Novas por contido

Na reunión de 29/07/2010 da Comisión Técnica para a Mellora dos Procesos Selectivos, a Dirección Xeral da Función Pública achegou ás organizacións sindicais, como documento de traballo, unha proposta para reformar as instrucións de funcionamento dos tribunais.

A proposta de Función Pública inclúe fundamentalmente en certas melloras a nivel organizativo nos procesos selectivos, perfilando as obrigas dos presidentes dos tribunais e engadindo referencias expresas á incorporación de sistemas de videovixilancia, así como un novo protocolo para o fotocopiado dos cuestionarios.

Na reunión, Función Pública prantexou ás organizacións sindicais a posibilidade de crear unha Subcomisión para o estudo e preparación das bases das convocatorias e de programas dos procesos selectivos, retirándose a proposta por non se concretar ningún acordo ao respecto. Por outro lado, a proposta de Función Pública xa prevé a creación dunha Comisión de Seguimento , Control e Mellora dos Procesos Selectivos, con capacidade para interpretar as instrucións de funcionamento dos tribunais, así como para o estudo e proposta de bases xerais ás distintas convocatorias de procesos selectivos.

Na xuntanza aludiuse tamén á colaboración da EGAP, asegurando os seus representantes que están a traballar con urxencia na elaboración dos temarios, pero insistindo en que estes non poderán ter carácter oficial.

Para alén das cuestións organizativas, a propostas da Administración continúan sen dar resposta a outras demandas da CIG-Autonómica a nivel da composición dos tribunais, como a exclusión do persoal de libre designación ou a eliminación de que o persoal dos grupos inferiores poida ser membro de tribunais cando teña a titulación correspondente. Os representes da Administración rexeitaron a presenza de representes sindicais nos tribunais, aínda que están abertos a tratar o sistema de designación dos tribunais, logo de que se madure a reforma das instrucións de funcionamento.


Outras novas recentes

Xoves, 18 Decembro 2025

A Xunta dilapida máis de 1 millón de euros en gratificacións opacas no dispositivo contra os lumes

A CIG-Administración Autonómica denuncia que o 9 de decembro o Consello da Xunta de Galiza aprobou unha partida orzamentaria de 1.012.958,53 euros destinada ao pagamento de gratificacións extraordinarias e horas extra a parte do persoal do dispositivo de extinción de incendios forestais —persoal técnico, axentes ambientais e bombeiras forestais—, sen negociación coa...
Luns, 22 Decembro 2025

RPT da APLU, OEP e convocatoria de proceso selectivo de escalas sanitarias-Lei 17/89, pago de atrasos e carreira (en CP 18/12/25)

Na Comisión de Persoal (CP) do xoves 18 de decembro, quedaron aprobadas: 1) modificación da RPT da APLU, 2) Oferta de Emprego Público do ano 2025 das escalas sanitarias, 3) convocatoria de proceso selectivo de escalas sanitarias. RPT DA APLU CIG rexeita o incremento do complemento específico dos postos das asesorías xurídicas aprobado no Parlamento de Galiza, por non ter...
Xoves, 18 Decembro 2025

Listas de substitucións definitivas nas que se incorporan persoas incluídas nas listas do Consorcio

No DOG do 18/12/2025 publican a RESOLUCIÓN do 10 de decembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas definitivas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza, nas cales se incorporan as solicitudes presentadas no...