Novas por contido

Froito do convenio de colaboración entre a EGAP e o ISSGA, no DOG do 16 de febreiro de 2021 publícase unha resolución da EGAP pola que se convocan cursos de prevención de riscos laborais, nivel básico, na modalidade de teleformación, para persoal empregado público, traballador por conta allea ou autónomo, empresario e persoa con inquietudes no ámbito da prevención de riscos laborais.

O prazo de presentación de solicitudes será do 17 ao 26 de febreiro de 2021 e realizarase de xeito telemático no enderezo https://egap.xunta.gal/matricula.

 

Función Pública atende parte das demandas da CIG e anuncia un serie de actuacións entre as que prioriza a RPT e unha nova OEP para o 2021

Nesta comisión de seguimento dende a CIG tratamos de dar pulo a aquelas cuestións que continúan pendentes de execución de varias cláusulas do Acordo de integración do Consorcio (listas de contratación, modificación do decreto de integración 129/2012, integración do persoal laboral fixo e temporal do Consorcio, concurso de traslados, RPT e oferta de emprego).

Así tratamos os seguintes puntos dos que solicitamos un cronograma:

1. Rematar a negociación e aprobación da RPT Consorcio: A RPT está paralizada inexplicablemente dende xuño de 2019, polo que xa temos esixido que se retome a negociación con carácter inmediato. O DXFP convoca para o luns 15 de febreiro unha mesa de traballo para sacala adiante paralelamente á OEP 2021 coa intención de aprobala en marzo. Para nós, como mínimo é necesario resolver as seguintes cuestións:

Vacantes e non vacantes identificadas (identificar os postos ocupados por indefinidas non fixas por resolución administrativa, por sentenza xudicial e por modificación contractual, persoal laboral fixo dos concellos subrogado e persoal laboral fixo do consorcio).

Resolver os conflitos de titulacións académicas, itinerancias, persoas que están fóra da súa praza por contrato, forma de provisión...etc.

2. OEP 2021: Función Pública anuncia o inicio da negociación coa intención de tela rematada en marzo cunha oferta complementaria de 273 prazas que quedaron pendentes da anterior oferta de emprego. Así ás 1.274 prazas do Consorcio que saen na OEP de 2020 habería que sumar 273 prazas á OEP de 2021 facendo un total de 1.547 entre ambas OEPs, polo que nos iriamos a practicamente o 100 % das prazas do Consorcio. Nós solicitamos que se sume un 10% máis da taxa de reposición.

Para isto é imprescindible ter coñecemento exacto e desagregado dos datos de temporalidade por grupos e categorías, é dicir ter a RPT completa. Como CIG reiteramos que o persoal indefinido non fixo por resolución administrativa ten que estar equiparado ao persoal indefinido non fixo por sentenza xudicial, de xeito que na OEP 2021 figure recollido no anexo de consolidación.

A CIG para a mesa de traballo tamén esixiu buscar solución aos problemas existentes de titulacións académicas en varias categorías. Así, solicitamos o informe da Consellería de Educación (comprometido no 2019) sobre a posible homologación de titulacións. Nese senso, no referente as titulacións de educadores/as e mestres/as de Educación Infantil, Función Pública valora como posible solución a creación na escala de dúas especialidades con funcións e titulacións distintas. Porén hai outros conflitos a tratar como poden ser as auxiliares xeriátricas e nas oficinas de I+B que non se ven recoñecidas nas escalas recollidas na LEPG.

3. Concurso de traslados do persoal fixo do Consorcio: Demandamos que se atenda o dereito do persoal laboral fixo do Consorcio a ter un concurso de traslados polo que pedimos que se negocie canto antes. Para evitar que o movemento do persoal produza despedimentos propoñemos que a toma de posesión do persoal do concurso sexa simultánea coa toma de posesión do persoal que superou o proceso selectivo. Así tampouco habería que esperar a que rematen os procesos selectivos e tardar un ano entre que se convoca o concurso e se resolve, xa que a resolución sería ao mesmo tempo. Función Pública di que o valorará.

