións que establece Función Pública.

Función Pública ven de enviarnos as prazas propostas para a elección de destino do proceso selectivo de auxiliares de enfermería:

  • Orde do 18 de setembro de 2017 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de promoción interna e cambio de categoría, na categoría 003 (auxiliar de enfermaría) do grupo IV de persoal laboral fixo da Xunta de Galicia. (DOG 25.9.2017). 

Tamén nos envían as prazas para a elección de destino dos seguintes procesos selectivos de Camareiro limpiador PI e Libre - OEP 2016 - G. V Catg. 001.

  • Orde do 18 de setembro de 2017 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de promoción interna e cambio de categoría, na categoría 001 (camareiro/a-limpador/a // axudante/a cociña) do grupo V de persoal laboral fixo da Xunta de Galicia. (DOG 25.9.2017)

  • Orde do 1 de marzo de 2018 pola que se convoca o proceso selectivo para o ingreso pola quenda de acceso libre na categoría 001 (camareiro/a-limpador/a//axudante/a cociña) do grupo V de persoal laboral fixo da Xunta d e Galicia. (DOG 7.3.2018)

PRAZO ALEGACIÓNS: 10 días

No DOG do 1 de decembro publícase o Decreto que regula a estrutura orgánica da Consellería de Cultura, Educación e Universidade e pode comprobarse que o Servizo de Prevención de Riscos Laborais desaparece da estructura da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, que ata a data dependendía da Subdirección Xeral de Recursos Educativos Complementarios, que tamén desaparece.

Con esta modificación a prevención dos riscos do persoal desta Consellería pasa a ser unha simple función da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, quedando novamente claro que á Consellería de Educación non lle preocupa a saúde nin a protección do seu persoal.

Sorprende tamén que se tome esta decisión xusto cando A Inspección de Traballo confirma irregularidades na protección da saúde fronte ao Covid-19 nos centros educativos a raíz da denuncia presentada por parte da CIG.

Os Servizos de Prevención de Riscos na Administración da Xunta réxense polo estipulado no Decreto 204/1997 que na súa disposición adicional 1º indica expresamente que a Consellería de Educación, ten que crear e regular o seu propio servizo de riscos laborais. Ata o de agora este Servizo, que fan desaparecer, non funcionaba correctamente xa que non ó noso entender non estaba dotado de persoal suficiente.

A CIG solicita que se rectifique esta decisión e que, cumprindo co establecido no Decreto polo que se crea o Servizo de Prevención de Riscos Laborais para o persoal ó servizo da Administración da Xunta de Galicia, se recupere o da Consellería de Educación e se dote dos medios humanos e materiais necesarios para realiza-las actividades preventivas e garantir a protección da seguridade e a saúde do seu persoal.

1. Proposta de modificación estatutos do Consorcio Galego de Servizos da Igualdade e Benestar, para a continuidade de actuacións do acordo entre a Xunta de Galiza e as organizacións sindicais para a integración do persoal do Consorcio Galego no convenio colectivo único do persoal laboral da Xunta de Galiza.

A CIG vota a favor desta modificación estatutaria que obrigará a que os procesos selectivos e as listas de agarda sexan convocados e xestionados pola Dirección Xeral da Función Pública da Xunta de Galiza.

2. Proposta de acordo polo que se aproba un plan de carácter temporal en materia de persoal para aplicar as actuacións para evitar a propagación dun abrocho de covid-19 previstas no protocolo conxunto da Consellaría de Sanidade e da Consellaría de Política Social para facer fronte á crise sanitaria provocada polo virus sars cov-2 nos centros residenciais de persoas maiores e noutros centros sociosanitarios da comunidade autónoma de Galiza.

A CIG recoñece que tanto a Consellaría de Política Social como Facenda aceptaron importantes alegacións que achegamos tanto na mesa previa como na mesa xeral e que se substancia no seu carácter voluntario e no incremento de ata case 300€ mensuais do complemento de singularidade por responsabilidade.

Aínda así, a CIG votou en contra xa que non podemos facilitar que se detraian efectivos das residencias públicas para superar as deficiencias das privadas que só buscan a maximización dos seus beneficios en detrimento dos coidados aos nosos maiores.

3. Solicitude adhesión do sindicato SEPGA ao Acordo para a ordenación e mellora da prestación de Servizos Veterinarios no ámbito da Xunta de Galiza.

A CIG vota en contra xa que esta organización sindical non está lexitimada ao ter unha representación insuficiente que lle impide formar parte da Mesa Xeral da cal se deriva o Acordo dos Servizos Veterinarios. Ademais, salientamos aquí a teima da Administración de querer colar a este sindicato amarelo nos foros de negociación sen estar lexitimado.

