Novas por contido

Achegounos a consellaría a documentación para a xuntanza que terá lugar o 15 de xuño para tratar a modificación  da RPT de Sanidade e Sergas. Aparecen cambios de nome das subdireccións xerais e das xefaturas de servizo e algunha supresión (coma na Dirección Xeral de RRHH) que se adaptan ao novo Decreto de estrutura orgánica.

Os postos que se amortizan a maioría son vacantes ou que pasaron a persoal estatutario e algunha vacante das direccións provinciais do Sergas que se van a suprimir próximamente debido á creación das Áreas de xestión integrada (a xestión vai ser por áreas sanitarias, 11 en total, cunha xestión única para atención primaria e especializada).

A creación de novos postos débese sobre todo a sentenzas recoñecendo a condición de laboral indefinido.

A proposta da consellaría tamén pretende engadir a titulación de licencitaura en dereito para postos das Xefaturas Territoriais: e non só para os Servizos de Xestión, senón tamén para os postos base A1.

Podedes achegarnos as vosas consideracións ao noso enderezo de correo electrónico autonomica@cigadmon.gal

Descarga a documentación da proposta

Outras novas recentes

Luns, 12 Mai 2025

Rebaixas nos dereitos de xubilación anticipada do persoal bombeiro forestal

Mediante a modificación do Real Decreto 383/2008 o Goberno pretende reducir os dereitos de xubilación do persoal bombeiro forestal establecendo límites a aplicación dos coeficientes redutores. O proxecto de modificación do Real Decreto 283/2008 pretende rebaixar e escalar os dereitos de xubilación anticipada incluídos na Lei 5/2024, do 8 de novembro, básica de bombeiros...
Venres, 09 Mai 2025

Concurso ordinario escalas enxeñeiros, enxeñeiros técnicos, arquitectos técnicos e ciencias

Dende a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal veñen de comunicarnos que, o vindeiro día 12 de maio, luns publicarase no Diario Oficial de Galicia a Resolución pola que se farán públicas as puntuacións provisionais das persoas participantes admitidas no concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de...
Martes, 13 Mai 2025

Situación do Teletraballo na nosa Administración: que está a suceder?

O teletraballo é unha modalidade de prestación de servizos que compre manter na nosa Administración, resultado da negociación colectiva na que se acadou o Acordo coa CIG en decembro de 2020. O obxectivo foi substituír ao “teletraballo da Covid” e que tivera a maior vocación de permanencia posible e, deste xeito quedou regulado na Orde do 14 decembro de 2020 pola que se...