Novas por contido

O director xeral de Función Pública (DXFP) convocounos a unha xuntanza da Mesa Sectorial de Persoal Funcionario que será venres 28/97/23, coa seguinte Orde do día: RPT de Sanidade (consecuencia do Acordo do persoal Farmacéutico Inspector). Descargar.

Na documentación non observamos cambios respecto da proposta que xa discutimos coa consellería na xuntanza previa do 18 de xullo

A documentación inclúe o Acordo de condicións de traballo do persoal FISP, sen cambios respecto da versión anterior.

O DXFP anunciou que o martes 1 de agosto habería unha Comisión de Persoal, pero non o seu contido. Podería ser que ese día quedase aprobada definitivamente a RPT e o Acordo.

Outras novas recentes

Mércores, 26 Xuño 2024

Gardacostas: comisión de seguimento do acordo (26/06/24)

Despois de ter solicitado a CIG unha xuntanza coa Consellaría, esta convocounos á comisión de seguimento. Acceden a tratar outros asuntos que exceden do ámbito da comisión, ao igual que os outros sindicatos, o cal xa é algo positivo. 1. Coeficientes redutores A consellería coméntanos que está a actuar “politicamente” e que falaron co “grupo parlamentar no Congreso e no...
Xoves, 27 Xuño 2024

Protocolo violencia de xénero (MXEP 01/07/24)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal vén de convocarnos a unha Mesa Xeral de Empregados Públicos que terá lugar o vindeiro 1 de xullo na que se tratará o seguinte: Proposta de Protocolo da Xunta de Galicia para a protección ás persoas empregadas públicas vítimas de violencia de xénero. Se tes algo que comentar, contacta coa CIG.
Venres, 28 Xuño 2024

A CIG aposta por tribunais de selección democráticos e non dactilares

Dende o primeiro momento da súa creación a Xunta de Galiza impuxo o sistema de que os tribunais se decidían dende arriba e por moito que se criticou o sistema por sindicatos e persoal opositor, nunca se puido eliminar este proceder. E se hai vontade política pódese facer. Posiblemente funcione mellor que as persoas designadas a dedo dende a Dirección Xeral de Emprego...