O director xeral de Función Pública non posibilitou os rogos e preguntas que quedarán para a vindeira mesa xeral convocada para o 01/12/20, e concretou as seguintes cuestións:

a) Vacacións e asuntos persoais: están a estudar a solicitude da CIG de poder desfrutar das vacacións e AP´s do 2020 máis aló do 31 de xaneiro.

b) Decreto de Oferta de Emprego Público 2020, irá para a mesa xeral deste martes, 1 de decembro.

c) Oferta de Emprego Público 2021, se negociará ao longo do 1º trimestre do vindeiro ano.

d) No foro da Comisión de Coordinación de Emprego Público, a Xunta propón a modificación do EBEP para que nas vindeiras OEP´s se poidan incluír tódalas vacantes, incluídas as xubilacións, sen que computen na taxa de reposición. E adicionalmente que se poida incluír ata o 80% das prazas das que se teña previsión de quedar vacantes por xubilación no seguinte ano, co fin de que cos aprobados dos procesos selectivos se poidan cubrir ditas prazas. O que non pediron mentres gobernaba o PP o piden agora.

e) En breve se publicará a nova regulación sobre o teletraballo.

f) Procesos selectivos: os xa iniciados se retomarán pasado o mes de febreiro. Na proposta de modificación da Lei de emprego público se contempla a posibilidade de realizar exames en varias sedes e varias quendas ou días.

Á Comisión de Persoal do venres se nos trouxo un punto sobre a posibilidade de adhesión ao acordo de veterinarios do sindicato SEPGA.

Dende a Administración levan querendo introducir a este sindicato amarelo nos foros e mesas de negociación dende hai un tempo, a pesar de non ter representación suficiente para poder facelo.

No caso do acordo de veterinarios, este é un acordo derivado dunha negociación na Mesa Xeral de Empregados Públicos que afecta a persoal funcionario e laboral, onde o SEPGA non obtivo representación. Para o director xeral de Función Pública iso da igual e no canto de inadmitir a petición do SEPGA a trae a esta Comisión de Persoal.

Unha semana antes, tamén a instancias de Función Pública, o AGADIC nos convoca para negociar unhas modificacións na RPT que afectan a persoal funcionario e laboral (unha creación de posto de funcionario financiada coa amortización dun posto de laboral). E convocan a SEPGA, dicíndonos por escrito o director do AGADIC que “...é obvia a concorrencia de intereses definidos no ámbito dos estatutos desa organización sindical que son públicos e que foron consultados.”

O que obvia o director do AGADIC é que non se trata do que digan os estatutos do SEPGA, senón do que dixo o persoal empregado público a través dos procesos electorais de eleccións sindicais, onde dos 15 membros da Mesa Xeral de negociación o SEPGA ten CERO representantes.

Pretenden perverter o principio democrático e darlle a un sindicato afín unha representación que as urnas lle negaron.

A posteriori o director xeral de Función Pública emitiu un informe que, sen rubor e indo en dirección contraria á xurisprudencia, xustifica que SEPGA sen votos suficientes pode negociar as condicións de traballo do persoal empregado público.

O Tribunal Supremo na STS 111/2018 deixa claro que para poder negociar cuestións relativas a persoal funcionario e laboral hai que ter representación suficiente nos dous ámbitos, cousa que SEPGA non ten, é que o ter unha representatividade superior ao 10% no ámbito de funcionarios non o lexitima a estar presente en todos os foros onde se traten cuestións relativas a funcionarios.

Pero a empresa segue empeñada en meter ao seu sindicato amarelo con calzador nas negociacións para que apoie á patronal. Nos reservamos as accións a emprender para frear algo que ten todos os indicios de constituír prevaricación.

De conformidade co artigo 6.2 do Decreto 37/2006, do 2 de marzo, polo que se regula o nomeamento de persoal interino para o desempeño con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza, no DOG do 25/11/2020 publícanse as listas provisiionais das seguintes categorías:

  • GRUPO I, CATEGORÍA 2 (Titulado superior médico e outras)
  • GRUPO II, CATEGORÍA 2 (ATS e outras)
  • GRUPO IV, CATEGORÍA 3 (Auxiliar de Clínica e outras)

As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, no teléfono de atención á cidadanía 012, e nas oficinas de rexistro e atención á cidadanía da Xunta de Galiza.

As persoas interesadas teñen un prazo de 10 dias hábiles a partir da publicación no DOG para RECLAMAR. As reclamacións acompañaranse da documentación precisa para enmendar a causa de exclusión, de ser o caso.

A partir da publicación desta resolución no DOG, tanto as persoas solicitantes admitidas como as excluídas, poderán presentar SOLICITUDE DE SUSPENSIÓN DE CHAMAMENTOS, de conformidade co establecido no artigo 15.2 do Decreto 37/2006.

Outras novas recentes

Mércores, 07 Mai 2025

Concurso de traslados de defensa contra incendios forestais: modificación do prazo de presentación de solicitudes e méritos

No DOG do 07/05/2025 publican a RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se modifica a Resolución do 28 de xaneiro de 2025 pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento de xustificación da posesión de méritos e requisitos do...
Luns, 12 Mai 2025

Proceso selectivo C1-escala operativa Gardacostas, especialidades de patrón e mecánico (CP 14/05/25)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocou Comisión de Persoal para o vindeiro mércores, 14 de maio, co seguinte punto na orde do día: proposta de convocatoria de proceso selectivo mediante o sistema de oposición para o ingreso polas quendas de acceso libre e promoción interna, nas especialidades de patrón e mecánico da escala operativa do...
Luns, 12 Mai 2025

Borrador para a revisión de acordo do persoal veterinario

Dende a vicesacretaría xeral da Consellería de Sanidade veñen de convocarnos ás catro organización sindicais asinantes do acordo para a ordenación e mellora da prestación de servizos veterinarios oficiais no ámbito da Xunta de Galicia a unha xuntanza previa o vindeiro venres día 16 de maio sobre a proposta de modificación do dito acordo para súa negociación. Para iso...