4. Procesos selectivos: O sistema será de concurso-oposición. Dende a CIG defendemos que os procesos sexan asequibles e áxiles (cunha soa proba), con temarios reducidos elaborados pola EGAP, coa puntuación máxima na fase de concurso (40%), e cuns criterios homoxéneos co resto de procesos de estabilización e consolidación no emprego na Xunta.

Función Pública avanza que o que non vai facer vai ser duplicar procesos, polo que non van convocar procesos selectivos de categorías e escalas que estean convocadas xa nestes momentos. A intención é convocar conxuntamente prazas das OEP de 2020 e 2021. 

Outras cuestións:

• Listas de agarda: O DXFP di que están traballando tecnicamente con AMTEGA para a integración completa das escalas e categorías do Consorcio co fin de unificar as listaxes de laborais e de funcionarios de cara a poder facer os futuros chamamentos como de persoal funcionario. Comentou que isto pode levar algúns meses. Non estamos conformes co retraso e queremos que as listas se integren para rematar coa opacidade das listas do Consorcio. Recordámoslle que segundo o Acordo de integración a puntuación do tempo traballado no Consorcio é a mesma que na Xunta. Adianta que é moito o persoal afectado pola reorganización de listas e puntuacións, o que vai facer necesario establecer un prazo de alegacións.

• Equiparación salarial: con todas estas previsións para a CIG non ten sentido agardar até 2022 e solicitamos a equiparación salarial total xa.

Para finalizar o Director Xeral de Función Publica soltou un “regaliño”: unha ameaza velada de que hai postos de PSX que poderían sobrar logo de que a CIG gañase o conflito colectivo no que o Tribunal Superior de Xustiza de Galiza declarou que “os PSX teñen dereito a que só se lles encomenden funcións de limpeza, unicamente con carácter puntual, atendendo as necesidades cando sexa necesario para manter a continuidade do servizo, e sempre fóra do horario no que o centro ou unidade dispoña de servizo específico de limpeza.”, que non deixa de ser o que xa dispón o punto cuarto do acordo de creación das categorías de PSX e Xerocultor/a asinado por Función Pública e CIG, CCOO e UGT en febreiro de 2016.

Convídanos ás OOSS a que aportemos solucións: un exercicio patronal do máis retorcido. Na CIG témolo claro: que creen as prazas necesarias de limpeza e se deixen de escusas, que nos centros hai traballo abondo!

Esta é a primeira reunión da comisión de seguimento dende marzo de 2020 e parece que a solicitude da CIG fai que algo movan. Esperamos que no proceso de negociación atendan ás nosas esixencias e que non quede todo en boas palabras e que logo non se chegue a plasmar en nada. Quedan tamén algúns asuntos sen resolver.

Nós aproveitaremos o proceso de negociación da RPT para ir avanzando cousas e tendo respostas ás nosas demandas. E se non hai mostras de negociación real obraremos en consecuencia.

Xa todas sabemos como traballa o Partido Popular de Galiza, gañan eleccións dopados de orzamentos irregulares mediante diñeiro negro xestionado en caixas B. Pódeno testemuñar Naseiro, Crespo, Bárcenas..

Este diñeiro tamén permite “untar” as rotativas dos medios de comunicación, o que, combinado co férreo control dos medios públicos, facilita o lavado de cara de persoas que se nos presentan como “xestores” cando non son máis que lacaios ou mercenarios dos grandes grupos empresariais.

Agora temos no Parlamento de Galiza un claro exemplo de vantaxismo: a tramitación polo procedemento de urxencia por parte do Partido Popular da “proposición de lei de simplificación administrativa e de apoio á reactivación económica de Galiza”.

Como poden sacar beneficio os grandes grupos empresariais da parte que lle corresponda a Galiza dos 1,8 millóns de euros do plan de recuperación económica da UE pola crise da Covid 19? Doado, aproveitando o seu socio no goberno galego. Para isto só necesitan modificar as leis de protección do medio ambiente e o patrimonio e simplificar, anular ou privatizar os procedementos administrativos. E para iso nada mellor que utilizar o procedemento de urxencia para tramitar a proposición de lei e gardar para as autoemendas do PP as partes máis agresivas do texto.

