Novas por contido

O vindeiro venres, 21 de febreiro, reunirase a Comisión de Seguimento da Orde de flexibilidade e teletraballo

No DOG do 31/12/2103 publicouse a nova Orde de xornada laboral, flexibilidade horaria e teletraballo. Foi unha orde que tardou moito en concretarse desde que en abril de 2011 nos anunciaran que en setembro de 2012 estaría en funcionamento. O ano 2012 foi un anus horribilis para as traballadoras e traballadores públicos, non só polos recortes, senón polos dereitos que non se desenvolvían (concursos, promoción interna e por suposto a dita flexibilidade…).

Non foi ata abril do 2013 cando no Consello da Xunta se anunciou a bombo e prato que teríamos “flexibilidade horaria” como “compensación de tanto esforzo”. Pero ata a achega definitiva do borrador, a Xunta se encargou ben de botar nos medios a dita nova e as súas características. Comezaron as negociacións, negociacións reais, para variar, en parte porque é un tema no que a Xunta non gasta un can e pode sacar rédito político; estas sufriron un bo parón de xuño a setembro.

En outubro concretouse o texto final e o Consello da Xunta volveu a vender de novo a cacarexada flexibilidade e ata o teletraballo que ten un impacto minúsculo. Porén, non foi ata finais do 2013 e ata 2014 a entrada en vigor desta orde. A CIG abstívose na votación en Comisión de Persoal porque aínda recoñecendo avances recolleu o cabreo do persoal por dous motivos fundamentais: o reiterado uso político e a falta dunha flexibilidade automática real. Por suposto, coa entrada en vigor foron emitidas tamén varias notas de prensa da Xunta con este tema, informándonos puntualmente a través dos xornais de como avanzaban as solicitudes e concesións dos nosos dereitos.

Decidimos entón solicitar a constitución da Comisión de Seguimento establecida na DA 2ª desta orde. Porén, o que comezou sendo un rexeitamento do uso propagandístico dos nosos dereitos e da falta de información, rematou sendo un cúmulo de problemas, queixas e reclamacións sobre o funcionamento desta orde: problemas técnicos  e falta de saldo de horas pendentes na aplicación, atraso nas resolucións das flexibilidades familiares, cambio das condicións e constrinximento do dereito con indicios de vulneración da lei de igualdade, diverxencia na concesión do teletraballo...

Estes temas afectan fundamentalmente ao persoal que fai traballo administrativo e do que temos recibido multitude de cuestións, suxestións e queixas. Tamén é un tema no que observamos, por primeira vez en moito tempo, unha intención, aínda que interesada, de chegar a acordos. Xa que logo, vemos necesario con estes temas convocar unha asemblea na que debater e poñer en común coas traballadoras e traballadores públicos afectados de cara á reunión da comisión de seguimento o vindeiro venres, 21 de febreiro, ás 12:00h

Outras novas recentes

Venres, 14 Febreiro 2025

Listas únicas para a cobertura transitoria de prazas de persoal funcionario

No DOG do 14/02/2025 publican: 1. Transformación de oficio de listas de categorías profesionais equivalentes: C1 20D5 Corpo de técnicos de carácter facultativo, escala de axentes técnicos facultativos, especialidade animación sociocultural C1 209H Corpo de axudantes de carácter facultativo, escala técnica de condución C2 207Y Corpo de auxiliares de carácter técnico, escala...
Venres, 21 Febreiro 2025

Quen vai a facer a comida nos comedores escolares?

A CIG Autonómica ven de solicitar unha xuntanza urxente coa Consellería de Educación para que de solución a falta de esixencia de formación en cociña para a elaboración da comida nos centros escolares públicos. As cociñas e comedores públicos, nos que están incluídos os comedores escolares dos centros de ensino dependentes da Consellería de Educación, teñen a obriga de...
Venres, 21 Febreiro 2025

RPTs do IET e Vivenda, e outros (CP 20/02/25)

O xoves 20/02/25 participamos na Comisión de Persoal, na cal se votaron os seguintes asuntos tratados nas mesas de negociación previas do día 14/02/25: RPT do Instituto de Estudos do Territorio (IET) Xuntanza inicial: outubro de 2024. Fora unha xuntanza con documentación incompleta. Proposta (Mesa Xeral de Empregadas Públicas 14/02/25): creación de 3 postos, amortización de...