Novas por contido

O director xeral de Orzamentos e Financiamento Autonómico expuxo na Mesa Xeral de Empregadas Públicas a materia relativa ao persoal incluída no Anteproxecto de Lei de orzamentos para 2025

O director xeral aclarou que o comezo do orzamento data de xullo de 2024 coa aprobación do teito de gasto, o cal contempla un incremento dos recursos públicos dun 3.2%. 

Outra información que facilitou foi que as previsións de incrementos salariais van estar incluídas nun fondo retributivo, no art. 18 dentro da Lei de orzamentos, para poder facer fronte aos posíbeis incrementos derivados das medidas salariais. A disposición adicional 8ª é a que habilita ao pagamento unha vez autorizado. Prevé que no mes seguinte se fará efectivo o cumprimento da disposición, nos mesmos termos que o ano 2024.

Tamén enumerou moi brevemente as principais medidas para 2025 en materia de persoal contempladas nos orzamentos, dando varias porcentaxes e cifras de gasto en relación coas medidas máis destacadas:

PRINCIPAIS MEDIDAS ESTABLECIDAS NOS ORZAMENTOS PARA 2025

1 PERSOAL EMPREGADO PÚBLICO DA ADMINISTRACIÓN XERAL DA XUNTA

  • ACORDO MARCO PARA A ADMINISTRACIÓN DO S. XXI
  • Finalizaba en 2024, ao establecer unha parte variábel nas retribucións condicionada ao cumprimento de que o IPC no período 2022-24, de forma acumulada, superara o incremento salarial fixo
  • Establecía un incremento do 0.5%, a aplicar en 2025, con efectos retroactivos dende o 1 de xaneiro de 2024
  • As previsións de incremento salarial van estar incluídas no art. 18 da Lei de orzamentos.
  • GRAOS II E III DA CARREIRA PROFESIONAL/COMPLEMENTO DE DESEMPEÑO 
  • Custo total de 11M€ 
  • No 2025 confírmase o incremento do segundo tramo de carreira (66% do grao II), e está previsto o recoñecemento do grao III da carreira. 

 2 ÁMBITO SANITARIO

  • APLICACIÓN DO ACORDO DA MESA SECTORIAL DO 20 DE ABRIL 
  • Custo total de 18M€
  • Redución progresiva das horas de traballo
  • Creación de 523 novas prazas
  • PLAN DE ESTABILIZACIÓN DO PERSOAL
  • Custo total de 28M€
  • Incremento de prazas de formación: creación nos últimos 5 anos de 623 prazas MIR e EIR 
  • Posta en funcionamento do centro de protonterapia 

3 ÁMBITO DOS SERVIZOS SOCIAIS

  • IMPLANTACIÓN DO PLAN DE REFORZO DOS EQUIPOS DE VALORACIÓN E ORIENTACIÓN - EVOS
  • APLICACIÓN DO ACORDO DAS CONDICIÓNS DE TRABALLO DO PERSOAL DOS CENTROS PROPIOS DA CONSELLARÍA DE POLÍTICA SOCIAL
  • Compensacións por traballos en domingos e festivos
  • CREACIÓN NO CONSORCIO DE 33 NOVAS PRAZAS

4 ÁMBITO EDUCATIVO

  • APLICACIÓN DO ACORDO DA CONSELLARÍA DE EDUCACIÓN COAS PRINCIPAIS ORGANIZACIÓNS SINDICAIS DE 12 DE OUTUBRO DE 2023
  • Actualización de complementos retributivos
  • Creación de 83 novos postos como consecuencia do Plan Mega

5 ÁMBITO DE XUSTIZA

  •  CUSTOS DERIVADOS DO RECOÑECEMENTO DA CARREIRA PROFESIONAL

6 CONSELLARÍA DO MEDIO AMBIENTE

  • ESTABILIZACIÓN DE PARTE DO PERSOAL QUE ATÉ AGORA ESTABA TRABALLANDO NO PLAN EÓLICO
  •  Consolidación do 15% deste persoal como parte da estrutura 

7 CONSELLARÍA DO MEDIO RURAL

  • ACORDO DAS CONDICIÓNS DO PERSOAL DO SPIF
  • Compensacións por traballar en domingos e festivos
  • ACORDO DO PERSOAL FIXO DESCONTÍNUO
  • Incremento do período de contratación de 6 a 9 meses
  • En 2024 pasa a 7 meses
  • En 2025 para a  8 meses

Dende a CIG presentamos unha enérxica queixa, dado que consideramos totalmente inaceptábel a mala fe negocial amosada por Emprego Público, dado que non puidemos ver a documentación da xuntanza, por sernos facilitada por email pouco antes do comezo da reunión. 

Imos formular as nosas alegacións por escrito, e tomar as medidas que consideremos oportunas ante a AUSENCIA DE NEGOCIACIÓN COLECTIVA E DE BOA FE NEGOCIAL.

 

 

 

Outras novas recentes

Mércores, 09 Abril 2025

As desfeitas das RPTs con Rueda: se hai que enchufar, enchúfase; se hai que axustar unha praciña, axústase!

As relacións de postos de traballo deben ser os documentos técnicos que desenvolvan as prazas e as súas características dentro dunha consellaría. Teñen que estar baseadas en datos obxectivos, en funcións a desenvolver e na formación axeitada para cada posto. Sempre foi así? Pois non. Moitas RPTs, herdadas da truculenta época Fraga, facíanse ad hoc para colocar amiguiñas e...
Luns, 14 Abril 2025

Concurso traslados arqueoloxia, restauracion, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos, nautico-pesqueiras, extensión pesqueira (CP 16/...

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a unha xuntanza da Comisión de Persoal que será o mércores 16 de abril, na que se aprobarán as bases dos seguintes concursos de traslados: 1. Arqueoloxía, restauración, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos. Descargar bases e prazas. 2. Profesores/as numerarios/as e mestres de taller de...
Luns, 14 Abril 2025

Concurso de traslados de consumo

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal remitiunos a información de que o mércores 16 de abril publicarán no Diario Oficial de Galiza as seguintes resolucións para o concurso ordinario de traslados das escalas de inspección e de axentes de inspección de consumo: Relación definitiva de persoas admitidas e excluídas Puntuacións provisionais das...