Ben, o día 23 deste mes o Partido Popular de Galiza vai aprobar no Parlamento unha lei que inclúe:

  • O acurtamento dos prazos para emitir informes preceptivos.
  • Reverter a consecuencia do silencio administrativo no prazo de emisión destes informes. O silencio administrativo pasa a ser positivo.
  • A reasignación de efectivos entre as persoas empregadas públicas, a reasignación de funcións e a asignación de complementos de produtividade ou gratificacións extraordinarias.
  • A privatización da emisión destes informes.

A estes “xestores” do PP non os para nada. Xa que non é posíbel eliminar totalmente os preceptivos informes medioambientais ou patrimoniais para a execución de proxectos empresariais reducimos drasticamente os prazos para elaboralos, de xeito que sexa practicamente imposíbel facelos de forma rigorosa e rematalos en prazo. Isto, xunto co silencio positivo, permite a implantación de proxectos agresivos co medio ambiente e irrespectuosos co patrimonio. E se isto pode ser demasiado descarado tamén “adecuamos” o persoal que debe elaborar estes informes aos intereses de quen goberna: reasignamos o persoal, creamos unidades administrativas temporais e dispoñemos complementos de produtividade ou gratificacións extraordinarias. Pero, por se acaso isto non dá resultado, incluímos outra posibilidade: “solicitar informes a organismos científicos, académicos ou outros que posúan os coñecementos precisos en calquera dos procedementos de avaliación ambiental, nos casos nos que se estime necesario” (artigo 30). Ou sexa: privatizar a emisión de informes de avaliación ambiental.

Na verdade, estes dirixentes políticos da Xunta de Galiza do PP son bos xestores. O que pasa é que non para o conxunto da cidadanía, senón para os intereses duns grupos económicos que o único fin que perseguen é a consecución de beneficios económicos e que non están dispostos a respectar os procedementos administrativos nin as leis de protección da natureza e o patrimonio.

O martes 9 de febreiro participamos na Mesa Xeral de Empregados Públicos na que tratamos a orde de integración do persoal laboral fixo do CIXTEC como persoal laboral fixo da Xunta de Galiza e unha modificación da RPT de GAIN.

Ao inicio da mesa, o DXFP comunica que a Comisión de Persoal, prevista ao remate da Mesa Xeral, adíase xa que están estudando a posibilidade de simplificar o trámite para a documentación a presentar polo persoal laboral fixo do CIXTEC que opte pola integración na Admón Xeral da Xunta de Galiza.

Integración do CIXTEC: Función Pública manifesta que a orde de integración é a mesma que as dos outros entes xa integrados no pasado e que están buscando a maneira de simplificar a documentación a presentar.
A CIG segue a preguntar cal é a situación do persoal do CIXTEC que se atopa en excedencia voluntaria por incompatibilidade.
FP di que a Admón subrogouse nos dereitos e obrigas do persoal do CIXTEC pero que analizarán o caso concreto.
A CIG preguntou polos níveis de CD e CE dos postos a crear en AMTEGA para o persoal laboral fixo que se integre e, posteriormente, se funcionarice
O DXFP manifesta que están a traballar na RPT e que antes de que o persoal do CIXTEC solicite a integración xa poderían coñecer o perfil dos postos nos que se funcionarizarían.

Modificación RPT GAIN: Xa nos opuxemos no ano 2019 á creación da “Xefatura do Departamento de Coordinación do Polo Aeroespacial de Rozas”, situada en Castro de Rei (Lugo), con forma de provisión por LD, na escala de enxeñaría especialidades: industrial, telecomunicacións e camiños, canais e portos e con adscrición A11 (Xunta de Galiza, Estado e outras CC.AA.) a costa da amortización de postos de traballo realmente necesarios.

