Novas por contido

O 14 de decembro de 2010 realizouse unha nova xuntanza da Comisión Técnica de Procesos Selectivos. Nesta sesión, a Administración presentou unha proposta de instrucións que continúa a ser insuficiente para a CIG-Autonómica.

Entre as novidades desta proposta está a implicación da Comisión Técnica na toma de decisións sobre o sistema de fotocopiado de exames. Continúan a ser insuficientes, no entanto, os cambios no que atinxe ao funcionamento colexiado dos tribunais e sobre o método de escolla das preguntas en cuestionarios de preguntas con respostas alternativas.

A Administración anunciou que teñen intención de publicar as instrucións con rango regulamentario de Orde, co fin de que sexa de aplicación a todos os procesos selectivos.

Por outro lado, desde a CIG-Autonómica entendemos que para alcanzar unha mellora real do sistema de procesos selectivos é necesario tratar o sistema de designación dos membros dos tribunais, e demandamos da Administración que se revise a actual normativa neste punto.

Para descargar a proposta de instrucións presentada pola Administración, premer aquí.

Outras novas recentes

Venres, 09 Mai 2025

Reunión do CSSL de Incendios

O día 6 de maio de 2025 tivo lugar a reunión. 1.- Lectura e aprobación, se procede, da acta da reunión anterior.A acta non se aproba. 2.- Accidente na queima prescrita con data 31 de marzo de 2025 na provincia de Ourense.Dende a CIG xa nos puxemos en contacto co traballador en repetidas ocasións e dentro da situación que puido ser está relativamente ben, iso e o mais...
Mércores, 07 Mai 2025

Concurso de traslados de defensa contra incendios forestais: modificación do prazo de presentación de solicitudes e méritos

No DOG do 07/05/2025 publican a RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se modifica a Resolución do 28 de xaneiro de 2025 pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento de xustificación da posesión de méritos e requisitos do...
Martes, 13 Mai 2025

Situación do Teletraballo na nosa Administración: que está a suceder?

O teletraballo é unha modalidade de prestación de servizos que compre manter na nosa Administración, resultado da negociación colectiva na que se acadou o Acordo coa CIG en decembro de 2020. O obxectivo foi substituír ao “teletraballo da Covid” e que tivera a maior vocación de permanencia posible e, deste xeito quedou regulado na Orde do 14 decembro de 2020 pola que se...