Novas por contido

A consellería de Cultura non está a dar ultimamente boas novas, a maiores de levar varios anos coa RPT a voltas, crear unha estrutura orgánica penosa, ven agora con unha externalización escandalosa.

O caso é que a Comisión de Patrimonio histórico é o organismo encargado, entre outras, de elaborar os expedientes arqueolóxicos referidos a todas as obras que se fan nos Camiños de Santiago. Sempre houbo escaseza de persoal arqueólogo, e agora co incremento exponencial dos informes, a cousa está “que bota por fora”.

E que fai a Administración con esta carga de traballo? Contrata persoal? non ; crea prazas? tampouco. Sácase da manga en xullo do ano pasado unha encomenda de xestión coa empresa Tragsatec que volta a renovar este luns (DOG do 25 de marzo), e damos carta de natureza a unha externalización de traballo técnico cos seguintes problemas:

- Dubidamos da legalidade da asignación fora da esfera funcionarial da elaboración de informes que dan lugar a sancións, autorizacións, etc. Faremos a oportuna consulta xurídica para impugar esta encomenda.

- Incúmprese toda a normativa de protección de datos, pois os expedientes son sacados fora da consellería nunha furgoneta e levados ao Polígono do Tambre. Como se custodian eses expedientes?

- A encomenda de 2018 rematou en decembro a de 2019; comezou de novo o 1 de marzo, pero sabemos que nestes dous meses seguiuse enviando expedientes. Como se pagaron? Existe unha caixa B na Administración?

- A empresa Tragsatec non conta entre os seus fins(*) coa elaboración de informes técnicos de contido cultural, e por suposto non conta con persoal arqueólogo, así contrata a través de Infojobs a persoal arqueólogo que teñen que facer os informes a modo “churro rápido” pois hai que cumplir obxectivos. Por suposto os informes teñen que ser corrixidos e validados despois polos técnicos da Administración, convertindo todo nun sinsentido aparte dun malgasto.

*Ley de contratos: Disposicion adicional vigesimo cuarta:
1. La «Empresa de Transformación Agraria, S. A., S. M. E., M. P.» (TRAGSA), y su filial «Tecnologías y Servicios Agrarios, S. A., S. M. E., M. P.» (TRAGSATEC), tienen por función entre otras, la prestación de servicios esenciales en materia de desarrollo rural, conservación del medioambiente, adaptación y mantenimiento de aplicaciones informáticas, control sanitario animal, atención a emergencias, y otros ámbitos conexos, con arreglo a lo establecido en esta disposición.

- Existe unha lista de contratación da Administración de persoal arqueólogo con 118 persoas, agora que lles decimos a esa xente? Esto é unha fraude ás súas expectativas, e unha estafa pois non nos olvidemos de que pagaron por unhas listas que son ninguneadas pola propia Xunta.

- Coas dúas encomendas que levan, van gastados máis de 350.000 euros; non daba para crear varias prazas de arqueólogos? Que pasa nesta Xunta de Galicia? É mellor gastar 10 no capítulo VI que cinco no capítulo I.

En fín nesta Administración de carácter neoliberal, se o importante é externalizar, pois externalicemos tamén os cargos da Directora Xeral e do Secretario Xeral, contratamos por Infojobs e seguro que aforramos!!!!

Máis alá da chanza, facemos unha chamada ao Conselleiro de cultua (por certo licenciado en Xeografía e Historia) para que deixe de pensar tanto no Xacobeo e organice algo máis o seu departamento.

Outras novas recentes

Luns, 18 Novembro 2024

Posicionamento da CIG en relación aos méritos nas listas de persoal funcionario do SPIF

Como xa manifestamos na Comisión de Listas a CIG está conforme coa apertura de listas para as escalas de persoal funcionario do SPIF. Pero entendemos que os méritos de tempo traballado como persoal laboral non deben ser tidos en conta por tratarse de escalas con diferentes requisitos de acceso e diferentes titulacións. Iso foi o manifestado na comisión celebrada o 19 de...
Venres, 15 Novembro 2024

A Xanela. Boletín especial de centros de ensino. Outubro/2024

Pomos a túa disposición este boletín especial dirixido ao persoal de administración e servizos nos centros de ensino. Descargar Facemos un repaso pola situación das diferentes escalas e categorías do persoal funcionario e laboral que traballa neses centros. Cada quen fala da feira como lle vai nela Prevención de riscos laborais nos centros de ensino. Roupa e calzado de...
Luns, 18 Novembro 2024

RPT de Política Social e Igualdade (proposta para 20/11/24)

A Consellería de Política Social e Igualdade convocounos a unha xuntanza para o día 20 de novembro, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Se é do teu interese, aquí tes a súa proposta: descargar. Para achegarnos o que consideres, podes contactar coa CIG