Non se entende como nestes dous anos non foi ocupado nin tan siquera en comisión de servizo co importante que era tal como manifestaron o conselleiro e propio presidente da Xunta naquel momento. Como non o dan cuberto, agora queren adaptar o posto á persoa e trasládano para Santiago de Compostela, aínda que todo o seu traballo se desenvolva en Rozas (Lugo). Na CIG opoñémonos rotundamente á manipulación interesada dos postos de traballo que, curiosamente, só se fai para os postos de estructura.

Rogos e preguntas: 

  • O DXFP informa de que conforme vaian rematando os procesos selectivos as eleccións de destino faranse de xeito telemático.
  • Respostará por escrito ás alegacións formuladas ao buzón de postos ofertados para aux. de clínica e camareiras/os limpadoras/es
  • Do buzón de postos de Aux de clínica retiran as prazas de fin de semana e incorporaron 8 postos máis. Ofertaranse 53 postos para 40 aprobados.
  • Do buzón de camareiras/os limpadoras/es retiraron 13 postos de fin de semana e os postos de fixos discontínuos, resultando 162 postos para 125 aprobados.
  • FP dí que están traballando na RPT da Admón Xeral e Social para a funcionarización, prevendo tanto os postos do persoal laboral fixo como os do persoal temporal.
  • Están a traballar tamén na RPT do Consorcio e na RPT de AMTEGA para a incorporación do persoal do CIXTEC. Non ofrece prazos concretos.

A CIG pregunta por:

  • Carreira profesional, tanto o que se refiere a convocatoria para o grao II como a negociación da carreira ordinaria: Función Pública resposta que será posiblemente neste mes de febreiro.
  • Concurso de traslados de persoal veterinario e finanzas: respostan que o teñen bastante avanzado.
  • Concurso de corpos especiais: Pedimos a negociación das bases de xeito inmediato. Non respostan.
  • Concurso traslados persoal laboral: Pedimos concurso previo á funcionarización. Sen resposta.
  • Negociación dun acordo das condicións de traballo para todo o persoal das Illas Atlánticas e que nos convoquen de inmediato: Non temos resposta.
  • OEP 2021: Pedimos datos da temporalidade na Xunta, desagregado por categorías, escalas, corpos...(consolidación, estabilización e libre) e, expresamente, pedimos a inclusión na consolidación dos postos catalogados como indefinidos non fixos por resolución administrativa do Consorcio Galego de Igualdade e Benestar.
    FP resposta que semestralmente é publicada a temporalidade nas administración públicas, sendo a galega a que ten unha porcentaxe máis baixa e que a OEP será negociada neste trimestre.
  • Rexeitamos a autoemenda do grupo parlamentar do PP para a modificación da LEPG: Esta autoemenda obvia a negociación de cuestións que afectan ao persoal empregado público. Instamos a retirada da mesma e a convocatoria de Mesa Xeral para a súa negociación. A autoemenda do PP contempla trienios para o persoal dos entes instrumentais que se integran na Xunta, a autorización para as entidades privadas a colaborar nos trámites administrativos da Lei de simplificación e reactivación económica así como a mobilidade forzosa do persoal da Admón da Xunta. Tamén se ven afectados os requisitos para o acceso á segunda actividade dos bombeiros forestais e restante persoal do SPDCIF.
    Función Pública limítase a respostar que haberá unha transaccional na que se recollerá que os traslados de persoal serán voluntarios.

 

 

No BOE do 5 de febreiro vén de publicarse o Plan de Formación 2021 do Instituto Nacional de Administración Pública (INAP), o réxime xeral de convocatorias de accións formativas para 2021 e a convocatoria de determinadas actividades formativas do programa de desenvolvemento profesional contínuo.

Os destinatarios/as son os empregados públicos que presten servizos a través dunha relación de carácter funcionarial, laboral u estaturario no ámbito da Administración Xeral do Estado, dos órganos constitucionais, da Administración de Xustiza, das Administracións e órganos estatutarios das Comunidades Autónomas, das Cidades con Estatuto de Autonomía de Ceuta e Melilla e da Administración Local, así como o persoal de administración e servizos das Universidades públicas e o persoal funcionario ao servizo da Sociedade Estatal Correos e Telégrafos.

