Novas por contido

Achegamos unha relación de diferentes instrucións e protocolos de actuación ante o COVID-19, xerados por diferentes departamentos da Xunta de Galiza. Inclúe instrucións xenéricas, e outras que van destinada ao persoal da Adminsitración, e tamén por consellerías.

Instrucións xerais

Política Social

Medio Ambiente, Territorio e vivenda

  • Protocolo nos centros dependentes da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda.
  • Anexo I. Relación de teléfones e correos electrónicos para a atención aos administrados. Descargar
  • Anexo II. Medidas preventivas a aplicar ao persoal que desempeña funcións de carácter esencial en edificios e instalacións administrativas. Descargar.
  • Anexo III. Protocolo de limpeza de vehículos compartidos polo persoal nos distritos medioambientais e centros de recuperación de fauna. Descargar.
  • Anexo IV. Protocolo de actuación de inspectores ambientais. Descargar.
  • Establecemento das funcións de carácter esencial do persoal de Gardería Forestal e Ambiental e persoal destinados nos Centros de Recuperación de Fauna e Centros Ictioxénicos.. Descargar.

Infraestruturas e mobilidade

Educación

Medio Rural

Outras novas recentes

Venres, 19 Xullo 2024

Carreira profesional de persoal laboral e funcionario (graos I e II): requirimentos de emenda de documentación

No DOG do 19/07/2024 publican: - RESOLUCIÓN do 5 de xullo de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se publican os requirimentos de emenda de documentación das solicitudes presentadas ao abeiro da Orde do 29 de decembro de 2023 pola que se publica o Acordo entre a Xunta de Galiza e as organizacións sindicais CC.OO. e UGT polo que...
Mércores, 24 Xullo 2024

Valoración do tempo de inactividade do persoal fixo descontinuo

O pasado 18 de xullo tivemos unha xuntanza con Función Pública por mor dos procesos selectivos de estabilización. Desta xuntanza que tivo carácter meramente informativo, podemos salientar as seguintes cuestións: - Función Pública vai valorar o tempo de inactividade do persoal fixo descontinuo por mor da xurisprudencia do Tribunal Supremo. - Segundo o seu criterio non teñen...
Luns, 22 Xullo 2024

Asinado o Acordo de condicións laborais do persoal do Servizo de Prevención de Incendios Forestais (SPIF)

O Acordo de condicións laborais do persoal do SPIF asinouse este luns 22 de xullo Dende o ano 2018 na CIG levamos demandando que a organización e condicións laborais do persoal do SPIF tiñan que ser obxecto dunha nova regulación, adaptada á evolución na tipoloxía dos lumes e á multiemerxencia no medio natural e rural. Traballo nos costou, mobilizacións incluídas, que a...