Novas por contido

Na xuntanza do mércores 4 de setembro, os directores xerais de Funcion Publica e de Avaliación e Reforma Administrativa presentaronlles as organizacions sindicais as últimas modificacións sobre o rascuño de Orde de flexibilidade horaria e teletraballo (en fonte verde no arquivo anexo).

Respecto do actual documento, prantexámoslles as seguintes consideracións:

- Demandámoslles que se valore a incorporación de solucións adoptadas para o sector de Xustiza, xa que tendo que tanto Xustiza como a Admon. xeral da Xunta teñen o mesmo sistema de control horario (Kronos), se pretenda establecer no caso da Admon. xeral unha marxe de cortesia na fichaxe de entradas e saidas de so 10 minutos ao dia (en Xustiza, son 30 minutos de cortesía).

 - Respecto da xornada flexible por conciliación (art. 6.3.1.a), prantexámoslles que o marco horario de referencia poida fixarse desde as 7 da mañá en lugar desde as 7.30 h, sempre que se trate de centros administrativos que permanezan abertos desde esa hora, e tendo en conta ademais que xa existen multitude de flexibilizacións horarias por conciliación familiar que teñen ese marco horario autorizado.

- Respecto da flexibilización ordinaria, a Administración acolleu formalmente a nosa proposta de establecer unha flexibilización automática, mais desnaturalizada pola posibilidade de denegación e a obriga dunha comunicación semanal. Trasladámoslles que se a flexibilización é denegable non é automática e prantexámoslles como alternativa a posibilidade de dúas modalidades de flexibilidade: unha automática e non denegable, cun horario fixo de 8.30 a 14.30, e outra denegable cun horario fixo de 9.00 a 14.00 horas.

- Acrecentamos que en todas as modalidades de flexibilización debe haber participación sindical, que debe ser necesaria cando menos no caso das denegacións de flexibilidade ordinaria, e tanto nas autorizacións canto nas denegacións no caso da flexibilidade por conciliación familiar. Tamén debe existir participación sindical no caso do que a Admón. impoña o cesamento do gozo do horario flexible.

- No teletraballo, demandamos que se revise a interdicción de que as xornadas en rexime de teletraballo sexan dous días laborais seguidos e de que sexan días fixos na semana.

- Demandamos, así mesmo, que se incorpore a participación sindical no teletraballo, co fin de asegurar que non se produzan usos espurios deste rexime.

Déusenos de prazo para remitirlle a Funcion Publica as nosas alegacións até o venres ás 15:00 horas. Se queres aportar algo, escríbenos ao correo autonomica@cigadmon.gal.

Descargar o rascuño de Orde de xornada flexible e teletraballo remitido pola Administracion 

Outras novas recentes

Luns, 29 Abril 2024

A xestión de persoal do Consorcio: desatención e desleixo

A CIG denunciou diante da autoridade laboral ao Consorcio por non atender ás necesidades do seu persoal para corrixir a situación de risco laboral. Os riscos psicosociais que sofre o cadro de persoal do Consorcio tanto nos servizos centrais coma nos periféricos son moi elevados. Dos items analizados, dous deles están intimamente relacionados coa falta de resposta e...
Venres, 26 Abril 2024

Informa da comisión de seguimento do SPIF

O día 1 de maio entrarán en vigor os novos cuadrantes do persoal ao abeiro do novo acordo de condicións do SPIF. Tralas reunións mantidas na comisión de seguimento deste acordo existen unha serie de cuestións que quedaron respostadas, mais non foron moitas. O luns haberá unha nova xuntanza para revisar só cuestións puntuais de aplicación. E a todo isto, por se fora pouco,...
Xoves, 02 Mai 2024

Os deberes para a nova directora de Función Pública

Representantes da CIG-Autonómica acudimos o martes 30 de abril a unha xuntanza de cortesía convocada pola nova directora xeral de Función Pública (DXFP), que agora pasa a chamarse Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (en diante, DXEP). Na xuntanza estaban presentes a nova DXEP, Nuria Aguilar Vázquez, e o anterior DXFP, José María Barreiro.  A...