Quen desexe participar deberá cumplimentar a correspondente solicitude electrónica, á que se poderá acceder a través do enderezo http://buscadorcursos.inap.es/.

O prazo de presentación de solicitudes para a convocatoria de actividades formativas que se desenvolverán durante o primeiro semestre de 2021 será de dez días hábiles , contado a partires do día seguinte á publicación da resolución no BOE.

Dende a CIG seguimos a esixir protección e seguridade para o persoal de Política Social.

- Petición da Covid-19 como Enfermidade Profesional para todo o persoal: Ante a publicación do RDL 3/2021, do 2 de febreiro que recolle medidas relacionadas coa consideración da Covid-19 como enfermidade profesional, a CIG demanda á Administración a súa implicación para que esta sexa recoñecida como tal para todo o persoal de todos os centros da Consellería, ao que nos contestan que estudarán o tema, xa que o documento é moi recente e non está revisado a fondo.

- Avaliacións de riscos: Pídese unha nova avaliación do risco biolóxico nos centros de traballo, adaptada a nova normativa estatal, unha vez modificado o anexo II do RD 664/1997 o 10 de decembro de 2020, onde se inclúe ao SARS-Cov-2 nunha categoría de risco máis elevada, ao que nos contestan que xa están traballando no tema, tanto nos centros dependentes das xefaturas como nos do Consorcio, pero leva o seu tempo.
Seguimos esixindo máscaras Ffp2 para todos aqueles casos onde non é posible manter as distancias de seguridade cos usuarios, e cando estes non teñen a obrigatoriedade de usar máscaras, ao que seguen facendo caso omiso e seguirán guiándose polas indicacións existentes.
Reclámase a dotación de máscaras nos centros Quérote que non hai, quedaron pendentes de mirar o tema.

- Avaliación de riscos psicosociais: Pídese avaliación de riscos psicosociais para un centro da provincia de Pontevedra, e para os centros onde se concentraron os casos positivos. Acórdase facer a petición para o centro de Pontevedra e o resto estudarán o tema.

- Uniformidade Consorcio: Estase a entregar a uniformidade correspondente ao ano 2020 e xestionando a do 2021, pero non teñen intención de entregar a que quedou pendente de anos anteriores a pesar das nosas demandas. O persoal que fai substitucións non ten uniformidade en moitas ocasións, pero escúdanse dando datos que desvían a atención do problema principal.

- Plan de vacinación e cribados: A CIG protesta pola presa e falta de información que houbo con todo o proceso de vacinación. Houbo persoal que non se vacinou pendente de consello facultativo previo, que debido as presas non obtiveron a tempo. A Administración pide desculpas, pero venlles así implantado de Sanidade, non teñen marxe de actuación, e no tocante ao persoal que quedou sen vacinar haberá máis opcións para vacinarse.
En canto á realización de probas de antíxenos reitéraselles que non é función do servizo de enfermería dos centros de Política Social, que como sigan sobrecargando así a este colectivo van quedar sen os poucos que teñen, cuestión que non negan pero que foi unha decisión adoptada pola Secretaría Xeral debido a necesidade da realización das probas e a falta de persoal para facelo, polo que non teñen pensado adoptar medidas.
A CIG demanda, ante a obrigatoriedade de realización de cribados semanais en varios centros da Consellería, que estes se consideren a todos os efectos como xornada laboral, se houbese un accidente no desprazamento se considere como laboral, se proceda a devolución das horas invertidas e se paguen os custos. A Administración acorda estudar o tema coas Xefaturas Territoriais.

- Residencias privadas intervidas: Estase a mandar ao persoal da Xunta de Galicia a residencias privadas intervidas sen respectar os dereitos laborais do V Convenio Colectivo do persoal laboral da Xunta de Galicia, non se respectan xornadas laborais, libranzas obrigatorias, non se lles ofrece material de protección,... e traballan en situacións críticas, polo que hai que dar solución urxente a esta problemática. Confirman facer todo o que está nas súas mans, que se lles transmita todas as incidencias que consideremos.

