Novas por contido

A Dirección Xeral de Recursos Humanos da Consellería de Sanidade convocou ás organizacións sindicais a unha xuntanza para discutir o venres 22 de xullo a súa proposta de Relación de Postos de Traballo. A proposta é ampla, afecta a moitos servizos e centros de destino.

Nun primeiro vistazo moi rápido podemos observar que recupera parte do que contiña a proposta de modificación da RPT que xa discutiramos fai un ano (24/07/2015) e que ficou inconclusa.

A CIG está a túa disposición se queres indicarnos algo. Contactar coa CIG.

Outras novas recentes

Luns, 03 Febreiro 2025

Concurso específico, destrución de postos en Educación… e moitas PREGUNTAS SEN RESPOSTA (31/01/25)

O venres 31 de xaneiro asistimos a dúas mesas de negociación nas que se trataron os seguintes asuntos: o modelo de concurso específico, a RPT de Educación e a RPT por sentenza xudicial.  Na rolda aberta de intervencións fixemos moitas preguntas sobre concursos de traslados, procesos selectivos, carreira profesional, e moito máis. Porén, a directora xeral de Emprego Público,...
Martes, 04 Febreiro 2025

Campaña da vixilancia periódica da saúde para o ano 2025 no ámbito da Administración xeral da Xunta de Galiza

No DOG do 04/02/2025 publican a RESOLUCIÓN do 14 de xaneiro de 2025, da Secretaría Xeral Técnica da Consellaría de Presidencia, Xustiza e Deportes, pola que se dá publicidade á campaña da vixilancia periódica da saúde para o ano 2025 no ámbito da Administración xeral da Xunta de Galiza. É aplicable a todos/as os/as traballadores/as da Administración xeral da Xunta de...
Martes, 04 Febreiro 2025

Convocatoria probas físicas e visuais para as listas de contratación persoal laboral SPIF

Hoxe, día 04 de febreiro de 2025 sae publicado no DOG a Resolución do 28 de xaneiro de 2025, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería do Medio Rural pola que se publican os aspirantes que deberán realizar as probas físicas e visuais dos integrantes das listas reguladas polo Decreto 37/2006, do 2 de marzo, correspondentes a determinadas categorías do servizo de prevención...