- Xestión CLONEGAL: Hai moitos produtos de desinfección, que non se usan, acumulados nos centros do Consorcio, incluso varios caducados, e séguense a recibir a máis. Contestan que están a traballar no problema, xa se deberían estar recollendo. Pediron aos centros que se elaborase unha listaxe coas necesidades periódicas de produtos para poder evitar isto no futuro.

- Protocolo Covid-19 en oficinas: Pídese unhas instrucións unánimes para poder aplicar en todas elas, xa que dependendo do responsable de departamento actuase de distinta maneira.

- Formación 2021: Pregúntase pola previsión do plan de formación para o ano 2021, ao que comunican que seguirán coa formación Covid, insistindo as direccións dos centros na entrega dos manuais existentes sobre este tema, así como a formación existente de anos anteriores na EGAP. Admiten propostas.

SEGUIREMOS INSISTINDO!!!!

A consellería enviounos unha convocatoria para negociar a súa proposta de modificación parcial da RPT. A xuntanza vai ser o venres 12 de venres.

Segundo nos comunican, a proposta consiste na adaptación da RPT da Secretaría Xeral Técnica ao novo decreto de estrutura orgánica da consellería.

Se tes algo que dicir, podes contactar coa CIG.

A nova regulación, publicada no DOG do 7 de xaneiro, entrou en vigor o 4 de febreiro. O documento final contou co voto favorable da CIG, e foi rexeitado por CCOO, CSIF e UGT.

Coa regulación do 2013, o teletraballo ordinario (non COVID) resultou ser un privilexio aplicable a unhas poucas escalas e postos concretos. A nova regulación resulta máis favorable. Inclusive todas as limitación que establece poden ser superadas se están suficientemente motivadas. Que se poida estender esta modalidade de traballo depende do esforzo que faga a Xunta pola dixitalización dos trámites e documentos.

A solicitude iniciase no Portax, dende a opción: “flexibilidade e teletraballo”. Pero a continuación, os trámites non son nada intuitivos, polo que xa nos diriximos a Función Pública para solicitar unha serie de correccións:

Percorrido estraño no Portax. A solicitude leva a pantallas mesturadas coas solicitudes de permisos e licenzas. Por claridade, deberían ser pantallas totalmente diferenciadas.

Lexislación amosada no Portax. A lexislación asociada está ben ao principio, pero posteriormente está a do 2013.

Plan individual e informe motivado no comezo da solicitude. É necesario poder meter estes documentos dende o inicio da solicitude, a fin de poder xustificar os casos que requiren motivación suficiente, como son: horarios diferentes de 9 a 14:30, presenza do cadro de persoal inferior ao 40%, peticións de xornadas superiores ao 50%, ou por tratarse de postos non susceptibles de seren desempeñados en réxime de teletraballo. A non presentación da motivación suficiente dende o comezo da solicitude pode dar lugar a denegacións que deberían ser concedidas.

Solicitude para persoas sen acceso a Portax. Debe habilitarse algún procedemento que permita a tramitación da solicitude de teletraballo ás persoas que non teñen Portax ou certificado dixital.

Evitar denegacións sistemáticas. Prevemos un arranque con moitas solicitudes (pola xente á que se lle denegou pola regulación anterior e agora volvan a solicitar). Convén ditar algún tipo de instrución que favoreza que non se denegue por sistema, e evitar que se atasque na falta de informes, na indisposición de certificado dixital ou na falta de medios técnicos.

Quen fai o plan individual de traballo? Non está claro quen fai o plan individual de traballo (si quen o autoriza), se a persoa supervisora ou a traballadora.

Formación. Demandamos formación pola EGAP en materia de: protección de datos, competencias dixitais e prevención de riscos laborais específica dos riscos asociados a esta modalidade laboral. E consideramos moi necesario formar ás persoas supervisoras en materias relacionadas co traballo por obxectivos, e todos os aspectos que favorezan a concesión desta nova modalidade de traballo.

Teletraballo COVID. A nova regulación do teletraballo xa contempla un réxime especial de autorización, polo que procede adaptalas. Deben indicalo na resolución, e aplicarse con criterios uniformes, que eviten situacións de bloqueo que puidemos ver en consellarías como Mar, Medio Rural ou Sanidade. Na CIG seguiremos a reclamar o teletraballo como a medida preventiva colectiva e organizativa mais efectiva tanto dentro dos centros de traballo como a nivel social (evítanse transportes e desprazamentos).

Se xa tes unha solicitude favorable de tetraballo ordinaria aprobada pola normativa do 2013, vas seguir con ela sempre que se cumpran solidariamente os requisitos da unidade.

Se a túa solicitude anterior foi denegada, agora podes volver a solicitala, xa que o novo marco regulador é máis favorable.

En Galiza somos dos primeiros en desenvolver a lexislación estatal contida no Real Decreto-Lei 28/2020 de traballo a distancia. Outras comunidades, como Madrid, tamén o teñen aprobado (https://i.gal/6JH6g). E curiosamente neste caso si contaron co voto favorable de CCOO, UGT e CSIF, sindicatos que en Galiza votaron en contra. Así que vai unha comparativa dos acordos coas cuestións máis esenciais:

  TELETRABALLO EN GALIZA
(apoiado por CIG)

TELETRABALLO EN MADRID
(apoiado por CCOO, UGT e CSIF)

Quen pode teletraballar?

Todos os postos, agás: rexistros, atención 24 h, persoal subalterno, centros de ensino, postos sen datos dixitalizados, aqueles que presten servizos fora dos edificios administrativos e aqueles que teñan unha prestación presencial necesaria.
Cláusula de ampliación: poderase autorizar a postos non susceptibles de teletraballar.

Todos os postos, agás: aqueles con datos non informatizados, aqueles con contacto directo co público (rexistros, información, centros de ensino); aqueles que polo seu volume ou circunstancias especiais non poidan desenvolverse fora das instalacións administrativas e aqueles que teñan unha prestación presencial necesaria. 
Máximo de xornadas

Un máximo do 50% das xornadas mensuais.
Claúsula de ampliación: poderase aprobar un aumento de xornadas a proposta do do titular do centro directivo.

Máximo de tres xornadas semanais. 
Cantidade de efectivos presenciais

Defínese unha porcentaxe de presencialiade mínima dun 40% da unidade. Esta porcentaxe non se terá en conta en centros pequenos.
Claúsula de ampliación: poderase reducir esta porcentaxe por parte do titular do centro directivo, sempre e cando se garanta o servizo público.

Non definida; ligada a prestación do servizo. 
Garantía da desconexión dixital

Fíxase un horario de referencia xeral de teletraballo de 9,00 a 14,30 en aras de poder asegurar a diferenciación entre xornada laboral e vida privada. Poderá ser diferente o horario de referencia a peticion segundo plan de traballo. Respéctanse compatibilidades e xornadas especiais.

Non se fixa xornada, derivase ao plan de traballo.  
Prelación na concesión de teletraballo

Defínese unha prelación entre: persoal que sufra violencia de xénero, embarazadas, persoal con discapacidade, tempo e distancia de desprazamento ao centro de traballo, maiores de 60 anos...

Non se fixa. 
Comisión de seguimento

Reunións trimestrais para estudar a ampliación do acordo, implementar melloras, e avaliar as cláusulas de ampliación.

Reunións non definidas.
Mantemento do teletraballo xa concedido

Mantéñense todas ás concesións previas ata a súa finalización. Si o reparto de xornadas semanais anterior é superior ao 50% mensual, pode proporse manter sistema previo.

Non se especifica.
Experiencia mínima no posto

Un ano.
Cláusula de salvagarda: se tes experiencia nas mesmas funcións, non se pedirá un tempo concreto.

Só nomea experiencia nas funcións do posto. 
Réxime especial

En determinadas circunstancias sanitarias, de emerxencia ou organizativas poderase decretar o teletraballo obrigatorio.

 O mesmo que en Galiza.
Vixencia e revisión do acordo

Tres anos, con prórrogas anuais. Denunciable polas partes no derradeiro trimestre de vixencia. Continúa en vigor durante a negociación dun novo acordo.

Non previsto. 

Os acordos de teletraballo xa aprobados, e os que están por vir (Valencia, Asturias, Cataluña), SON TODOS MOI SIMILARES. Na CIG non temos ataduras segundo en que comunidade esteamos. Negociamos e defendemos o que coidamos e mellor para os traballadores e traballadoras.

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade ven de convocar, de forma gratuíta, cursos preparatorios de galego para as probas de obtención do certificado de galego (Celga), niveis 1, 2, 3 e 4.

Haberá cursos no modo presencial para Celga 3 e 4 e no modo en liña para os niveis 1, 2, 3 e 4.

Período de inscrición: do 4 ao 24 de febreiro de 2021

Destinatarios: Os cursos preparatorios para os certificados de galego (Celga) poderán ser solicitados por todas as persoas maiores de 16 anos ou por quen os realice no ano natural da convocatoria

As solicitudes deben presentarse mediante un formulario estándar dispoñible a partir do 4 de febreiro de 2021 na sede electrónica da Xunta de Galiza. As solicitudes para cursos en liña deben enviarse electronicamente.

Código de procedemiento administrativo: PL600A

Máis información aquí.

Abre o prazo para solicitar o recoñecemento médico para o persoal da Administración Xeral de Xunta de Galiza.

No DOG do 03/02/2021, publícase a convocatoria para anotarse, de xeito voluntario, aos recoñecementos médicos periódicos. A inscrición realizarase a través de PORTAX para o persoal da Administración xeral da Xunta de Galiza, ou ben do OPAX para o persoal da Administración de Xustiza, agás o persoal que presta servizos nos centros docentes da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, ao persoal e centros dependentes do Servizo Galego de Saúde e ao persoal de entes públicos e fundacións.

O prazo de inscrición será de 3 meses contados desde o día seguinte á publicación no DOG.

Os resultados da vixilancia da saúde serán subscritos polo/a facultativo/a competente, teñen carácter persoal e reservado e a entrega farase preferiblemente de forma telemática a cada traballador/a.

Dende a CIG seguimos insistindo en que teñen que actualizar os protocolos médicos para que estes recoñecementos sexan o máis exhaustivos posible e completamente adaptados ás tarefas realizadas.

Outras novas recentes

Venres, 09 Mai 2025

«Por unha EGAP transparente e en Galego». Mobilízate o 15 de maio diante da EGAP!

Compañeira/Compañeiro: O vindeiro xoves 15 de Maio imos facer unha CONCENTRACIÓN diante do edificio da EGAP en Fontiñas, Compostela. Co lema «Por unha EGAP transparente e en Galego» esiximos a demisión da directora que, dende que entrou no posto, está a desmontar, literalmente, a institución. Á xa opacidade endémica uniuse o peche da biblioteca, a privatización de cursos,...
Luns, 12 Mai 2025

Diñeiro para letrados/as e control político do IGE

A Presidencia da Xunta consumou un incremento retributivo para o seu persoal da escala de letrados/as e un cambio na estrutura para un mellor control político do Instituto Galego de Estatística. Estas medidas foron aprobadas na Comisión de Persoal do xoves 8 de maio de 2025, co voto en contra de CIG, abstención de CCOO e UGT, e voto favorable de CSIF. Letrados/as Non...
Luns, 05 Mai 2025

Concurso de traslados de prevención e defensa contra incendios forestais: modificación da relación provisional de persoas admitidas

No DOG do 05/05/2025 publican a RESOLUCIÓN do 29 de abril de 2025 pola que se modifica a Resolución do 24 de febreiro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial...